8.Bölüm 'İtiraf Edemediğim Her Şey'

3.7K 225 52
                                    

Melody Of Rain~

8.Bölüm

Parlak ışıklar altında gözleri hiçbir şey görmezken güçlükle birkaç adım attı.

‘’JongIn?Onu gördün mü?’’ Rastladığı adamlardan birinin kolunu yakalayıp çekiştirirken sordu.Aldığı tepkiyse çatılmış kaşlar ve güçlü bir iteklenmeydi.

Lanet olsun neden ona böyle muamele ediliyordu?O sırada yanındaki aynada yansımasını gördü.Lanet olsun,bu o olamazdı.O KyungSoo değildi.

Boy aynasına doğru birkaç adım attı ve suratına vuran ışıkla yansımasını daha net gördü.

‘’Ben böyle değilim.’’ Ağlamaktan şişmiş gözlerine ve kanayan dudaklarına baktı sonrada çamura bulanmış kıyafetlerine.

Sokak çocuğuna benziyordu.Kirli,çirkin bir sokak çocuğu.

Göz yaşları suratındaki çamuru yıkarken elleriyle gözlerini ovuşturdu.

‘Bu kadar çirkin olmak zorunda mıyım?’ Oysa öyle değildi.Soo,JongIn’le evlendiğinde kadınları imrendirecek bir güzelliğe sahipti ve herhangi birini kendine aşık etmesi birkaç saniyeden uzun sürmezdi.Saf gülümsemesi bile insanların kalbinin teklemesine yeter,sakin tavırları aptal bir huzur dalgası yayardı.

JongIn’de ona o zaman aşık olmamış mıydı zaten?O zamanlar inek öğrenci JongIn’di ve popüler olan KyungSoo.Saf,tatlı,zeki KyungSoo.

Her kızın hayalindeki erkek,her erkeğin sahip olmak istediği kadın tipiydi.İki cinsiyetede hitap edebilecek derecede muhteşem bir varlık nasıl olmuştu da hiç göz önünde olmayan ve ülkelerinde alışık olunmayacak derecede esmer bir adama aşık olmuştu?

Bilmiyordu.Normalde konuşmaktan bile çekinen KyungSoo,JongIn’e aşkını itiraf ederken kızarmamıştı bile.

Peki sonra ne olmuştu da işler bu hale gelmişti?Hatalarını düşündü.

Onu ihmal mi etmişti?Hayır,bu mümkün değildi.Her şey JongIn babasını kaybettikten sonra başlamıştı değil mi?JongIn’in ailesinin tüm zenginlere kök söktürecek derecede büyük bir servetleri vardı ancak JongIn’in babası öldükten sonra kalan tüm miras üvey annesi tarafından işgal edilmişti.

Babası öldüğünde henüz yalnızca 39 yaşındaydı ve herhangi bir vasiyet yazmamıştı.Paranın çocuklar arasında bölüştürülmesi gerekiyordu ancak üvey annesinin avukatı tüm paranın kendilerine verilmesi konusunda ısrar etmiş ve o zamanlar tecrübeden yoksun olan JongIn üvey annesine olan güveni yüzünden miras üzerindeki hak talebinden vazgeçmişti.Ona bakacağını düşünmüştü oysaki o kadın imza işlerinden yalnızca birkaç saat sonra kayıplara karışmıştı. Aylar önce KyungSoo’ya evlenme teklifi etmişti ve hazırlıkları başlatmıştı bile.Ancak şimdi tek bir kuruşu dahi yoktu,kız kardeşiyle tek başına kalmıştı ve bu durumda KyungSoo’yla evlenebilmesi için ilahi bir güç gelmesi gerekiyordu.

KyungSoo ona bir teklif sundu.Evlendikten sonra JongIn bir işe girebilir ve KyungSoo’ya olan borcunu ödeyebilirdi.Böylece JongIn iyi bir yaşantıya,KyungSoo’da JongIn’e sahip olurdu.

Dediklerini yaptılar evlendiler ve mutluydular.JongIn en yakın arkadaşının yanında işe girdi ve KyungSoo’ya olan borcunu ödeyebilmek için çok çalıştı.Tabii bu sırada aklı başına gelmişti ve üvey annesini aratma işlemlerine girişmişti bile.Ancak ona dair hiçbir kanıt yoktu.Ölmüş olabileceğini söylediler ancak ölen birinin banka hesabı tıka basa dolu olurdu değil mi?Ama değildi.Öyleyse onca para neredeydi?

İşleri yoluna girdikten sonra JongIn hırslandı ve bir şekilde tüm hayallerinden vazgeçip iyi bir iş adamı haline geldi.Kısa sürede Sehun’la şirketlerini büyütmüş iyi bir gelir elde etmişlerdi.İşler büyüdükçe JongIn’in sorumlulukları arttı ve paralel olarak sağlığınıda yitirmeye başladı.Her sabah birkaç şişe enerji içeceği içiyor ve eve döndüğünde sinirden köpürmek üzere oluyordu.İlk kavgaları bu şekilde başladı.JongIn’in KyungSoo’a bağırmaları ve KyungSoo’nun evden kaçmalarıyla.

~Melody Of Rain~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin