Yavaş yavaş yürüyerek Elit'e vardım.15 dakika kalmıştı 7 ye fakat Fenasi içeride bekliyordu.Yerim ya taş taş. İçeri girip yanına oturdum.Biraz sohbet ettik ve siparişimizi verdik.Yemeğimizi bitirmiş tam tatlıya geçecektik ki...
Lan..Oğulcan mı o? Yok yok yanlış görmüş olmalıyım. Neyse ya benzettim heralde. Tam sohbet tekrar koyulaşmışken tatlılarımız geldi. Fenasi'ye o kadar odaklanmışım ki tatlıyı getiren gence bakmadım. Ama o sırada tanıdık parfüm kokusu gelince kafamı kaldırıp baktım. Kahretsin ! O'ydu. Oğulcan garsonun elinden tatlıları almış ve en ciddi bakışlarıyla bize bakıyordu. Eğildi. Tatlıları bıraktı ve bana öyle bi baktı ki.. Fenasi de garson bana sarkıyor sandı herhalde. Laf arasına girip teşekkür etti. Resmen 'git' dedi Oğulcan'a. Ama Oğulcan hala bana bakıyordu. Bi anda Fenasi ayağa kalkıp :
"Teşekkür ettik ya kardeşim. Ne yiyecekmiş gibi bakıyorsun sevgilime!" diye atarlandı. Hemen ayağa kalktım.
"Sevgilim demeyeydin iyiydi"dedim. Fenasi dövecek gibi bakınca "Yani daha o kadar ilerlemedik ya."diye toparlamaya çalıştım. Oğulcan da Fenasi de kızgın kızgın baktı. Sonra Oğulcan hızlıca dönüp yürümeye başladı.
Kafam allak bullak oldu.Tamam bu da Mersin'de oturuyo da aynı kafede olmamız çok tuhaf. Beni unutamadımı?İyide abi sadece bi kere yanağından öptüm. Başlamamış ilişki için İzmir'den memleketie gelip okulu niye assın? Offffff. Siktir ya. Mal Nazlı. Kendi kendine konuşacağına git ögren.
"Lavaboya gidip gelicem hemen"diyip Fenasi'nin yanından ayrıldım. Oğulcan'ın peşinden koştum. Nereye kayboldu bu çocuk yaaa.
Neyseki çok geçmeden onu dışarıda arka kapının önünde dikilirken gördüm.Fenasi'nin görmediğinden emin olunca yanına gittim.
" Naber?" diye söze başladım. Pot kırma Nazlı hiç sırası değil hiç değil hemde.
"Sen gittikten sonra kendimi gerçekten zor toparladım.Yazın gelmesini dört gözle bekliyordum. Mersin'de yazı sadece ikimizle hayal etmiştim. Sadece sen ve ben..1 hafta rapor aldım sırf yaz gelmeden bi buluşalım diye. Buraya da seninle buluşmak için gelmiştim.Seni çağırıp sürpriz yapacaktım.Ama asıl sürprizi ben ya-"
Daha fazla konuşmasına fırsat vermeden dudaklarımı dudaklarına değdirdim.Sonra hemen geri çekildim.
"Oğulcan ben...bak sana her şeyi anlatıcam ama şimdi değil tamam mı?
" Nazlı seni anlamıyorum.Ya-"
"Lütfen şimdi gitmeliyim."
Yanağına bir öpücük daha kondurup Fenasi'nin yanına gittim. Fenasi başladı sorguya.
"Nazlı bak o çocuk sana bir şey yaptı mı? Bak rahatsız ederse söyle hemen ağzını burnunu kırarım o-"
"Tamam sakin ol yok bir şey. Ayrıca henüz sevgili değiliz ama istersen fena olmaz yani."
"Bu bir çıkma teklifi mi"
"Yok inme teklifi "
"Tamam tamam kabul ediyorum lütfen bunu bi daha yapma."
"Her şey tamamsa sana çok önemli bir şey söylemem gerekiyor.Yani bunu senden saklamaya içim elvermiyor."
Kolveriyor asddfghh.Tamam bunu dışa vurmadığım için şanslı sayılırım.
"Neymiş o söylemen gereken?"
Vee bölüm sonu . Arkadaşlar 20 vote olmadan yine yeni bölüm gelmeyecek.Gelsin voteler ve yorumlar. Uçun BED ciler :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ergenin Dramı
Teen FictionKulaklığı takıp çok özlediğim Mersin sahiline gitcektim ki abimle kapıda karşılaştık. " Nereye böyle, gelir gelmez kendini sokaklara mı atacaksın ? " Abimi çok seviyorum ama bu huylarından nefret ediyorum. Sanki ben erkek delisiyim. Aslında bir...