Pov. Harry
"Papa!" Schreeuwt Louis die naar en toe komt rennen. Ik kniel en Louis rent zacht tegen me aan. Ik glimlach en sluit mijn armen om hem heen. "Papa?" "Ja?" Hij kijkt me aan. "Mijn zwembroek is stuk." "Wat heb je gedaan?" Ik draai hem een stukje om. Aan de zijkant is er een stuk los. "Sorry." Hij kijkt naar de grond. Ik draai hem weer om en ik leg mijn vinger onder zijn kin. Ik laat hem naar me kijken en kus zijn neus. "Wat heb je gedaan?" Vraag ik nog een keer. Hij haalt zijn schouders op. Ik til hem op en loop naar de bank. Ik ga zitten en leg hem op mijn schoot. Elk been zit aan een andere zijkant en zijn gezicht kijkt naar die van mij. "Ik weet niet wat ik heb gedaan. Ik was buiten bezig en toen zag ik dat hij kapot was." "Bleef je ergens aan vast zitten?" Weer haalt hij zijn schouders op. "Ben je boos?" Vraagt hij zacht, terwijl hij naar beneden kijkt. "Nee." Zeg ik terwijl ik door zijn haar streel. Hij legt zijn hoofd op mijn borst en zijn armpjes gaan om mijn middel. "De winkel is vanavond nog open. We gaan na het eten erheen en kopen we voor je een nieuwe zwembroek en een duikbril voor je ogen." "Dankje papa." "Heb je nog pijn aan je ogen?" Hij schud zijn hoofd. "Je mag ook iets uitkiezen dat je in het water kan doen." Zeg ik terwijl mijn vingers over zijn rug gaat. Meteen kijkt hij me aan als ik dat gezegd heb. "Echt?" Ik glimlach en knik. Hij glimlacht breed en gaat weer zitten zoals hij net zat. "Dankje, papa." Ik kus zijn haar terwijl mijn vingertoppen over zijn rug gaan. Ik ga liggen op de bank en door ik ineens beweeg schrikt Louis. "Sorry." Hij mompelt wat en legt zijn hoofd op zijn borst. Ik kijk naar zijn ogen die dicht zijn. Ik doe zacht mijn armen om zijn kleine lichaampje en sluit zelf ook mijn ogen."Haz." Iemand streel door mijn krullen. "Haz." Zegt hij weer. Ik mompel wat. "Doe je ogen open slaapkop." Grinnikt hij. Ik zucht zacht en open mijn ogen. Meteen doe ik mijn armen over mijn hoofd. "Wordt wakker Harry." Zucht Niall. "Ik ben wakker." "Mooizo, want we gaan zo eten." "Oké." Mompel ik. Hij staat op loopt weg. Ik haal mijn armen van mijn gezicht en kijk naar de jongen die nogsteeds op me ligt. "Lou, wordt wakker." Zeg ik, terwijl ik over zijn rug streel. Een klein geluidje hoor ik uit zijn mond. "Louis." Hij mompelt weer wat. "Wordt wakker." Zeg ik en leg hem naast me terwijl ik op mijn zij ga liggen. Ik streel zijn wang en zijn oogjes gaan open. "Papa." Zegt hij zacht. Ik glimlach en kus zijn voorhoofd. "We gaan eten en daarna naar de winkel." Hij knikt zacht en sluit zijn ogen weer. "Je moet wakker blijven, Lou." Ik ga rechtop zitten en til hem op. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder. "Louis, open je ogen." "Heb ik." Ik voel zijn vingers die door mijn lange haren gaan. "Papa, ga je ooit je haar weghalen?" "Moet mijn lange haren weg dan." Louis kijkt me aan en schud zijn hoofd. "Het moet blijven." Zegt hij. "Het gaat ook niet weg." Hij glimlacht en legt zijn voorhoofd tegen de mijne. Ik glimlach en kijk naar zijn blauwe ogen. "Ik hou van je." Zeg ik zacht. "Ik ook van jou, papa." Ik glimlach en kus snel zijn lippen. Hij giegelt en geeft mij ook een kus op mijn lippen.
"We kunnen eten." Schreeuwt Niall. "Nini." Mompelt Louis zacht. Ik grinnik en loop naar de tafel. "Wat gaan we eten?" "Geen idee, wij zijn samen in slaap gevallen." Hij glimlacht. In de woonkamer zie je de keuken en de hal met onze slaapkamers niet ziet. Ik zet Louis op zijn stoel en ik op ga op die ernaast zitten.
"Lou en ik gaan straks naar de winkel om een nieuwe zwembroek en een duikbril te kopen, gaan jullie mee?" "Is goed." "Hoezo nieuwe zwembroek? Heb je weer wat gesloopt, Lou?" Louis lacht en schud zijn hoofd. "Heeft Harry het kapot gemaakt?" Louis lacht en knikt. "Papa maak alles kapot!" Ik prik zacht in zijn buikje waardoor hij harder begint te lachen. "Jij maakt je eigen spulletjes kapot, Boo." "Misschien." Grinnikt hij. "Hij heeft het onhandigheid wel van je, Haz." Zegt Zayn en de andere twee knikken. "Jup." Ik kan wel ontkennen, maar ik sloop gewoon veel dingen.
Na het eten kleed ik Louis aan. Hij zat nogsteeds in zijn kapotte zwembroek en had geen shirt aan. Louis houd mijn vinger vast terwijl we naar de winkel lopen. Fans hebben ons nog niet echt ontdekt, maar iemand die hier werkt zei dat de meeste mensen de laaste vier weken komen. Dus waarschijnlijk zullen we de laatste week ontdekt worden.
YOU ARE READING
Little Guy
FanfictionLouis Styles is 5 Harry Styles is 23 Niall Horan is 23 Zayn Malik is 24 Liam Payne is 24 One Direction bestaat