O 2 týždne neskôr...
Camp bol už dávno, ale aj po tých dvoch týždňoch sme si neprestajne písali. Našli sme aj tých, čo na campe neboli ale stali sa našimi novými spolužiakmi. Až keď jeden deň...
---
Ráno som sa zobudila na pípnutie mobilu. Tak som sa pozrela, čo sa deje. Na mobile mi svietilo oznámenie 'Camp afterparty!'. Mobil mi skoro vypadol z rúk. Ako som mohla zabudnúť?! Veď dnes sme sa mali stretnúť v mestskom parku na malej párty s hrami a neskôr malým občerstvením. Ráno mi zbehlo rýchlo, možno hlavne preto, že som sa zobudila dosť neskoro. S rodičmi sme sa šli najesť do mesta, tam, kde sme šli pred campom. Teraz ma ale nesprevádzali zlé myšlienky, iba radosť z toho, že všetkých znovu uvidím.
---
Pri parku som sedela asi pol hodinu a čakala, keď konečne prídu. Nakoniec som zbadala o pár lavičiek ďalej Miša s Ivom a hneď nato prišla celá skupina. Išla som sa zvítať a znovu sme čakali, kým príde zvyšok. O chvíľku prišli Eli a Marci a rozhodlo sa, že ideme do parku. Po chvílke sme si zložili veci na lavičkách a skoro všetci išli hrať hry. Ja som s Viki ostala na lavičkách, kde nakoniec Tinka začala púšťať pesničky. Rozprávali sme sa s Biankou, ktorú som v ten deň spoznala. Bola celkom ako ja, tichý, hanblivý človiečik. O chvíľu neskôr sa k nám pridal Filip, ktorý prišiel spoznať nových spolužiakov. Po pol hodine sa hrala skrývačka a my s Viki sme sa prizerali na to, ako si všetci rýchlo menia miesta, kde sa schovajú. Čoskoro som musela odísť tak som sa išla rozlúčiť. Ale toto ešte nie je koniec príbehu...
---
Barborka (Barča)
Ešte nejaký čas po skrývačke sme hrali nejaké hry a potom sme šli do Crossu, kde mal pokračovať program. Keď sme tam prišli, čakali nás toasty a černice. Po malom občerstvení nám vedúci ukazovali fotky a videá, ktoré urobili. Počas videí sme sa zabávali a pojedali cukríky. Neskôr som už ale musela ísť.
---
Thea
Toto je moment, odkedy budeme písať iba o podujatiach počas šk.roku, Sarah bude pridávať časti neskôr. :)ĎAKUJEM BARBORKE ZA OCHOTU A POMOC S TOUTO ČASŤOU :)
YOU ARE READING
Nové cesty
Teen FictionPo základnej škole sme sa spolu so Sárou dostali na strednú. Ale predtým nás čakal ešte jeden krok. Camp kde sa začali naše nové cesty.. 23.2.2018 # 378 - Teen Fiction 30.8.2018 # 262 - Teen Fiction