A máme tu nový deň. Pomyslela som si. Budíček sme mali o 8:00, ale moje spolubývajúce sa niekedy budili spolu s Marci, takže sme boli hore skôr. Noha ma ešte stále bolela, no snáď to do zajtra prejde. Sára dnes ráno na chvíľu odišla, no na obed sa vráti. Po raňajkách nám Babble povedala o veľkej hre. Volala sa Bizóny. Hneď po raňajkách sme ale najprv mali skupinky, kde sme diskutovali. Ja, Sára a Viki sme sa pridali k Marci a Tinke. Keď sme prišli na miesto, na stole boli položené lentilky. Každá farba mala otázku. Po skupinkách sme mali pár menších hier. Nakoniec sme šli na obed a potom šli do spoločenskej miestnosti, každý team vo svojich tričkách. Babble nám vysvetlila, čo máme robiť. Každý z týmov dostal niekoľko papierových guličiek, s ktorými mal 'loviť' animátorov, ktorí boli v oranžových tričkách. Každý z nich mal nejaký počet životov, o ktorých vedeli iba oni. Lov nám takisto budú znepríjemňovať 'Greenpeace', ktorí sa nám ho budú všemožne snažiť prekaziť. Keď animátori ušli, teamy si vyhliadli, koho ulovia. Náš žltý team chytil Kajku (našu vedúcu ^.^), Marci, Lilku, Iva a iných.. samozrejme, Greenpeace nás skoro zvalcovali, napriek tomu, že boli iba dvaja. Často sa totiž obaja pustili na pomoc jednému animátorovi. Za každého sme dostali nejaký počet bodov. Ako posledného sme odniesli učiteľa matematiky. Po Veľkej hre sme šli na večeru. Po večeri nás ešte čakali svedectvá a téma. Tému mal Matej, zatiaľ čo vsedectvá mali Kajka a Tinka. Keďže sme na evanjelickom gymnáziu, každá z nich nám povedala, ako sa ku viere dostala a ako jej to pomohlo. Každý z príbehov bol výnimočný, zaujímavý. Potom sme mali malé posedenie s občerstvením, kde sme sa mohli rozprávať alebo hrať nejaké hry. Každý však už rozprával o zajtrajšku a ďalšej veľkej hre. Musím sa priznať, dosť som sa zľakla keď som videla tú obrovskú kolonku na rozvrhu, ktorý bol na stene na chodbe. Išlo vlastne o 5-hodinovú hru, ale všetci sa tešili. Tak, prečo nie? Veď bude sranda. Ešte sme sa chvíľu s Viki, Sárou, Emmkou a Ester rozprávali a vyjedali občerstvenie. Po chvíli už prišla Babble a oznámila večierku, tak sme sa všetci pobrali na svoje izby. Sandra a Sarah tam už boli, Peťa prišla hneď po mne. Ešte sme sa nejaký čas rozprávali, potom prišla Marci a debata pokračovala. Tak sme sa zarozprávali, až sme prestali vnímať čas. A zrazu už bolo po večierke. Prišli nás upozorniť, že sme jediná izba čo je ešte hore, tak sme zhasli a šli spať. Veď nás zajtra čaká veľká hra!
YOU ARE READING
Nové cesty
Teen FictionPo základnej škole sme sa spolu so Sárou dostali na strednú. Ale predtým nás čakal ešte jeden krok. Camp kde sa začali naše nové cesty.. 23.2.2018 # 378 - Teen Fiction 30.8.2018 # 262 - Teen Fiction