Tento príbeh bude dlhší. Začalo sa to dva dni predtým, ako prišla tá najlepšia noc zo všetkých..
---
'Sára! Ideme teda na tú prespávačku či nie?' Volala som na Sáru od dverí na ktorých bol plagát s nocovačkou. Musím sa priznať, na nocovačke som nikdy nebola a možno to bolo to, čo ma tam ťahalo najviac.
'Jasné, že hej.' Sára, ktorá prišla ku plagátu odpovedala. Vzali sme si každá jednu pozvánku a šli ku skrinkám. Rýchlo sme si vzali veci a šli domov.
---
Ráno mi písala Sára. Ahoj Thea. Dnes a zajtra neprídem, lebo mám teplotu. Je mi to ľúto, ale na prespávačku nemôžem.
Dosť ma to zaskočilo. Sára mala opäť to nešťastie, ktoré ju už raz obralo o dobré zážitky. Ráno som išla odniesť prihlášku a snažila sa zvládnuť zvyšok vyučovania (vtedy som sa ešte necítila tak dobre ako teraz). Po škole som poslala Sáre domáce úlohy a sama sa pustila do učenia. Snažila som sa pritom myslieť na ďalší deň a na to, aký skvelý bude.
---
Ráno sme mali nultú hodinu.. telesnú. Neznášala som to. Ale napriek tomu som sa zobudila tak plná energie ako málokedy. Celý deň som neospevovala nič iné len prespávačku a to, že mám ako každý piatok tréning na koňoch. A vtedy mi došlo, čo to bude za poobedie. Po škole som sa prvý krát ponáhľala na obed. Všetko som sa snažila spraviť v čo najkratšom čase. Nakoniec, pokiaľ som čakala kým po mňa prídu rodičia, som mala čas porozprávať sa s Eli. O necelú pol hodinu som bola doma, poslala Sáre úlohy, vzala si veci na kone a pokračovala v ceste. Na tréningu sme sa s trenérkou smiali nad tým ulietaným popoludním a nad inými vecami. Po tréninhu som sa vrátila domov a išla na prespávačku. Keď som prišla, Babble ma privítala, zapísala a ja som počkala Sašku a Ester, s ktorými sme boli dohodnuté. Uložili sme si veci a každá z nás šla niekam inam. Nakoniec sme sa všetci stretli v učebni IMP a tam sme sa rozdelili do menších skupiniek. Išla som s Katkou a Eli. Pripojila sa aj Ester a niekoľko Katkiných spolužiakov, ktorých som vôbec nepoznala. Katka nás rýchlo predstavila. Klárka, Filip, Naty a ďalšia Klárka. Orka, naša učiteľka matematiky, nám vysvetlila mestskú hru. Dostali sme papierik s úlohami, ktoré sme mali splniť. Malo to vraj pomôcť ku tomu, aby sme boli smelší. No.. Asi to nevišlo. Teda u mňa určite nie. Časť hry som nepovedala skoro nič, ale potom sa to už nedalo. Klárka ma nejako zapojila do konverzácie, čo stále nechápem ako. A tak sme postupne plnili úlohy a bavili sa. A skončilo sa to zaujímavo. Ostalo nám málo času, tak sme sa rozhodli nejako sa ponáhľať. Keď sme prišli, poslali sme fotky do skupiny, kde postupne pribúdali fotky iných teamov. Spočítali sa body a vyhlásili výťazný team, ktorý dostal pizzu, ale nakoniec sme sa podelili všetci.
Nasledoval spoločný program. Prišiel starý žiak z našej školy a rozprával, čo zažil a neskôr sme mali skupinky.Potom prišiel ten čas, kedy sme mali voľno. Asi dve, možno tri hodiny. Všetok ďalší program bol až od polnoci. Ale aj o toto sa postarali. V telocvični sa hrali hry a na chodbe bola diskotéka. Ja som ostala na chodbe a rozprávala sa s tými, čo v tej chvíli netancovali alebo neukazovali úžasné herecké výkony. A tak nám prešiel čas rýchlejšie. Blížila sa polnoc a ja som išla Lilke pomôcť pripraviť triedu na Workshop. Vedľa mala triedu Eli a tam sa konal hudobný Workshop. Keď bolo všetko pripravené, Lilka začala kresliť, ale ja som nejako stratila chuť. Začali sme si tam púšťať pesničky a neskôr prišla Kajka a Maťo. Kajka si začala spievať a nejako ma ovplyvnila tak, že som zabudla na to, že sú okolo mňa ľudia a pridala sa. Takto sme sa zabávali až do tretej ráno, ale vtedy som už nevládala, tak som si šla oddýchnuť. Po chvílke sa ku mne a Saške pridalj aj Ester a Katka a neskôr Laura. Keď som konečne na chvíľu zaspala, zobudila som sa na to, že po triede niekto chodil a rozprával. Vedela som, že je tam Betka ale potom prešiel okolo ešte niekto. Keď sa tá osoba ozvala, vedela som, že je to Samo. Hneď ale odišli tak som sa nad tým dlho nezamýšľala sa opäť zaspala. Zobudili ma opäť tie isté hlasy ale asi o pol šiestej ráno. Keď som otvorila oči, videla som znovu Betku a Sama pri Laure. O chvíľu odišli ale ja už som ostala hore. O chvíľu sa zobudili aj dievčatá a začali sme pratať triedu. Potom som zišla na prvé poschodie kde Kajka upratovala, tak som jej šla pomôcť. Keď už bola uprataná celá škola, ostala som s Ester, Kajkou a Katkou, ktoré čakali buď na autobus alebo na odvoz. A to bol koniec tej najlepšej noci zo všetkých. Ešte všetko povedať Sáre.
YOU ARE READING
Nové cesty
Teen FictionPo základnej škole sme sa spolu so Sárou dostali na strednú. Ale predtým nás čakal ešte jeden krok. Camp kde sa začali naše nové cesty.. 23.2.2018 # 378 - Teen Fiction 30.8.2018 # 262 - Teen Fiction