Záhada Campu prvákov (Thea)

111 5 0
                                    

Ako každé ráno, aj v tento deň vstali dievčatá skôr. A ja som skoro spadla z postele keď sa ozvalo hlasné buchnutie. Sarah dopisovala básničky spolu s Peťou a asi sa niečo stalo.. ale aj tak už bolo iba 15 minút do budíka, takže som už ostala hore. Na dnešok málo kto vedel, čo sa bude hrať. Proste prekvapko..
Počkala som Sáru pri mojej izbe a šli sme na raňajky. Viki tam už sedela a keď sme si prisadli, začala každodenná ranná komunikácia. Babble nám oznámila nástup o pol hodinu v teamových tričkách v spoločenskej miestnosti. Ale my sme sa nejako neponáhľali. Už ráno bolo horúco a nikomu sa nechcelo nič robiť. Ale keď sme sa všetci usadili podľa teamov, vysvetlili nám dnešné vodné hry. Vyšli sme vonku na veľké ihrisko kde sa hrali aj Bizóny a videli sme štyri stanovištia. Hry boli volejbal, sudoku, hutututu a blbáreň, ale vedúci nám ich budú spríjemňovať olievaním vodou. Hneď sme sa rozdelili, kam nás zavolali. Náš žltý team zavolali na blbáreň, kde sme mali bežať ku drevenej paličke, obehnúť ju 30× a pritom pozerať do zeme. Čoskoro sa nám všetkým krútila hlava.. ale zvládli sme to a už sme boli pri volejbale. Tam sme mali pomocou plachty vyhadzovať a chytať vodou napustený balón. Ak jeden team nechytil, body si pripísal druhý. Keď sme skončili, presunuli sme sa na hutututu. V tejto hre sme mali každý team svoje pole. Keď prišiel na rad jeden z teamov, musel jeden hráč prejsť na druhé pole, ale pritom musel na jeden nádych opakovať 'hutututu' alebo 'hutututututu....', pochytať čo najviac protivníkov a vrátiť sa späť bez toho, aby prestal hovoriť. Posledná hra bola sudoku. Tu išlo o prepísanie a vyriešenie sudoku. Po hrách sme sa rozbehli na obed. Opäť sme ja, Sára a Viki viedli naše diskusie a niektorí sa pridali. Poobede sme si mali upratať izby lebo sa chystala veľká hra s názvom Cluedo. Po asi pol hodine oddychu sme boli opäť v teamových tričkách nastúpení v spoločenskej miestnosti. Tam už bola Anika prezlečená za policajtku. Vysvetlila nám, že sa stala vražda a máme jej pomôcť vyriešiť ju. Keď dorozprávala, rozdelili sme sa po teamoch. Žltí šli najprv do izby C1 (našej >.<), kde sa nacházala prvá osoba. Keď sme tam prišli, prvé čo sme videli bol 'krvavý' nôž. Začali sme výsluch Daja, ale veľa sme sa nedozvedeli. Napriek tomu, stal sa podozrivým č.1, hlavne kvôli tomu nožu. Postupovali sme ďalej na recepciu motelu Diamant. Tam od nás Eli prezlečená za recepčnú chcela návrh loga pre ich motel. Bez toho vraj nebude hovoriť. Vzala som papier a fixu a sadla si k stolu zatiaľ čo zvyšok teamu vypočúvali ďalej. Keď bol obrázok dokončený šli sme ešte na druhé poschodie, kde sme vypočúvali ďalšiu osobu. Tá ale chcela niečo sladké tak som šla hľadať. Vrátila som sa so sáčkom a podala ho Orke, ktorá už začala rozprávať. Po vypočúvaní sme sa vrátili k Eli s obrázkom a tá nám povedala všetko čo vedela až kým neprišla Anika a nevyhodila nás. Mne vtedy ale nebolo veľmi dobre tak som chvìľu čakala pri dverách do 'motelu' a potom prišla Kajka a vzala ma vonku do hojdacích sietí. Tak sme sa chvíľu rozprávali a potom sa zjavili žltí s nejakou fľašou, ktorú Rišo zobral ďalšiemu podozrivému. Mne už bolo lepšie a tak som sa poďakovala Kajke a šla ďalej s teamom. Začali sme už spájať súvislosti a nakoniec sme odhalili vraha. Bol to posledný podozrivý, kde žltý team bol. Keď už všetky teamy dohrali, čakala nás konečná scéna, kde Dajo a Anika chceli zatknúť vraha, ktorý ale ušiel za dom a potom sa ozval výstrel. Všetci sme bežali na miesto činu, kde sme videli vraha ležať na zemi zakrvaveného, s pištoľou v ruke. Nato sa všetci začali smiať a klásť otázky prečo ešte dýcha.. a takto sa hra Cluedo skončila. Záhada vyriešená. Po večeri sme sa opäť zhromaždili v spoločenskej miestnosti kde si každú diskusnú skupinku vzala jedna z vedúcich a nasledoval Walk. Naša skupinka bola prvá a viedla nás Tinka. Vyšli sme vonku a zbadali cestičku lemovanú sviečkami. Celý walk bol zameraný na vieru v Boha. Po Walku sme sa dostali do vstupnej miestnosti kde sa sa mali porozprávať s niektorou z vedúcich. Ja som si sadla k Eli a začali sme rozprávať. A ja som zistila, že Eli je naozaj super človek. Potom prišla Sára a ja som počkala, kým sa dorozpráva a šli sme si niekam sadnúť, keďže obe naše izby boli ešte obsadené nasledujúcimi skupinkami. Keď všetci skončili, mali sme ešte chvíľu voľno a potom sme už mali ísť na izby. Zajtra nás čaká posledná Veľká hra..

Nové cestyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang