După ce Amber,m-a prezentat grupului ei de prieteni,au decis ca,fiind prima zi deja sa chiulim. Am refuzat,nu având nicun chef sa petrec timpul alături de ei însă,Amber a insistat numaidecât.
M-am conformat,ajungand sa accept și sa merg cu ei pe jos pana la barul din colțul străzii.
M-am asezat la masa lângă Amber,baietii începând sa deschidă subiecte,absolut neinteresante apoi,barmanul ne-a luat comanda. Mi-am luat un suc și am început sa butonez telefonul.-Deci Faith,de unde esti?intreaba tipul brunet din colțul mesei,din câte am inteles ca,il cheama Martin. In câteva momente,toate privirile au fost întoarse asupra mea,inclusiv cea a lui Dean care pana acum,nu mi-a acordat nici măcar putina atentie.
Am înghițit in sec,stiind prea bine ca,trebuie sa dau detalii despre mine ,ceea ce nu fac prea des și detest sa fac.
- M-am născut in California,dar nu am stat acolo decât pana la 12 ani,apoi m-am mutat in fiecare an intr-un oraș nou.
-Dar de la anul,o sa te mai muți?intreaba Amber
-Nu stiu sigur,ridic din umeri.
-Sper sa te acomodezi,cu noul liceu,sa nu te mire dar,este plin de zdrențe figurante ,pentru ca tatii lor câștiga bani cu lopețile și concep ca,au lumea la picioarele lor,spune Martin și-și aprinde o tigara.
-Te referi la Diana?chicoteste roșcata din dreapta mea al cărui nume cred ca, este Sophie.
-Normal ca la ea,se amuza Martin. Doar ca,am spus-o mai frumos sa nu-l supăr pe Dean.
-De ce m-as supara?ridica Dean privirea din telefon și-l fixează pe Martin cu privirea. Pentru prima data i-am auzit vocea. Era una răgușită și fermecătoare.
-Fiindcă e iubita ta,ridica din umeri.
-Martin,de câte ori sa-ți spun ca,eu nu am iubite?
-Bine,șefule. Scuze. Tot nu inteleg cum îți poate plăcea asa ceva!sa mira Martin.
-Tarfa se fute,asta e tot ,se ridica Dean in picoare apoi ma privește in ochi. Doar sa nu o bagi in seama dacă,cumva ajungeti sa va contactați vreodată,ea vorbește fără minte mai tot timpul,spune apoi pleacă.
Ce urat poate vorbii despre fata cu care își practica plăcerile sexuale.
Am rămas in liniște,pana mi-am terminat sucul. Apoi,l-am apelat pe Noah care și-a făcut apariția cât de repede a putut sa ma ia.
-Deci cum a fost,sa chiulești?ma intreaba chicotind.
-De unde stii ca am chiulit?
-Nu contează. Ma bucur ca,ai făcut-o și pe asta,rade. Doar sa nu exagerezi.
-Nici nu ma gândesc sa repet,aceast experiența. Nu sunt tu,plus ca sunt integrată cam forțat in acel grup. Mai bine chiulesc singura.
-Atunci pregatestete pentru o experiența,mai diferita,mai palpitanta și mai interesanta ca toate de pana acum,pentru ca diseară mergem la o petrecere.
CITEȘTI
Silent Flame
Roman d'amourVolumul 1 "Întâlnirea noastră,este una dintre cele mai importante momente ale vieții mele de pana acum,după ce totul a fost monoton. Ai apărut tu și ai complicat totul. Volumul 2 Am pierdut,amândoi ceva important. Am crezut ca,putem trece impreuna...