#15

116 13 6
                                    


- Czy to nie Mike? - Przerwał rozmowę Luke.

- Czy to twój sweter? - Odpowiedział pytaniem na, pytanie Ashton.

Luke dawno zapomniał o czym rozmawiał. Teraz był skupiony na Michaelu idącemu w ich stronę.

- Hej, kochanie. - Przywitał się Luke, przytulając Michaela. Młodszy uśmiechnął się na ten gest. - Nie mogę dziś przyjść, bo muszę się pouczyć do testu z historii. 

- Znowu zostawiłeś naukę na ostatni wieczór przed sprawdzianem? - Spytał Mike w odpowiedzi, unosząc brew.

- Jak dobrze mnie znasz. - Wyszczerzył się starszy.

- Nie chcę przerywać tego uroczego - W tym miejscu Ashton zrobił cudzysłów. - momentu, ale musimy iść na hiszpański, Luke. 

Luke jeszcze raz przytulił swojego chłopaka, szepcząc mu do ucha jak bardzo go kocha, co Ash skomentował " Niektórzy nie mają swojej miłości życia, więc przestańcie się chwalić".

Po chwili rozeszli się w dwie różne strony. Michael ledwo zdążył się odwrócić, a ktoś szarpnął  go z powrotem za rękaw.

- Jeju, Calum, prawie dostałem zawału. Oburzył się młodszy. Calum jednak zignorował słowa przyjaciela i z iskierkami w  oczach zaczął mówić.

- O. Mój. Boże. Rozmawiałeś z Ashtonem Perfekcją Irwinem! - Ostatnie słowo praktycznie wypiszczał. - Mówił coś o mnie?

- Ciebie też miło widzieć. - Wymamrotał Mike. - Nic nie mówił. Wiesz, nie żeby coś, ale zawsze możesz sam z nim porozmawiać. A, nie, zapomniałem. Boisz się. - Ruszyli razem w stronę sali od matematyki. 

-Wcale się nie boje! - Zaprzeczył mulat. - Tylko nie chcę. - Michael prychnął, powstrzmując uśmiech.

- Oczywiście, że nie chcesz.

- Właśnie, że nie chcę. Nie jestem gejem.

-Jasne. - Zielonookoi przewrócił oczami.

- Serio, to na imprezie, to był wypadek. Poza tym, nic nie pamiętam.

- Cokolwiek pozwoli ci spać w nocy, Cally.

-Dupek. - Skwintował Calum, przechodząc przez próg sali matematycznej.


_______________________________________________________________________________

Ten rozdział ssie bardziej, niż Luke Michaelowi ok

♥Wszelkie błędy wytykać♥

24.09.2017r.

Komentarze są fajne, tak tylko mówię...

✔️Not afraid of the dark 》muke✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz