Begüm salağına aldırmadan Fenasi'ye ne diyeceğimi düşünmeye başladım.Düşün düşün düşün...
Eveettt buldum buldum evreka evrekaa!!! Teneffüs gelsin artık!!! Çok zekisin Nazlı yaa çok. Valla kendim diye demiyorum ama Nazlı çok muhteşem bir kız gerçekten :)
Saçmaladım yine matematik vurdu kafamağğğ.Az kestiriyim ben şurada 10 dk ya zil çalar zateğğn.
Zırırırırı bla bla bla...Zil çalıyo lan hadi ben kaçtım.
Hemen Fenasi'yi bulmaya çıktım. Abime yakalanmamalıyım yağğg...Ohaa..Abim Begüm'le konuşuyor gülüşerek.Neyse çaktırmadan Fenasi'nin yanına uçtum.
- Naber Nazlı?
-İyi senden?
-İyii..Haa sen bana Mert'i söyleyecektin . Böyle seni söylemeye zorluyor gibi olmuyorum değil mi?Bak benim için çok önemli o yüzden soruyorum.
- Yok yaa zaten önemsiz..Bak saçma gelebilir ama bu Mert bizim komşunun çocuğu. Annesi sürekli beni övüyor o yüzden de gıcıklığı var.Arada böyle mallıklar yapıyor gerizekalı öyle yani.
Yalanım da çok uçuk ama ne yapabilirim çok çaresizim..Hayatta çaresizler çooook.Mesela fok balıkları...Fok balıkları öksüzzz..Fok balıkları yetiiiiimm..Uff gitti kafa.Acıktım yaa..Acıkınca kafaan Domino's a gideer..Gidip bakayım bi.Fenasi sağ olsun o etkileyici ve seksi sesi kafamı yerine getirdi.
-Haha..Bende önemli bir şey sandım ya..Ee akşam napıyosun?
- Evde mal mal otururum heralde..
İşte...Beklediğim teklif..
Planım yolunda gidiyo...
Çok tatlı lan bu çocuk. Meteor resmen .Begüm hiç çekmemiş abisine sıçmık suratlı..Aşık olmasam iyi çok şıpsevdi Nazlı ergeniniz...
- Akşam bize gelsene yemek falan yeriz hem takılırız.
- Yoo..Evde değil de restoranda falan yemek yesek daha iyi hem sizi de meşgul etmeyeyim..
- Tamam olur.Elit'te buluşalım o zaman .7 uygun mu?
-Tabi olur . Neyse ben gideyim hem zil çalar şimdi akşama görüşürüz .
Düşünceler kafamda halaya başladı...Tey tey teyyy...Çk mutluyum çk..Ergen Nazlı hormonların çok geldi senin heralde asdsssasdf..
Vee çıkış zili..Mutlu günün harika zili..Kapıdan çıkar çıkmaz Mert ilişti yanıma hemen.Neyse Fenasi'ye görünmemeye çalışarak abimin arkasında yürürken Seda malı ittirince dengemi kaybedip tam düşecekken dengemi sağlamamla kendime geldim.Iyy ne saçma bi cümle oldu yaa. Fiilimsi dolu asdsaas..
- Lan mal insan bi arar sorar Fenasi'yi gördün beni unuttun şapşirikk.
- Kankacım ya unuturmuyum seni hiç saçmalamağğ.Fenasiymiş Kerimmiş senin yerini tutar mı canığğm.
- İyi be.Plan ne durumda?
- Kanka şu an anlatamam ama şunu bil bu akşam Fenasi'yle yemeğe çıkıyorum. Sana geliyorum diye de annemlere söylerim sakın çaktırma.
- Neeğğ.Yemekten gelince arıyorsun beni.
- Söz mal ararım.Abim böğürmeden gideyim ben hadi görüşürüz.
-Bay bay..
Arabaya bindik ve Mert havalı havalı arabayı sürmeye başladı. Begüm'e göz kırpmasını gözden kaçırmadım tabi.
Eve gelince odama koştum. Kafamı yastığa gömüp çığırmaya başladım.Ama daha fazla çığırırsam geç kalacaktım.Dolaptan havlularımı alıp banyoya fırladım.Fazla oyalanmadan da çıktım.
Dolabın karşısına geçtim ve kararsız Nazlı olarak ben yarım saat ne giyeceğimi düşündüm. Evet tam yarım saat.Her şey mükemmel olmalıydı.En sonunda krem rengi dizlerime gelen sade bir elbise seçtim ve altına da pembe topuklularımı giydim.Saçlarıma maşa yapıp sonra da dağınık bir şekilde topladım.Gözlerime eyeliner çekerek hafif bir rimel sürdüm.Parlatıcıyı da unutmadım tabi.Hazırdım.Saat 18.00 olmuştu.Annemden izin aldığım için sorun yoktu.Sarı çantamı da alıp çıkıyordum ki abim içeri daldı.
-Nereye ?
-Sedalara gidiyorum takılcaz öyle.
- Bu halde mi?
-Evet.Bu halde.Ne giyeceğimi sana mı sormam gerekiyor sevgili abicim?
-O etek kısa değil mi Nazlı hanım?
- Abi izninle çıkıyorum Seda'yı bekletmeyim değil mi?
-Nazlı ba-
-Hadi bay.. deyip daha fazla zırıldamasını dinlemeden odadan çıktım.Montumu alıp çıktım.Elit Restaurant Sedalara yakın olduğu için şanslıydım.Herhangi bir sorunda damlamak için en uygun yer.
Yavaş yavaş yürüyerek Elit'e vardım.15 dakika kalmıştı 7 ye fakat Fenasi içeride bekliyordu.Yerim ya taş taş. İçeri girip yanına oturdum.Biraz sohbet ettik ve siparişimizi verdik.Yemeğimizi bitirmiş tam tatlıya geçecektik ki...
Eveet..BED'ciler acaba Nazlı ve Fenasi'ye sizce ne oldu? Gelsin yorumlar gelsin votelar..20 votede yeni bölüm gelir 20 olmadan gelmez BED'ciler voteler gelsiiiinn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ergenin Dramı
Genç KurguKulaklığı takıp çok özlediğim Mersin sahiline gitcektim ki abimle kapıda karşılaştık. " Nereye böyle, gelir gelmez kendini sokaklara mı atacaksın ? " Abimi çok seviyorum ama bu huylarından nefret ediyorum. Sanki ben erkek delisiyim. Aslında bir...