Capitolul 4 -"Primele scuze"

969 51 18
                                    

Ma întorsesem din camera lui Noah,după ce deabia il adormisem. Era foarte bolnav avea stări de greață și febra iar eu,trebuie sa am grija singura de el. Harry stătea,in mijlocul patului uitându-se liniștit pe telefon iar cand ma vede își rotește ochi in direcția mea.Oftez instantaneu și ma așez pe partea mea de pat luându-mi primul volum din "Îngeri căzuți" de pe noptiera și începând sa citesc.
"La un timp începi sa te gandesti dacă cumva mai merita sa mai ai încredere in oamenii din jurul tau care nu-și dau seama cât de importanta este afecțiunea lor pentru tine și cât de tare dor vorbele lor aspre,cât de tare te apasă aroganta cu care te tratează și egoismul. Parând slab in fata lor provoacă o furtuna zdravănă înăuntrul tau."
Ma opresc brusc din citit,cand îmi dau seama ca am pătruns prea adânc in conținutul cărții și o așez pe noptiera. Găsesc privirea lui Harry pe mine ,ceea ce ma mira pentru ca e cam prea atent in ultima vreme, la ce fac.

-Ce e?il intreb iar acesta ridica din umeri.

-Ma gândeam,spune oftând.

-La?ma găsesc intreband.

-Nimic ce sa te intereseze pe tine,spune morocănos și se intoarce pe partea opusa.

Dimineața :

Harry,nu era lângă mine cand m-am trezit dar,e bine. Oarecum m-am obișnuit sa, nu-l mai găsesc dimineața lângă mine sau sa nu mai ne uitam la filme impreuna,noapte tarziu sau sa evite tot felul de contacte cu mine și cu Noah.

-Neața,intra el in casa ducând in mâna o plasa de cumpărături.

-Neața,bolborosesc.

-Am luat,ceva pentru cina..crezi ca pot gatii eu?intreaba iar eu casc ochii socata.

-Cum vrei,ridic din umeri.

-Îmi pare rau,șoptește.

-De ce îți pare rau? Ca vorbești,cu mine ca și cand as fi o straina sau ca îți ignori fiul sau ca bei pana cand trebuie sa te culeg de pe jos?spun tăios,începând sa iau alimentele din plase și sa le pun la locul lor.

-Stiu ca,am fost un mare prost și am făcut o gramada de tâmpenii dar,acum regret pana peste cap.

-Nu doar mie trebuie sa-mi ceri iertare și fiului tau care crede ca-l urăști.

-Nu-l urăsc dar,a fost o perioadata neagră pentru mine. Am stat sa analizez situația. Te-am învinovățit,pentru chestii a căror vina nu poți s-o ai tu. I-am promis lucruri lui,Noah și l-am dezamăgit. Regret,oftează așezându-se pe scaun.

- Ai spus ca,nu mi-am iubit deloc fiica și ca am vrut sa scap de ea,clatin din cap,privind peretele.

-Eram fustrat,nervos,trist și beat.

-Stiu, de aceea nu am pus unele lucruri spuse de tine la suflet,ma gândeam ca dimineața următoare o sa îți dai seama ca,ai greșit și ca, o sa-ți ceri iertare. Dar,nu ma evitai și plecai dracului știe unde.

-Nu sunt singurele greșeli pe care le-am făcut zilele astea,Închide ochii.

-Ce ai mai făcut?nu raspunde,cand il intreb asa ca tip.
Ce mama dracului ai făcut?

-M-am culcat cu alta femeie.




Buna :))
Îmi pare super rau ca,nu am pus next cand trebuia dar,am avut o problema cu Wattpad-ul. Și plus ca,a fost o vacanta de tot rahatul pentru mine și am fost mai mult timp fără vlagă.
Lasa-ți și câteva comentarii. Mersi :)))
V-am pupat❤️

Silent Flame Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum