V minulé části:
,,Hmm, stejně nemám, co zratit," zašeptal a vystřelil. Mia se vedle mě zřítila k zemi a na oblečení se jí začala tvořit velká červená skvrna. Z tváře se jí začala vytrácet barva, přivírali se jí oči a ztěžka dýchala.
Do prdele...
Teď:
Pohled Mii:
Nic.
To je všechno, co vidím.
Jsem mrtvá? Nebo slepá?
Nemůžu posoudit, jestli je kolem mě černo nebo bílo, jestli je světlo nebo tma, nebo jestli spím či bdím.
Slyším nesrozumitelnou konverzaci, možná jsem jenom zmagořila a teď ležím v blázinci pod vlivem prášků.
Necítím nic. Žádnou končetinu, nebo orgán. Neslyším, ani svůj tlukot srdce. Opravdu jsem mrtvá? Tohle je po smrti? Jen nekonečná nicota? Žádný pocity, nebo emoce? Slyším jen svůj vlastní, mrazivý hlas ve své hlavě.
Pohled třetí osoby:
Dívka nehybně ležela na nemocničním lůžku. Její stav je opravdu špatný. Je už dávno po operaci, ale vůbec se nelepší. Do rány se jí dostala infekce a doktoři se obávají, že to nepřežije.
Najednou přestane stroj v pozadí pípat, debatující lékaři přestali v konverzaci a začali dívku resuscitovat. Několik minut dívku oživovali. Už mysleli, že to budou muset vzdát, když v tom stroj začal opět pípat.
,,Jak dlouho byla mimo?" Zeptá se jeden z doktorů.
,,Jedenáct minut," odpoví druhý a otře si spocené čelo.Dívka nadále leží na posteli, bez známky života.
Pohled Adama:
Zabiju ho.
Chodím po místnosti sem a tam. Tyto dvě slova mi létají v hlavě pořád dokola a já překonává touhu to udělat. Pěsti mám zaťaté, až mi nehty tlačí do kůže.
Nemůžu, nejsem vrah, ale musí zaplatit za to, co udělal Mie.
Náhle se rozhodnutým krokem rozejdu ke dveřím, které prudce otevřu, až narazí do zdi. Neobtěžuju se je zavřít, takže jimi jen projdu a naštvaně si to rázuju k autu. Nasednu do něj, nastartuju ho a zběsile vyjedu. Momentálně mi je úplně u prdele, jestli mě zastaví policajti. Teď je můj cíl se pomstít. Každou chvíli málem nabourám, slyším za sebou naštvané, troubící řidiče, ale ignoruji je a zaměřuju se na cestu. Zastavím u mrakodrapu a vběhnu do dveří.
,,Jaký byt má Erik Black?" Zeptám se rychle recepční za pultem a ta se na mě jen znuděně zeptá: ,,Jste příbuzný?"
,,Ne,"
,,Tak to je mi líto, nemůžu vám tuto informaci poskytnout." Odpoví pořád se znuděným výrazem.
,,Mám s ním pracovní pohovor," zavrčím a bojuju s touhou na ni začít řvát. Recepční vidí moje zaťaté pěsti a rychle začne ťukat do počítače.
,,Patro čtyřicáté šesté a byt tři sta padesát devět," mile se usměje a přihodí otázku, jestli ještě něco nepotřebuju, odmítnu a vyrazím rychlým krokem k výtahu.
Do výtahu taktéž nastoupila holka s výstřihem pomalu, až ke kotníkům. Když mě uviděla, nahodila rádoby sexy úsměv a začala si natáčet na prst blonďatý pramen.
,,Ahoj," začala a o krok se přiblížila. Neodpovídal jsem a dál se ji neutrálně díval do obličeje. Nejsem takový primitiv, abych sklouzl pohledem níž. Hnusí se mi takovéhle holky, myslí si, že s obrovským výstřihem a sukní těšte pod zadek sbalí každého kluka, ale to se mýlí.
,,Hm, takže tvrďák, jak pak se jmenuješ?" udělá zvuk, co se podobá tomu, když kočka vrní. Mimochodem, nemám kočky rád. Nic proti lidem, co kočky zbožňují, ale mně prostě nejsou příjemné, stejně jako křečkové, morčata, fretky a vše, co se podobá myším. Opravdu nechápu, jak to někdo může chovat.
,,Adam," zavrčím a dívám se před sebe.
,,Já jsem Emily, nechtěl bys někdy na drink?" Zeptala se a následně se mi opřela o rameno.
,,Ne, díky," odstrčil jsem její ruku z mého ramene a ušklíbl se ,,s prostitutkami zásadně nespím."
V tu chvíli se otevře výtah a já z něj rychlým krokem vyjdu.,,Co si to dovoluješ?! Jaká prostitutka?!" Slyším ji ještě prskat za sebou. Jen se zasměju a pokračuju v kroku. Hledám číslo, které mi recepční dala, nezdržuju se, ani neťukám a vrazím dovnitř.
Pro mé překvapení, Erik leží na zemi a těžce dýchá.
Vypadá to, že má více nevyřízených účtu a někdo tu byl dříve než já...
Ahojte ^^
Za prvý se chceme omluvit, že kapitola nevyšla ve středu, ale nějak nebyl čas 😄 Za druhý, bože můj 😱 Stalker se dostal na 26 místo! To jen díky vám, děkujeme moc za všechny hvězdičky, followy a komentáře! 💜💜
A za třetí, tady máte fotku pro představu, jak Adam vypadá 😄⬇⬇⬇No, doufáme, že se kapitola líbila 😄
Mějte se,
Lucy and Sarah :* ^^
ČTEŠ
Mr. Stalker[POZASTAVENO]
RomansaUnknown number: Vidím tě. Me: Cože? Unknown number: Snad umíš číst. Me: Kdo jsi? Unknown number: To se nikdy nedozvíš. Original story ©LucyAndSarah [Upozornění: V příběhu se mohou objevovat vulgarismy a sexuální scény.] Nejlepší umístění: 1.4.20...