Pevnosť Boyard (Thea)

79 2 0
                                    

A je tu piatok! Ráno som sa prvý krát na campe zobudila sama. Ráno bolo príliš ticho. V izbe sme teraz boli iba ja, Peťa a Sandra, Sarah včera na obed odišla. Marci už bola dávno preč a my sme sa rozprávali a čakali na budík. Po budíku som šla na raňajky, dnes sme spolu so Sárou čakali na Viki. Tá prišla trošku neskôr, takže sme rannú debatu uskutočnili počas jedla. Hneď ráno sme mali tému a svedectvá. Tému mal Majo a svedectvá Eli a Oliv. Potom sme mali posledné skupinky a na tejto sme sa skôr už smiali ako diskutovali. Marci a Tinka mali neobyčajne dobrú náladu a hneď ju spríjemnili aj nám. Po skupinkách sme šli na hry, asi na hodinku. Hra, ktorú som si zapamätala asi najviac, sa volala 'Výchovná'. Cieľom bolo ťapnúť po ruke tomu, kto bol v strede a ak uhádol, kto to je, vymenili sa. Po hrách sme mali obed a ja, Sára a Viki sme začali našu debatu. Rozprávali sme sa o poslednej veľkej hre - Pevnosť Boyard. Ale ako vždy, najviac toho vedela Babble, ktorá nás hneď utíšila a vysvetlila, čo nasleduje po obede. Mali sme pol hodinový oddych a potom sme mali prísť vonku v teamových tričkách. Ak niekto nevedel, čo je pevnosť Boyard, zistil to počas hrania. Areál okolo Bordy bol rozdelený na niekoľko stanovíšť. Keď nás odštartovali, vyrazili sme k prvému stanovištiu, kde sme mali hádzať kruhmi.. so zaviazanými očami. Ostalo nás v teame iba 5, pretože Sara už odišla a tak šla Simča a zvyšok teamu bol jej očami. V ďalšej hre sme mali malú golfovú loptičku "prehodiť" čo najrýchlejšie do kruhu pomocou malej golfovej palice. Rišo sa ale veľmi odhodlal a loptička skončila v diere, odkiaľ sme ju už nevybrali. A tak sme Maja nahnevali ešte raz.. nedal nám ani indíciu, ani kľúč. Tak sme šli ďalej za Kajkou. Na stromoch boli zavesené papieriky so slovami ktoré mali dvojicu s podobným významom. Okrem troch.. jedna z nich bola hodiny a tá sa nakoniec stala aj prvou indíciou. Prešli sme na ihrisko, kde sme mali vyriešiť príklad. Indícia bola alergia a energia. Vyšli sme hore k budove kde nás čakala súťaž s kľúčom. Ale ten kľúč bol zahrabaný v pomyjách. Merry ho hľadala ale nepodarilo sa. Vstúpili sme do 'Domu Nemého mudrca', kde stála Tinka a v rukách mala papiere, kde bolo napísané, čo treba robiť. Simča sa o necelých 5min vrátila s indíciou clona. A šli sme ďalej. Vošli sme do altánku kde sedeli Natka a Dajo. Na stole mali v pohároch ocot, v malých kelímkoch horčicu s inými prísadami, zemiaky a cibuľu. Ako team sme museli zjesť jedno zo všetkého. Každý si niečo vzal a mne ostal ocot. Vypila som iba jeden hlt ale nebolo mi dobre. Ale najhoršie si to odniesla Simča, ktorá zjedla aj tú zmes aj dopila ocot. A tak sme prišli o ďalšiu hráčku a ostali sme štyria.
Išli sme k Eli, kde sme pomocou klieští mali vložiť do gule jednotlivé tvary, ale nesmeli sme ju chytiť. Dostali sme kľúč a šli vedľa v Lilke, ktorá nám položila hádanku. Ja som sa konečne na niečo odhodlala a išla hádať. Odpoveď bola tieň, ale neuhádla som. Povedala nám, že si môžme prísť po druhý pokus, ale až po inej disciplíne. Tak sme šli na vedľajšie stanovište, kde bol na papieri kód k šifre. Mali sme ju rozlúštiť, ale najprv nájsť správnu cestu ku nej. Nakoniec sme ju našli a vyriešili ju a dostali kľúč. A tak sme sa vrátili k Lilke. Tento krát hádala Merry. Lilkina hádanka bola:
,,V sude sú dve telesá/tekutiny, no nikdy sa nespoja." Každý z nás rozmýšľal a nakoniec som ju vyriešila ja. Odpoveď bola vajíčko. Tak sme dostali ďalší kľúč a šli naspäť k Majovi. Ten nám nakoniec dal druhú šancu a my sme dostali ďalší kľúč. A nakoniec sme šli za Mims. Mali sme nájsť v lese sklenenú fľašu s kľúčom. Po chvíli ju našla Merry a mali sme o jeden viac. A šli sme na poslednú discuplínu k Danke. Tam šlo o beh. Jeden musel so sebou vziať vždy jednoho spoluhráča, pričom ja a Merry sme mohli byť na jednej strane ale Rišo s jednou z nás nie. Nakoniec sa to podarilo a vzali sme si 6. kľúč. Šli sme za Orkou, ktorá nám dala 2 kľúče za Saru a Simču. A nasledovala porada. Dohodli sme sa, že mňa a Merry môžu vymeniť za indície. Dostali sme indíciu Kráľ Ľudovít a Orka nám upresnila, že jedna z tých troch sú naozaj hodiny. A tak sme začalu rozmýšľať a nakoniec to vyriešili. Odpoveď bola Slnko. A teraz nás čakal zber pokladu. Ale ja som už čoskoro odchádzala, tak som sa šla zbaliť. V izbe som si pustila hudbu (využila som, že v izbe nikto nie je) a pobalila veci. Potom som vyšla von a šla si zobrať papierik a ceruzku a napísala malý list pre môj team. Vzala som ho a šla vonku podporiť team. Nazbierali dosť a spolu sme šli na večeru. Ja som využila situáciu keď Merry bola na ceste do jedálne a dala jej lístok a povedala, aby ho ukázala teamu. Postupne som sa rozlúčila s teamom keď mi ho prišli vrátiť a sadla si s jednom k Sáre a Viki. Obe pôjdu dnes večer po grilovačke domov. Ja som sa ale nevedela dočkať. Doma ma čakali moje mačiatka Alex a Cody a môj králik Uško, na ktorých som sa tešila. Po večeri za mnou prišla Aďka, že už tu mám rodičov. Tak som vzala kufor, odniesla ho a šla objať skoro všetkých. Potom som sa vrátila a naposledy sa rozlúčila s Viki a Sárou. Vidíme sa v septembri..
Vrátila som sa ku autu a nasadla. Čakala ma ešte cesta domov.
Ahojte...

Nové cestyWhere stories live. Discover now