Prvé pocity (Sarah)

172 4 0
                                    

A je to tu. Dnes vyrážam na stredoškolský prvácky camp. Nový ľudia, nové zážitky, nový kolektív. Chcela som začať odznova. Volám sa Sarah a dlho sme s mojou kamaratkou Theou mali zmiešané pocity z tohto týždňa. Tešili sme sa, to áno, ale obchádzali nás aj isté obavy z veľkej zmeny. Thea mala ísť zo stanice s ostatnými.
Všetci mali ísť busom, ale ja som prišla originálne autom s mamou. Camp sa mal odohrávať v lese a keďže sme to tam s mamou nepoznali tak sme trocha poblúdili. Bolo to dosť ďaleko od hlavnej cesty a nevedeli sme presne kam odbočiť. Po pár minútach blúdenia sme narazili na nejaké auto. Na naše prekvapenie to boli rodičia mojej kamarátky Viki, s ktorou sme sa neskôr počas campu oveľa viac spoznali. Spoločnými silami sme sa snažili nájsť cestu k nášmu ubytovaniu.
Keď sme tam dorazili tak som sa už zvítala s Viki a časťou školského teamu, ktorý to organizoval.
Pár minút sme čakali kým príde autobus so zvyškom nových spolužiakov. Hneď ako dorazil, som v dave začala hľadať známe tváre. Zbadala som Theu a predstavila ju Viki, keďže sa dievčatá ešte nepoznali.
Potom ako všetci vystúpili nás zhromaždili v niečom ako vstupnej miestnosti, kde nám dali pokyny a rozdelili nás do izieb.
Všetky dievčatá, ktoré som poznala boli na inej izbe ako ja. Začala som sa báť aké to bude keď nebudem nikoho poznať. Na izbe nás bolo spolu sedem aj s jednou členkou teamu Naty.  Rozdelili sme si postele a rýchlo sa zoznámili. Natálka, Betka, Sima, Verča, Eli a ja. Skoro vôbec sme sa nevybaľovali, lebo v izbe sa nachádzala len jedna neveľká skriňa.
Ani sme sa nezabývali a už sme mali ísť vonku na ihrisko hrať zoznamovacie hry až do večera. Vyzeralo to tak, že sa všetci bavili. Neskôr si už pár dievčat posadalo od vyčerpania do tieňa. Po čase som sa k nim pridala a rozprávali sme sa o tom kto sa učí aký jazyk a o podobných veciach. Onedlho si k našej už dosť veľkej skupinke prisadla aj Thea, ktorá už bola na jej pomery vyčerpaná na smrť.
Vytvorili sa tímy, v ktorých sme mali počas týždňa súťažiť. Dostala som sa do veľmi zaujímavého tímu. Omietky. Bol to veľmi kreatívny nápad nášho tímu. Ani sme sa nenazdali a už mala byť večera. Počas večere sme dostali pokyny čo bude ďalej. Po nej sme sa šli s niektorými dievčatami pozrieť na sprchy. Nebolo ich veľa ale museli nám stačiť. Pri našej sedem miestnej izbe sme mali ešte menšiu kúpeľňu s vaňou a umývadlom, ktorá bola neskôr neuveriteľnou výhodou. Večer sme mali program, kedy sme mali predstaviť naše tímy a hneď potom zábavný kvíz. Potom sme sa všetci pobrali na izby a chystali sa spať. Bol to úžasný deň a ja som čakala na ďalší...

Nové cestyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant