Je to tu! Dnes je camp! Čo ak sa niečo stane?! Čo ak niečo spravím zle? Tieto otázky mi v hlave zneli od rána. Volám sa Thea a dnes je môj veľký deň. Teda.. môj a Sárin. Dnes je camp z našej strednej školy. A ja mám zlý pocit..
S rodičmi som šla na obed do mesta. Ako vždy, najprv som si šla kúpiť svoj obľúbený Bubbleology a šla si naspäť sadnúť ku stolu. Po obede ma rodičia odniesli na stretávku kde mal prísť autobus. Keď som vystúpila z auta, vzala som si kufor a šla sa za učiteľom zapísať. Uložila som si kufor pri ostatných a rozhliadla sa. Kajka a Bia z vedľajšej triedy tu ešte neboli a Sára príde až na Bordu kde sa koná camp. Je tu priveľa ľudí.. pomyslela som si keď som sa rozhliadala. Do očí mi padol jeden deviatak, ktorého som poznala. Tak aspoň niekto..
Postavila som sa na úplný okraj skupiny. V tom ku mne prišlo vysoké, blonďavé dievča. 'Ahoj, ja som Peťa a ty?' Ozvala sa ku mne.
'Ja.. ja som Thea.' Potichu som jej odpovedala. Keďže som hanblivý človek, dosť som spanikárila. Peťa si to všimla a povedala: 'To je v pohode. A super meno!' Usmiala sa a zoznámila ma s niektorými dievčatami ktoré som nepoznala. Keď prišli Bia s Kajkou, nasadli sme do autobusu a čakali na odchod. Sadla som si úplne dopredu a sama, ako som bola už zvyknutá. Pred odchodom sa pri mne zastavilo iné dievča. 'Môžem si prisadnúť?' Spýtala sa.
'Jasné.' Povedala som.
'Ahoj, ja som Annamária ale môžeš ma volať Merry.' Predstavila sa.
'Ja som Thea. Teší ma.' Usmiala som sa.
Celú cestu na Bordu sme sa smiali a rozprávali sa. Cestovali sme asi pol hodinu, možno viac. Keď sme prišli, vzala som kufor a bežala sa zvítať so Sárou. Ona ma predstavila Viki, jej kamarátke.
Spolu sme šli dovnútra a tam nás postupne začali volať. Vymenovaní sa presunuli s animátormi do izieb. Na izbe nás bolo päť, Sarah, Sandra, Peťa, ja a staršia žiačka Marci, ktorá tu bola ako animátorka. Nedali nám veľa času a už sme boli vonku na spoznávacích hrách. Spoznala som tam veľa ľudí, ako Lauru, Ester, ďalšiu Viki, Saru, Maťa, Jakuba, Lukáša a iných. Ale keďže som veľmi šikovný človek, tak som si spravila niečo s nohou.. Po hrách sme sa všetci dostavili do spoločenskej miestnosti a rozdelili nás do teamov. Ja som dostala žlté tričko a ako vedúcu Kajku. Náš team si vzal fixy a šli sme na lavičky.
Tam sme sa zoznámili. V teame boli Sara, Simča, Merry, Rišo a Marko. Vymysleli sme Vaječný narcysy ('Y' vysvetlím) a na tričká sme nakreslili pštrosa s vajíčkom a narcisom. Ja som kreslila aj ostatným, keďže rada kreslím. Po večeri sme sa vrátili do spoločenskej a tam sme sa predstavili. Reprezentovala nás Sara. A keď padla otázka, prečo tie 'Y' a odkiaľ ten názov, Sara odpovedala:
'Mňa najprv napadli vajíčka ale nie každý súhlasil, tak sme vybrali Vaječní narcisy. A sme takí úžasní, že gramatiku nepotrebujeme, preto "Y" '
Všetci sa rozosmiali a my s nimi.
Ďalej sa predstavili Punčové rezy, Bojovní šmolkovia, Štrikované Čajky na bandaske, Omietky, Turkysky, Plameniaky a Chlorofiltre. Potom sme mali kvíz a fotky za celý deň. Po večernom programe sme sa všetci vybrali na izby a šli spať.
Tak.. myslím že tu bude super!
ESTÁS LEYENDO
Nové cesty
Novela JuvenilPo základnej škole sme sa spolu so Sárou dostali na strednú. Ale predtým nás čakal ešte jeden krok. Camp kde sa začali naše nové cesty.. 23.2.2018 # 378 - Teen Fiction 30.8.2018 # 262 - Teen Fiction