~Peste 2 ani~
-Noah,unde esti?rad cand il vad stând pe podea si fiind murdar de ciocolata la gura.
Il iau in brate si il sterg cu un servețel apoi ieşim impreuna afara unde Harry statea de vorba cu Louis iar Emely era pe iarba jucandu-se cu Luisa,fetița lor de 2 anişori. Noah e baiatul meu si a lui Harry. Ii seamna foarte mult, e un Harry in miniatură. Sa nu uitam de Rhiannaon care peste 4 luni v-a sosi pe lume.
-Iubito?Esti bine?intreaba Harry privindu-ma ingrijorat. Sa nu uitam ca a devenit si foarte grijuliu.
-Da,zambesc. Doar,am simțit-o cum mişca,uite,spun si il prind de mana aşezândui-o pe pântecul meu.
Cateva secunde mai tarziu eram in brațele lui.
-Te iubesc Ella,m-ai facut cel mai fericit barbat din lume.
-Si eu te iubesc Harry.
Dupa ce Rhiannon se v-a naşte o sa incep sa muncesc si eu,la firma lui Harry. La inceput Harry nu a fost de acord a spus ca ne e de ajuns daca lucreaza doar el. Dar, a aparut Noah si acum Rhiannon..si ii e imposibil sa se descurce singur.
Noah era foarte apropiat de Luisa, sunt de nedespartit. Iar Louis e deranjat de faptul ca un baiat se aproprie de fetița lui, ceea ce ma face pe mine si pe Emily sa radem.-Haide sa mergem cu totii intr-o vacanță lunga,propune Louis incantat luand-o pe Emily de mână. Bineînțeles dupa ce micuța Rhiannon vine pe lume.
-Ar fi perfect,spun si imi las capul pe pieptul lui Harry.
SFÂRŞIT.
Nu pot sa cred,am terminat cartea. In primul rând vreau sa va mulțumesc pentru numarul de ochisori "5,85mii". Chiar nu ma asteptam sa ajung la numarul asta.
In al doielea rand vreau sa va multumesc pentru ca intr-un fel voi m-ati motivat sa scriu.
Stiu ca nu am postat des dar am fost in perioada cu scoala teste,teze ,examene chestii. Si-mi cer scuze daca v-am facut sa asteptați.
Acum e vacanță,doamne ajută. :)))
Vreau sa stiti ca va iubesc enorm de mult. O sa fac si un trailer. Asa:> Volumul 2 nu v-a exista. :(
Darr cei care vreți,scrieti-mi (pe privat) ca sa vorbim nusj. Pupix :))))))))))))❤❤
CITEȘTI
Silent Flame
RomanceVolumul 1 "Întâlnirea noastră,este una dintre cele mai importante momente ale vieții mele de pana acum,după ce totul a fost monoton. Ai apărut tu și ai complicat totul. Volumul 2 Am pierdut,amândoi ceva important. Am crezut ca,putem trece impreuna...