Pred pár dňami som zbadala na mobile správu. Bolo to pozvanie na Palacinkovú párty od Katky.
Na párty som sa rozhodla ísť celkom rýchlo. Ak je možnosť stráviť nejaký čas so spolužiakmi a kamarátmi z teamu, tak idem. Ja viem, nie som veľmi zhovorčivý typ, ale aj ja som rada s ľudmi. Sára opäť nemohla prísť, takže som ostala sama. No, nie nadlho, vedela som, že prídu Peťa a Saška a aj keby nešli, stále som tam mala Kajku, Gabiku, Klárky, Eli, Marci a všetkých ostatných, ktorí boli na campe ako animátori. Nepovedala by som, že sa budem s nimi rozprávať viac ako s vlastnými spolužiakmi ale čo už..
Každopádne, bol piatok a to bol jeden z najlepších dní. A tento bol spríjemnený aj párty. Po piatej hodine som ani nešla domov. Kým by som sa vrátila, už by bolo dávno po začiatku. Čas som strávila písaním niekoľkých kapitol do svojej knihy a nakoniec sa ku mne pripojila Peťa. Spolu sme sa chvíľu rozprávali ale potom musela ešte niekam ísť, tak som ostala na chvíľu sama. Zrazu však prišla Eli a vzala ma do učebne IMP, kde sme sa potom mali stretnúť. O pár minút tam už bol skoro celý team a došli už aj moji spolužiaci. Ako prvý Rišo, potom Saška, Simča, Naty, Martin a Andrej a nakoniec sa vrátila aj Peťa. Hneď sme dostali pokyny na mestskú hru a rozdelili nás. Ja so Saškou a Peťou sme dostali za vedúcu Marci a nakoniec sme šli do mesta. Ešte predtým, ako sme opustili školu sa do druhého teamu pridala aj Betka a mohli sme ísť.
---
Každý z teamov dostal jedno vrecúško s čajom, ktoré sme mali meniť s ľudmi. Nakoniec vyhrá ten team, ktorý príde s najdrahšou vecou. Čakala som, že to pôjde pomaly ale čoskoro sme mali miesto čaju dve perá, potom pohľadnicu, prívesok a gél na vlasy ktoré sme dostali bez výmeny a takto sme postupovali. Nakoniec sme sa zbavili tých menej cenných vecí a šli do Crossu, kde už ostatní piekli palacinky. Tam nás už čakali ostatní, ku ktorým sa pripojila aj Barča. Každý z teamov mal drahé veci ale jeden doniesol dáždnik. Bolo jasné, že s tým sa súťažiť nedalo a tak Orka vyhlásila výťazov. Posadali sme si ku stolom a začali sa rozprávať alebo hrať hry, pri ktorých vždy niečo spadlo zo stola. Po chvíle hrania nám priniesli palacinky a každý z nás sa mohol najesť. Myslím, že za všetkých, čo tam boli, môžem povedať, že boli úžasné. Tak sme pokračovali v hraní a jedení a čas nám rýchlo zbehol. Čoskoro bolo 16:00 a pomaly sa všetci začali chystať na odchod. Nakoniec som ostala jedna z posledných prvákov pri starších ale to mi nevadilo. Kajka si už začala baliť veci, lebo čoskoro mala začať opera, na ktorú lístok vymenili v hre. Už bola tma keď som vyšla z Crossu a nasadla do auta domov, šťastná z celého dňa.
---
Cestou som začala rozmýšľať o utorku, kedy pôjdem s Kajkou von. Niekedy sme sa takto stretávali. Ale to je už iný príbeh..
---
DU LIEST GERADE
Nové cesty
JugendliteraturPo základnej škole sme sa spolu so Sárou dostali na strednú. Ale predtým nás čakal ešte jeden krok. Camp kde sa začali naše nové cesty.. 23.2.2018 # 378 - Teen Fiction 30.8.2018 # 262 - Teen Fiction