Capitolul 16-Vacanță. (I)

1.6K 67 3
                                    

-Da Harry,vreau sa ma căsătoresc cu tine,spun si zâmbesc în timp ce el expira ușurat si ma ia în brațe, strangandu-ma cu putere la pieptul sau.

-Te iubesc,sopteste si îmi sărută fruntea.

***
După câteva săptămâni am decis sa mergem intr-o vacanta doar noi doi,undeva unde sa ne distrăm pe cinste.

-Ce zici de Hawaii?ma intreaba concentrat pe telefonul sau care bipaia din minut în minut.

-E frumos acolo,am vazut doar in poze...si mi se pare grozav,chicotesc ca un copil mic.

-Nu ai călătorit niciodată?ma intreaba.

-Nu ,mama nu avea destui bani si nici o stare caracteristica. Imediat după ce am împlinit vârstă de 12 ani,a inceput sa se simtă din ce in ce mai rău,soptesc si privesc în jos.

-Hei,uita-te la mine,spune ridicandu-mi capul ca sa il privesc în ochi. Iti promit ca, o sa călătorim în cele mai frumoase locuri si ca de acum in colo nu o sa mai fi tristă si nu o sa mai duci lipsa de nimic.

- Stiu ca o sa fiu în siguranta cu tine Harry,doar ca ma simt atât de nefolositoare. Adică,tu muncești de nu-ti vezi capul iar eu....

-Shhhh,spune facandu-mi semn sa tac. Nu esti nefolositoare iubito. Ma ajuți tot timpul. Cine crezi ca-mi dă putere ca sa muncesc? Intreaba si zâmbește în timp ce-mi cuprinde obrajii în palme si îmi sărută nasul.

***
După încă câteva 2 săptămâni am ajuns în Hawaii care s-a dovedit a fi mai frumos decat în poze. Doamne cum am putut sa fiu atât de departe de minunatiile astea.

-Iubito,termini de admirat si ma ajuți cu bagajele?intreaba Harry si rade când vede ca tresar.

-Da,acum,spun luând un troler si il car pana la usa unei căsuțe,mici albe pe plaja. Unde o sa stam?intreb.

- Asta e căsuța noastra,spune Harry si o ia înainte.

-Uau,chiar ai aranjat astea de ceva timp,nu?il întreb în timp ce intru înăuntru.

-Vreau sa iti ofer cele mai bune conditii,spune si se întoarce cu fata spre mine.

-Nu vreau condiții bune,Harry nu vreau sa-mi dai lux. Vreau doar sa stam împreună, chiar si daca dormin pe plaja,spun dar nu ma lasa sa termin pentru ca,ma sărută.

-Mai taci,sopteste.

Glasul unei femei care isi drege vocea,ma face sa ma întorc si sa dau cu ochii de o brunetă inalta,îmbrăcată intr-o fusta scurtă pana la genunchi si un sacou crem. Era foarte aranjată,ceea ce eu nu asi putea fi niciodată.

-Hei,Helen,o saluta Harry si ii sărută scurt obrazul.

-Nu te-am mai vazut de ceva timp Harold,spune si chicoteste pe mine ignorandu-ma complet.

-Ea e Ella,e logodnica mea,rade.

-Helen,îmi pare bine spune si isi întinde mâna ca sa i-o scutur. "Fi politicoasa"
Nu stau pe ganduri,doar dam mâna si intrăm înăuntru. Simplu.

-Ella,ma striga Harry. Esti bine? Iar te-ai blocat?sopteste.

-Ma gândeam,la telefonul meu,mint. Cred ca,l-am uitat acasa.

-Ella,telefonul tau e la mine,spune. Aiurito.

-A da, putem sa intrăm?întreb.

Am o presimțire foarte rea în legătură cu vacanta aceasta.



Si eu am o presimțire rea.
Tarziorrrr am postat, sțiu,mor :) . Ce ati facut de Valentine's day? V-ati uitat la seriale ca si mine?:))) Ce sa faci daca te-ai despărțit de iubi acum o lună. Vai mor :)

Silent Flame Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum