Arkadaşlar

16.8K 1K 323
                                    

*Yorumlarda benimle aynı şehirden olan kimse yok dırırım.Bu arada benim bi yurtdışı gezisine gitmem gerekiyor yarın ama yarın bölüm yazmaya çalışıcam. İnşallah yetiştiririm gitmeden önce. Hepinizi seviyorum :* 

Gruba katılmak isteyenleri ekleyemedim kusura bakmayın telefonumda sorun var gelince halledicem.

Neyse iyi okumalar :*

Arkadaşlık denilen şey aslında tamamen bok bi şey.

Kızlarla olanı hele  fazla tehlikeli.

Genel olarak kızların arasındaki "küçük" rekabetten kaynaklanıyor bu da.

Eğer arkadaş grubu içinde en şişman en çirkin ya da en az dikkat çeken olunca bu rekabet  daha fazla belirgin oluyor hatta sinir bozucu olmaya bile gidiyor.

Bi ortama giriyosun erkekler var durmadan yanındakilerle ilgileniyor . Sen mal mal sohbete katılma çabası.

Yolda yürüyosun herkes yanındakine bakıyor . Sen kendini kötü hissediyorsun.

Mağazaya giriyorsun kız bunun smallı bana büyük  olur diyor. Sen L bana oluyor artık xL değilim diye seviniyorsun. Bi de üstüne göbek görünmesin aman o tişörtten kollarım ahtapot kolu gibi çıktı. Ayy göbeğim tişörtü delecek. Ben bunu giyersem hamile sanarlar. ,Yok yaa çok güzel de ben bunu siksen giyemem.

Sadece şişmanlıkla da alakası yok.

Güzel kızlar da bile var. Çünkü daima her arkadaş grubunda bi dikkat çeken bi geri plan oluyor genelde. 

Hep bi ezme çabası.

Bilerek ya da isteyerek olmasa da oluyor bunlar.

Bi de dedikodu olayı var tabi. Kız arkadaşlar bir arada mutlaka dedikodu yapılır. Üç kişi olursunuz yaparsınız gülersiniz. Sen bi gün okula gelmezsin bunlar arkandan senin dedikodunu yapar.

Bu genel bi döngüdür iyi arkadaşlar sadece kendi aralarında yaptığı dedikoduyu da yüzüne söyleyenlerdir.

Ama herkese güvenilmediği için erkeklerle arkadaş olmayı severim.

Genelde hep erkeklerle iyi anlaşmışımdır.

Çünkü erkekler de dramalar dedikodular yoktur. Bol küfür , karı kız muhabbeti "Ayy şu kızın göt ne öyle" demeler "şu hatuna bak ya" şeyleri , 

"oo kanka geçen gün Aslı'yı bizim eve attım. 

"Kardişiiiim hayırlı olsuun " konuşmaları vardır.

Ciddiyet yoktur. 

Bu yüzden hep erkeklerle arkadaşlık kurmanın çok daha eğlenceli olduğunu düşünmüşümdür. 

Sınıfta da bu yüzden erkek tayfasıyla aram iyiydi hatta bazı tenefüsleri onlarla geçirirdim.

Dışlanmıyordum da çünkü sapık ve r-fazla rahat bi kişiliğim vardı ve ortama uyum sağlayabiliyordum. Bi erkeğe adeti utanmadan anlatır onların ereksiyon durumlarını utanmadan sorup ciddi ciddi dinleyebilirdim (hala öyle asdfg bu yüzden bu konuda fazla şey bilirim asdfg )

Bizim erkeklerle de bu konuları rahatça konuşuyordum tabii.

İngilizce dersinin sonunda neden tişörtü pantalona kadar indirme sebeplerini bilen tek kız olduğumdan onlarla dalga da geçiyordum.

Bizim kızlar da arada :

"Kızım yapma ayıp ya çok abartıyosun" falan diyolardı ama çok taktığım yoktu.

Şişmanım , çirkinim eee ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin