Pov. Niall
"Nee! Papa!" Schreeuwt Louis. Hij haalt de deurklink naar beneden en daarna naar boven. Ik ren naar Louis toe en til hem op. "Sshh, Nialler is hier." "Nini." Hij begint harder te huilen en ik druk hem dicht tegen me aan. "Geen traantjes, babe." Ik kijk Liam aan die naar ons toe komt gelopen. Hij laat me op de bank zitten en hij gaat naast me zitten. "Lieverd, adem rustig." "Papa." Snikt hij. "Papa is boodschappen aan het doen." "Papa verlaat mij." Snikt hij. "Nee, denk dat niet babe, Papa houdt veel van je." Liam legt zijn hand op Louis zijn rug en wrijft erover. "Ik wil weg." Huilt hij. "Ik wil naar huis." Ik kijk naar Liam die op zijn lip bijt. "Waarom wil je naar huis? Om papa?" "Ik wil niet dat papa schreeuwt." Huilt hij. "Papa is boos op je, maar dat kan straks weer weg zijn." "Ik wil naar oma." Ik bijt op mijn lip en hou hem dicht tegen me aan. "Nini, breng me naar oma." Snikt hij. "Kan niet lieverd, je blijft bij ons." "Maar papa." "Ben je bang voor hem?" "Breng me naar oma." "Kan niet, Lou." Zegt Li. "Ik wil naar oma!" Hij begint harder te huilen en ik druk hem dichter tegen me aan. Ik voel een hand op mijn been en tranen die over mijn nek lopen. Ik haat het zo erg als Louis huilt. Hij mompelt de hele tijd dat hij naar huis wilt."Lou." Ik laat hem naar me kijken. Zijn ogen zijn rood en de tranen lopen als watervallen uit zijn ogen. "Ben je bang voor papa?" Hij knikt zacht en verstopt zijn gezicht weer in mijn nekholte.
Hij is bang voor Harry.
"Wat als we met zijn drieën een film gaan kijken." Stelt Liam voor. Louis die zat al een tijdje rechtop en was gestopt met huilen. Zijn ogen bleven die van ons aankijken, maar hij zei niks. Het enige wat hij deed was naar ons kijken. Ik wilde zo graag weten wat er door zijn hoofd ging. Wat denkt hij allemaal?
Louis knikt en Liam pakt hem van mijn schoot. "Welke film gaan we kijken?" "Minions!" Ik glimlach door de glimlach op zijn gezicht. "Zullen we naar mijn kamer gaan en daar gaan kijken?" Louis knikt en Liam staat op. "Kom." Hij steekt zijn hand uit en ik pak zijn hand. Ik sta op en we lopen naar zijn kamer. We gaan op zijn bed zitten met Louis tussen ons in. De hele tijd let ik niet echt op. Ik kijk veel naar Louis die een grote glimlach op zijn gezicht heeft.
Hij is bang voor Harry,
Hij wilt naar Anne toe.Als dit nog lang door gaat ga ik met Louis naar huis toe.
Kort hoofdstuk \0/ de volgende is langer dat beloof ik ❤
YOU ARE READING
Little Guy
FanfictionLouis Styles is 5 Harry Styles is 23 Niall Horan is 23 Zayn Malik is 24 Liam Payne is 24 One Direction bestaat