Capitolul 1- Iubito

6.1K 190 7
                                    

Necorectat*

Stăteam in camera goală,in întuneric plangand. Asta fac de câteva zile în coace,stiind ca ma pot elibera de toate in acest fel.

-Masa,e gata in 2 minute,ai face bine sa vii,tipa "bestia" cu glasul lui răgușit si dur.

M-am ridicat grabita de pe podea stiind ca, daca nu voi fi prezenta la timp voi primi lovituri. M-am schimbat repede de hainele murdare si am luat cămasa ce se afla pe spătarul scaunului. Am incheiat-o la nasturi si am deschis usa rapid,alergând pe scări.

-Cu un minut mai repede,spune ranjind avand in mana stanga un pahar cu vin rosu. Ia un loc.

Am ascultat si m-am facut comodă pe scaunul din fata sa,i-am privit ochii verzi ce păreau atat de calzi acum.

-Serveste-te,spune. Astepti vreo invitatie specială iubito?intreaba privindu-ma.

Inghit in sec la porecla pe care,a folosit-o si iau timid tacamurile,incepand sa ciugulesc prin salata de pui.

-De ce nu vorbesti?maraie el,luând o gura de vin din pahar.

Nu am raspuns si am stiut ca, l-am înfuriat pentru ca in clipa urmatoare paharul din mana sa era spart in mii de bucăți ,el apropiandu-se de mine cu o viteza uluitoare.

-Nu stiam ca esti muta,tipa ochii lui devenind rosii.

-Eu......

-Tu ce?tipa din nou,palma lui făcând contact cu obrazul meu rece.

-Va rog,aveti mila,spun căzând in genunchi.

-Cand iti cer ceva ai face bine sa o faci ai auzit?intreaba

-Da domnule,spun simplu si ma ridic luand-o la fuga.

Am stat in camera mea ore bune,ora facandu-se deja 12. M-am gandit ca asi putea merge la o plimbare prin grădină,poarta principala oricum e închisă,mi-am luat pe mine hanoracul gri si am coborât scările,in viteza am deschis usa si am pus piciorul pe pragul de la intrare ,simtind frigul instalandu-se in corpul meu. Mi-am frecat brațele si am înaintat prin zapada alba,de 1 metru ce s-a aseternut in doar doua ore.

-Ce crezi ca faci?aud vocea răgușită a domnului din spatele meu,m-am întors si l-am vazut stand acolo destul de nervos.

-Domnule,am crezut ca am voie sa ma plimb,spun mai mult soptind.

-Ce ti-am spus eu?intreaba. Imi ceri voie daca vrei sa faci ceva.

-Am inteles domnule. Imi pare rau domnule,spun ocolindu-l dar,mana sa rece îmi prinde bratul si ma întoarce spre el.

-Spune-mi Harry iubito,spune soptindu-mi la ureche.

-Am inteles....Harry.

Am intrat in casa,fugind in camera mea si aruncandu-ma in pat. Voiam sa dorm,eram obosită dar, pur si simplu nu pot. Am auzit usa scartaind,asta insemnand ca cineva a intrat. Am inchis ochii prefacandu-ma ca dorm adânc. Patul se lăsase din cauza greutății lui Harry.

-Stiu ca nu dormi,spune

-Eu....

-Taci si da-te mai încolo,vreau sa dorm cu tine,spune ranjind

-Harry,incerc sa spun dar ma opreste.

-Culca-te iubito,spune tragandu-mi capul spre pieptul sau.

Omul asta e bipolar?


SPER SA VA PLACA POVESTEA ASTA =))

Silent Flame Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum