-16-

446 31 14
                                    

Pov. Niall

"Lou." Ik loop zijn kamer in. Zijn auto's en blokken liggen op een hoopje. Ik kijk naar Louis die in het hoekje van de kamer ligt. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. Ik til hem op en zet hem op mijn schoot. Hij kijkt me niet aan, zijn blik blijft naar de grond kijken.

"Lou, kijk is naar mij." Hij geeft geen ene beweging. Ik druk hem dicht tegen me aan en wieg hem heen en weer. Wat denkt hij nu allemaal?! Tranen rollen over zijn wangen.

"Ik wil alleen zijn." Hij gaat uit mijn armen. "Lou-" "Nini, weg." "Nee, jij moet praten." Ik pak hem op, meteen begint hij tegen tegen testribbelen. "Louis, stop!" "Ik wil met niemand zijn." Ik zet hem op de grond. "Je bent overstuur." "Ik wil alleen zijn. Je moet weg." "Nee, ik ga nu niet weg terwijl jij overstuur bent." "Weg, Nini." "Ik ga weg als het goed gaat met je. Ik ben bezorgd om je, Boo." "Papa was ook bezorgd! Nu is hij boos op mij en ik wil niet dat jij dat ook wordt." "Ik zal nooit boos op je worden." "Nini, ga weg." Huilt hij. Ik ga op mijn knieën voor hem zitten. Ik leg mijn handen op zijn heupen en wrijf erover. "Nini." Hij duwt me zacht weg. Ik sta op en loop de kamer uit. Liam of Zayn moet naar hem toe. Ik mag niet, Harry al helemaal niet.

"Liam, kan je naar Louis gaan. Hij is overstuur en ik mag niet naar hem toe." Ik hoor Louis hard huilen. "Ik ga." Mompelt Harry. Hij staat op, maar ik pak zijn pols. "Waag het." "Niall, het is mijn zoon en ik ben bezorgd om hem." Hij trekt zijn pols los en loopt weg.

Pov. Liam

"Loop achter hem aan. Je weet dat Louis bang voor hem is." "Harry kan Louis rustig maken, Niall. Het is zijn vader." "Waar hij bang voor is Liam." Ik zucht en sta op. Ik ga bij de deur staan en kijk naar binnen. Louis zit in een bolletje terwijl Harry op een afstand van hem afstaat.

"Weg! Ik wil niemand!" Schreeuwt Louis. Harry stapt naar hem toe en knielt voor hem neer.

"Kijk naar me, Louis." Zijn stem trilt. Louis kijkt op en duwt Harry weg. "Weg." "Ik kan je niet alleen laten." "Papa weg, Nini weg, Zaynie weg en Lili weg, ik alleen." "Ik ben in de woonkamer, Lou." Harry staat op en ziet mij. Hij glimlacht zwak en loopt langs me. Ik pak zijn pols en loop met hem om de hoek. Ik doe mijn armen om hem heen terwijl hij begint te snikken.

"Ik haat het." Snikt hij. "Ik haat het dat ik boos was en dat hij nu bang is. Ik haat het dat hij nu huilt." "Laat hem maar even alleen, dat wilt hij. Ik zal wel bij de deur blijven." "Ik wil hem vasthouden, maar ik ben een klootzak geweest en dat ben ik nu nogsteeds." "Zeg dat niet." "Het is zo, Liam." Ik zucht en laat hem los. Mijn vingers gaan door zijn lange haar. "Zeg dat niet over jezelf, je bent geen klootzak. Probeer vanavond met Louis te praten." Hij knikt en veegt met zijn mouw over zijn gezicht. "Ik ga eten maken." Mompelt hij. Ik wrijf nog snel over zijn bovenarm en hij glimlacht zwak. " Het komt goed oké." Hij knikt en loopt weg. Ik loop de hoek om en zie hem nog naar Louis kijken. Het gehuil is gestopt en hij ligt op de grond. Harry zucht zacht en loopt door. Dit is ook moeilijk voor hem. Hij mag zijn eigen zoon niet aanraken, niemand mag hem aanraken of bij hem komen.

Na een minuut gekeken te hebben loop ik de kamer binnen. Ik ga op de rond zitten naast hem. Zijn ogen zijn half dicht, maar hij opent ze de hele tijd. "We gaan naar bedje." Zeg ik zacht. Ik til hem op en loop naar zijn kamer. "Nini." Zegt hij een paar keer. "Nini, is in de woonkamer." " Ik moet naar Nini." "Als jij in bed blijft haal ik Nini voor je." Ik leg hem op zijn bed en pak zijn knuffel. "Hier." Hij glimlacht en pakt zijn knuffel.

"Jou heb ik nodig." Niall liep net langs. "Je moet naar Louis." "Hij wou alleen zijn." "Ga naar hem toe." Ik tik op zijn kont en loop naar de woonkamer.

Pov. Niall

Als ik de kamer inkom loop ik meteen naar het bed. Louis zit rechtop terwijl zijn ogen dichtvallen. Als hij mij zit gaat hij wrijft hij in zijn ogen en strekt hij daarna zijn armen uit. "Nini." Ik til hem op en zijn armen gaan om mijn nek.

"Sorry, Nini. Ik mag je niet duwen." "Het is oké." Ik kus zijn schouder en leg hem daarna op bed. "Ga maar slapen, kleine." Ik ga door zijn haren en zijn ogen vallen dicht. Ik druk een kus op zijn voorhoofd en ga naast hem liggen. Ik ga op mijn zij liggen en kijk naar zijn slapende gezicht.

"Ni, we gaan eten." Ik kijk op en knik naar Liam. "Louis." Ik wrijf over zijn arm. "Louis, baby, wordt wakker." Ik wrijf over zijn arm terwijl ik naar zijn gezicht kijk, zijn ogen gaan niet open. Hij slaapt ook net en hij was erg moe dus waarschijnlijk wordt hij niet wakker. "Babe, wordt wakker." Ik schud hem zacht door elkaar, maar er komt geen ene beweging in. Hij ademt wel. Ik leg mijn hoofd op zijn buikje. "Louuuiiss." Zucht ik. Ik kijk op, maar hij slaapt nogsteeds. Ik zucht en sta op. Ik breng hem straks wel eten.

Ik ga aan tafel zitten. "Waar is Louis?" Vraagt Harry zacht. Ik kijk naar hem. "Hij slaapt net en was erg moe en waarschijnlijk daarom krijg ik hem niet wakker." Hij knikt en kijkt naar zijn handen. Ik weet dat hij zich nu k*t voelt.

Na het eten schep ik voor Louis op. Ik loop naar de kamer en leg het eten op het nachtkastje. Ik wrijf over zijn wang terwijl ik zijn naam een paar keer zeg. Na een tijdje gaan zijn ogen open. Ik glimlach en wrijf over zijn haar. "Hey, kleine." "Nini." Zegt hij zacht.

DIT BOEK HEEFT BIJNA 1 K 😍 thank you 💕

er zullen minder updates de volgende dagen. mijn telefoon is dus in de wc gevallen. nu heb ik mijn oude telefoon maar die loopt alleen maar vast. dus srry voor de volgende dagen dag er niks komt 💕

Little GuyWhere stories live. Discover now