Bu da size karne hediyesi olsun. :D
Takdir alan arkadaşlarınız için başvurabilirsiniz. İtinayla köşeye sıkıştırılır, gözü morartılır. İyi okumalar!!!
Yaklaşık 4-5 dakikadır bön bön ona bakarken omzundan çürütürcesine tutan erkek eliyle içim boşaldı.
Oha içim boşaldı,
içim boşaldı!!!
Yoksa yine mi? Hayır, baştan mı başlıyoruz... Osurmuş olamam değil mi?
Sıkmaktan acıyan gözlerimi açıp etrafıma baktım. Herkes bana bakıyordu. Gerçekten yine mi oldu...
Neredeyse felç olan kolumu kurtarmak için yavaşça arkama döndüm. Şok! Kesinlikle şuan şok geçiriyorum, battaniyem nerde sağlık ekiplerini çağırın.
Ah salak kafam. Bu çocuk abinle aynı sınıfta. Sen gidip abinin sınıfındakileri kesersen olucağı budur.
Çatık kaşları, gergin suratı, dağınık saçları, gevşek kıravatı, gömleğinden fışkırmak üzere olan kaslarıyla kızların sevgilisi muhteşem karizmatik abim sinirli sinirli bana bakıyordu. Sıçtım.
-Ne yaptığını sanıyosun sen?
Sinirle gürlediğinde herkes merak ve şaşkınlıkla bize baktı. Bu bakışlar abimeydi, anladım.Osurmadım yani.:)
Tabi kimse tanımayınca okulun popisinin yeni gelen ezik bir kızla görülmesi ilginç. Hem de ilk günden.
Aniden Fenasi'ye döndüm. Onun da yüz hatları gerilmişti. Kaşlarını çatarak bir abime bir bana bakıp duruyodu.
Ve o cırlak ses... Evet nefretlik Begüm. Yeterince çıkmazdayım bi de sen damla saçını başını yolarım.
-Mert! Ne oldu?
Abim Begüm'ü takmayıp beni kolumdan sürüklemeye başladı. Ne kadar sonunun kötü olacağını bilsem de Begüm'e böyle davranması gerçekten çok hoşuma gitti.
Arka bahçeye geldiğimizde abimle bağırarak konuşmaya başladık:
- Abi ya ne yapıyorsun bırakır mısın kolumu ?
-Tabi zora gelince abi. Kızım ne yaptığını sanıyorsun sen?
-Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun? Koridorun ortasında sürükleye sürükleye götürdün beni. Millet yanlış anladı.
-Bırak yanlış anlasınlar ben senin abinim. Kime bakıyodun hem sen öyle?
-Sanane hem Begüm niye atladı öyle? Mert falan noluyo?
-Bişe olduğu yok, hem sana hesap mı vercem ben! Fenasi'den uzak dur. Bi daha yakınında görmicem seni.
-Nedenmiş?
-Seni ilgilendirmez!
İşte şimdi gerçekten sinirlenmişti. Olayı dramatize etme vakti yoksa dayak yiyeceğim. Titreyen sesimle,
-Tamam abiciğim. Ben seni paylaşamadığım için öyle çıkıştım. Sakinleş biraz. Ayrıca Fenasi'nin kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.
-Yalancı. Beni kandırabileceğini mi sanıyosun?Her neyse küçük hanım. Beni ne kadar çok sevdiğini duymak güzeldi. Ama bu mesele burda kapanmadı. Evde görüşeceğiz.
-Tamam kas yığını, görüşürüz.
Ona sıkı sıkı sarıldım, abimi gerçekten çok seviyorum. Çok çabuk yumuşuyo. Kendileri bana kıyamaz zaten. :)
-Tamam hadi yeter bu kadar sevgi gösterisi. Az sonra zil çalıcak, ilk günden derslerine gecikme.
Yanağına küçük bir öpücük kondurup sınıfıma doğru yürümeye başladım.
Bahçede yürürken camdaki ergen sürüsü dikkatimi çekti. Ağızlarından akan salyalar bütün camı kaplamıştı.Ve bana tip tip bakıyorlardı. Beni Mert'in sevgilisi sandılar hehe. Zaten yakında Begüm hanım herkese yayar. Millet şimdiden başlamıştır dedikodulara. Manşetleri hayal edebiliyorum;
"ŞOK ŞOK ŞOK! Begüm'ü bıraktı yeniye gitti!"
Onlara afilli bir bakış attım ve tam yoluma devam edecekken kaslı bir vücuda çarpıp kendimi yerde buldum. Kafamı kaldırdığımda yakışıklı bir suretle göz göze geldim.Fenasiiiiii...Yine rezil oldum yhaağğ.Beni elimden tutup kaldırdığında abimin bunu görmemesi için dua ediyordum.Elleri çok yumuşaktı.Ve çok da nazik...Ne diyom lan ben kafa gitti yine.Planlarımı uygulamaya başlamanın tam sırası.
- Teşekkür ederim.Çok naziksin.
- Önemli değil.Ben Fenasi.
Ayy o nasıl isim yhaa.Offffff gülmemek için kendimi zorlarken cevap verdim.
-Ben de Nazlı. Memnun oldum.
-Şeyy..Nazlı özel değilse bir şey sorabilir miyim?
-Tabi.
-Mert'le aranızda ne var?
Aha boku yedik. Yeni tanıştığın kıza böyle pat diye bodozlama sorulur mu? Ne yapacam lan şimdi. En ilk bi Begüm hakkında dedikodular çıksın. Hemen öğrenmesinler yaaaa! Bi şey olsun lütfen bi mucize...
-Çocuklar zil çaldı hadi içeri girin artık hadi.
Yaşasııııııınnnn yine yırttın Nazlı puhahahaaa. Şu nöbetçi öğretmeni sevdim, ADAMSIN! Neyse uyduracak bir şeyler düşünmek için vaktin var hiç değilse. Bir koca matematik dersi.Daha fazla sap gibi durmamak için Fenasi'ye döndüm.
-Sonra konuşsak olur mu? İlk günden derse geç kalmak istemem.
-Tabi.Neden olmasın.
Yere bakarak gülümserken gerçekten çok yakışıklı olduğunu fark ettim . Sınıfa girip yerime oturunca Begüm'ün o ................ bakışlarıyla (anladınız siz) karşılaştım.
Arkadaşlar 1K olduk çok teşekkürler. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum . Yorumlarınız benim için gerçekten çok önemli. Küçücük bir yorumu esirgemeyin BED ciler :D Ayrıca aramızdaki fesatları takdir esiyorum. Böyle devam gençler!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ergenin Dramı
Genç KurguKulaklığı takıp çok özlediğim Mersin sahiline gitcektim ki abimle kapıda karşılaştık. " Nereye böyle, gelir gelmez kendini sokaklara mı atacaksın ? " Abimi çok seviyorum ama bu huylarından nefret ediyorum. Sanki ben erkek delisiyim. Aslında bir...