DAG 1
Pov. Harry
"Ik wil de grootste kamer!" Schreeuwt Louis als we in het huisje zijn. "Je krijgt de kleinste kleine." Zegt Niall en hij tilt hem op. Boos kruist Louis zijn armen waardoor wij lachen. "Kom Boo dan gaan we naar je kamer." Hij strekt zijn armen uit en ik pak hem over.We lopen een kamertje binnen met een tweepersoonsbed en nog een bed ernaast. "Boo dit wordt onze kamer dan kan je bij mij op de kamer." Hij knikt en rent naar het tweepersoonsbed. "Mijn bedje." Zegt hij en springt erop. "Nee die ernaast Boo." "Papa, ik wil bij jou slapen." Zegt hij terwijl hij op mijn schoot gaat zitten. "Is goed." Zeg ik en kus zijn voorhoofd. Louis giegelt en doet zijn armpjes om mijn nek. Ik doe mijn armen om zijn middel en druk hem zacht tegen me aan. Knuffelen met Louis is het beste wat er is, maar dat zegt volgensmij iedereen die een kind heeft.
Na een tijdje laat ik hem los en gaat hij weer op mijn schoot zitten. "Je wordt al zo snel groot." Zucht ik terwijl ik door zijn haar streel. "Ik wordt een grote jongen." "Je mag nog lang klein blijven van mij." Zeg ik en ik wrijf over zijn arm. "Papa, kinderen op school zeggen dat ik anders ben, waarom ben ik anders?" Vraagt hij zacht. "Misschien omdat je een bekende vader bent en niet altijd op school bent, maar je bent niet anders dan andere." "Maar dat zeggen ze." Ik laat ons liggen op het bed en streel over zijn rug. "Negeer dat lieverd. Je bent niet anders. Je bent even vervelend als andere, boef." Hij giegelt en legt zijn hoofdje op mijn borst. "Ik hou van je, papa." "Ik hou ook van jou Boobear."
"Lili!" Schreeuwt Louis en hij springt op Liam zijn schoot. Ik glimlach en loop naar de keuken waar Niall bezig is met het maken van eitjes. "Hey, Haz." "Hey." Zeg ik en ga tegen de aanrecht leunen. "Gaat het?" Ik haal mijn schouders op. "Maar hoe gaat het met de eitjes?" Vraag ik om het onderwerp te veranderen. "Goed, maar wat is er met jou? We zijn op vakantie je moet blij zijn." "Kinderen noemen Louis anders op school." Zucht ik. "Ja niet iedereen heeft een zo'n mooie vader he." Grinnikt hij en ik sla hem zacht. "Sukkel." "Nee maar nu even serieus. Louis denkt echt dat hij anders is." " Jij bent bekent en daar kan hij niks aan doen. Veel kinderen zouden een bekende vader of moeder willen en dat hebben ze niet. Louis heeft het wel en dan wordt hij al snel anders genoemd, maar hij is niet anders. Hij is net zo irritant als alle kleine kinderen." Ik grinnik. "Dat zei ik ook al." "Maak je er nu geen zorgen om Haz. Ze zijn gewoon jaloers en nu heeft hij zes weken vrij, maak jij je daar nu maar zorgen om." "Ik vind het niet erg." "Nee, jij gaat hem de hele dag knuffelen." "Doe jij later ook als jij een kindje hebt." "Ik kan nu ook met Louis knuffelen. Hij houdt ervan dus ik heb nog geen kind nodig." "Louis kan de hele dag knuffelen." Hij knikt.
"Nini! Ik. Heb. Honger!" Louis komt de keuken ingerend. "Jammer dat je geen eten krijgt." Zegt Niall en Louis steekt zijn tong uit. "Papa?" Ik lach en til hem op. "Niall is bezig en als het klaar is krijg je te eten." "Nini!" "We kunnen jou ook eten, boef." Zegt hij en prikt in Louis zijn buik. Louis giegelt en verstopt zijn hoofd in mijn nekholte. "Ik moest van Lili en Zaynie ook zeggen dat ze honger hebben. Ik ben niet de enige Nini." "Het is bijna klaar." Louis juicht en legt zijn hoofd op mijn schouder. "Wat gaan we straks doen?" Vraagt Louis terwijl hij zijn hoofd van mijn schouder haalt. "We gaan hier een beetje rondkijken." Louis glimlacht. "Het eten is klaar ga naar alvast zitten." Louis juicht en klapt in zijn handen. "Dankje Nini!" Ik zet Louis op de grond en hij rent meteen weg. "Lili! Zaynie! Eten is klaar!" Horen we hem schreeuwen. Niall en ik lachen en nemen de borden mee.
"Nee ik wil op een normale stoel!" "Lou." Zucht Liam en hij tilt Louis op de stoel. "Papa ik mag niet op een normale stoel zitten." "Deze stoel is een normale stoel Lou, de stoel is alleen wat hoger zodat je bij de tafel kan." Zegt Zayn. "Je bent gewoon nog niet zo groot, kleintje." Zegt Niall en daarna steekt hij zijn tong uit. Louis steekt zijn tong ook uit en ik ga naast hem zitten. Ik snij Louis zijn broodje en daarna beginnen wij ook te eten.
"Louis je tweelingbroertje!" Zegt Niall en wijst naar een smurf. Louis begint Niall te slaan. Niall lacht en rent weg. Louis lacht ook en rent achter hem aan. Mensen zeggen we hebben èèn kind mee.... Nee we hebben er twee.
"Papa mag ik een ijsje?" " Is goed, willen jullie ook?" Vraag ik naar de andere. Ze knikken en we lopen daar naar toe. "Wat wil je Boo?" "Smurfen! Smurfen ijs!" "Je eet je familie op, Lou." Zegt Niall en prikt in Louis zijn buik. Louis giegelt en knikt. De andere geven ook op wat ze willen en ik betaal het. Ik til Louis op en hij begint aan zijn ijsje. "Papa ik heb blauwe lippen." Zegt hij en ik schud lachend mijn hoofd. Louis kust mijn wang en daarna giegelt hij. "Lou." Zucht ik en haal het ijs van mijn wang. We lopen veder over de camping. Er is best veel te doen. Je kan hier bowlen, golfen, er zijn veel speeltuintjes, een binnen en buiten bad, springkussen, voetbalveld en nog allemaal dingen.
Als we weer in het huisje komen ligt Louis te slapen. Hij is vandaag alleen maar moe. Ik leg hem op de bank en loop naar de achtertuin. Er staat een barbecue en er staan bloemen. Je hebt ook een stuk waar aarde ligt, maar dat hadden ze al gezegd. Er is een tafel met tien stoelen erom heen, een grote tafel dus. Er is een poort en daarachter staat een speeltuintje. Ik loop weer naar binnen en plof op de bank. Niall heeft de televisie al aangedaan en hij kijkt nu golf. Ik kijk mee en streel ondertussen door Louis zijn haartjes. Dit gaat een leuke vakantie worden.
Ik heb zoveel dingen verzonnen voor dit boek. Samen met mijn zusje heb ik ze bedacht dus er komen de domste dingen aan :D
Dit boek gaat vooral over Louis die klein is en wat hij allemaal doet.
YOU ARE READING
Little Guy
FanfictionLouis Styles is 5 Harry Styles is 23 Niall Horan is 23 Zayn Malik is 24 Liam Payne is 24 One Direction bestaat