Capitolul 3 -Adevăr

3.9K 147 0
                                    

Il priveam cum începe sa se agite, când a auzit întrebarea mea iar apoi a oftat lung si s-a asezat langa mine. Ma asteptam sa tipe la mine ca, de fiecare data dar,de data asta parea trist. Nu îmi place sa-l vad asa. Mi-am asezat capul pe umărul lui in semn ca ascult si ca, sunt aici pentru el.

-Izabella,era fata foarte speciala,spune el cu greu. Am fost împreună desi eu eram mai mare decat ea o iubeam a dracu de mult dar....a murit,spune si in acel moment simt cum pământul îmi fuge de sub picioare.

-Oh,doamne! exclam strangandu-l tare in brate. Imi pare asa rau Harry.

-E okei,am reusit sa trec peste asta. Nu in totalitate dar,am reusit,spune zambind trist.

Nu pot sa cred ca,l-am facut sa isi amintească asta sunt asa o idioata dar,intr-un fel ma bucur ca mi-a spus.

-Ma bucur ca mi-ai spus.

-Aveai dreptul sa stii,spune si se ridica privind pe geam. Acum o sa trebuiască sa te îmbraci elegant diseară trebuie sa mergem la o petrecere,spune. O sa vina Lisa sa te ajute. Ne vedem la opt.

-Am inteles,spun zambind larg.

Cine e Lisa? O fi iubita lui Harry? Oh,doamne sper sa nu.

Sunt întreruptă din gândurile mele de catre o fata micuță de statura ,cu par blond si ochi verzi care pătrunde zambind in încăpere. Era îmbrăcată intr-o rochie neagră lunga care,arata foarte bine pe ea.

-Hei,eu sunt Lisa,spune intinzand mana. Nu stau prea mult pe gânduri si ii prind mâna scuturand-o usor.

-Ella.

-Ma bucur sa te cunosc insfarsit,Ella. Harry mi-a spus multe lucruri despre tine.

Harry vorbeste despre mine?

-Ce ti-a spus mai exact?intreb.

-Ca aveti o relatie de aproximativ trei luni si ca te iubeste enorm.

Stai putin ce? Eu si Harry nu suntem împreună. Oare stie ca Harry m-a răpit?

-Ăm cine esti tu mai exact?intreb din nou închizând ochii nervoasă.

-Sora lui Harry.

Harry are o sora?

-Stii ma bucur ca,a reusit sa treacă insfarsit peste Izabella,l-a distrus enorm când a murit. Dar,acum te are pe tine. Asta inseamna ca,esti cu adevarat specială,spune din nou.

Oh,la dracu ce ma fac acum? Nu pot sa ii spun ca,Harry m-a răpit o va distruge,se bucura cu adevarat ca fratele ei si-a revenit,nu pot sa ii spun. Am dat din cap zambind si in urmatorul moment usa s-a trântit pe ea intrând Harry....

Ofofof, încă un capitol :))

Silent Flame Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum