Ma ridic din pat,luându-mi telefonul de pe noptiera. Iar,m-am trezit tarziu,pur și simplu nu inteleg ce se întâmpla in ultima vreme,atata oboseala acumulata din nimic. Dau cu ochii de Emily,care doarme dusa. Se pare ca,calmantul pe care il luase aseară,își făcuse efectul. Decid sa o las,sa doarmă,având in vedere ,ca s-a culcat foarte tarziu. Ma deplasez,spre bucatarie,știind ca,Noah a fost dus deja la grădinița de către Harry. Stomacul îmi chiorăie și jur ca,as mânca tot frigiderul.
-Buna dimineața,il vad pe Harry,gătind cel mai probabil omleta. Doar tu?intreaba și vine spre mine. Aprob cu o ușoară miscare a capului și il las sa ma sărute pe obraz. Încă nu ne-am împăcat la modul serios și nici nu cred ca o sa se întample prea curând.
-Îți e foame?chicoteste și îmi pune omleta in fata.
-Da,îmi e extrem de foame. Multumesc,da din cap și se așeza in dreptul meu,începând sa mănânce.
-Cum te mai simți? Ma refer la sarcina. Stiu ca,atunci cand ai fost însărcinată cu Noah ți-a fost rau din ora-n ora.
-Nu e chiar la fel,grețurile apar rar la câteva zile sau săptămâni.
Ma intrerup deoarece,telefonul lui Harry suna. Se uita cine il apelează și mi-l întinde. Ma uit confuza,înainte de a raspunde.
-Louis?intreb
-Buna,Ella. Stii cumva,unde as putea sa dau de Harry?intreaba iar,eu il privesc pe Harry,care îmi face semn sa spun ca,nu e aici.
-E la munca,și-a lasat telefonul acasa.
-Uite ce e,Emily a dispărut și nici de Harry nu am mai dat. Ce se întâmpla?intreaba.
-Uite ce e Louis. Am aflat de mică ta escapada. Emily te-a părăsit iar,Harry e foarte dezamăgit. Nu am altceva sa-ți spun decât ca,esti un mare nesimțit și nu mai suna pentru ca,îți pierzi timpul aiurea,închid apelul înainte de a spune el ceva.
-Foarte bine,mi se adresează Harry pe un ton sec.
-Îmi pare rau,oftez.
-Buna dimineața,o Emily ciufulită intra in bucatarie ținând-o pe Luisa de mânuta.
-Uite cine s-a trezit,rad
-Buna dimineața,ce planuri aveți pentru azi?intreaba așezându-se lângă Harry.
-Pai,ne gândeam,având in vedere ca adori muzica rock,diseară e un concert si ne-am gândit ca ai vrea sa mergem toti trei.
-Pe bune? Doamne da,orice sa ies din starea asta oribila. Ella,trebuie sa ne aranjam.
-Dacă asta te face pe tine sa te simți mai bine,sigur.
*Seara
Concertul ce are loc in seara asta e la pub-ul Graisson din centru. Ma mir ca,Harry a prins bilet pentru ca,deobicei se umple ochi. Locul fiind destul de mic,astfel începând in jur de 200 de persoane. Aleg o rochie mai,larga care sa-mi acopere burtica de culoare crem și o pereche de sandale cu toc lejere. La machiaj folosesc doar niște fond de ten,fard nude,rimel,blush și ruj. Emily optează pentru ceva,extravagant și sexy. O rochie din paiete,mulată,cu o palma deasupra genunchiului ce ii scoate bine in evidentă formele voluptoase. La machiaj,a folosit ceva asemanator cu al meu ceea ce se potrivește bine cu rochia pe care,a ales-o.
-Uau,ramane cu gura căscată Harry. Cu asa femei sexy,pot sa mor linistit,se amuza el.
-Mulțumim draga,sa stii ca nici tu nu esti mai prejos. Sunt sigur ca toate femeile din sala,vor avea privirea ațintită asupra ta.
-Shh,îmi faci geloasa scumpă soție,zambeste iar eu,îmi dau ochii peste cap.
-Nu sunt geloasa. Nu e felul meu sa fiu asa.
După ce ne urcam in masina,ma asigur ca,copii sunt in siguranța la tata. Apoi dau drumul la niște muzica. Nu durează mult ca,ajungem. Strada era plină de mașini,iar oamenii deabia de se strângeau la intrare. Înseamnă ca am ajuns la fix.
-Ma scuzi,ii face semn gardianului. Harry Styles.
-Poftiți.
***
După încă câteva ore petrecute aici,am baut o gramada de suc de portocale.
-Auzi,ce caută Louis aici,îmi face semn Emily și se ascunde după mine.
-Habar nu am,de ce se aproprie.
-Emily,tipa și cand ajunge in fata noastră,Emily da sa fuga spre ieșire,însă o prinde de brat și o trage in brațele lui. Asculta-ma.
-Nu vreau sa te ascult,nu meriți.
-Emily,mi-am dat seama ca,am greșit și ca pe tine te iubesc de fapt. Lisa,e de trecut,aparține de trecut,nu o iubesc cum o iubeam,nu in sensul ala. Doar,te rog iartă-ma.
-Pe naiba,unde ai fost cand am aflat ca sunt gravida a 3-a oară? Unde ai fost cand am stat o zi in spital? Nu ai fost,esti un fraier,un afemeitat fără scrupule. Nu te mai vreau,m-am saturat,scuipa Emily fără sa verse nicio lacrima.
-Cum dracului îndrăznești sa te mai arați in fata noastră după ce ai făcut,tipa Harry,acoperind muzica.....
Asta nu o sa fie bine.
NO CEAU DRAGILOR CE MA FACETI MA ?
scuze ca,nu am postat:)))💦💓
Am in cap niște ideei pentru viitorul capitol,gen EllaHarry. Ca no,ați așteptat și voi destul pana sa se întâmple asta .
Scuzați greselile:))
CITEȘTI
Silent Flame
RomanceVolumul 1 "Întâlnirea noastră,este una dintre cele mai importante momente ale vieții mele de pana acum,după ce totul a fost monoton. Ai apărut tu și ai complicat totul. Volumul 2 Am pierdut,amândoi ceva important. Am crezut ca,putem trece impreuna...