Okula geldiğimizde bahçedekiler bize bakmaya başladı. Palmiye Koleji yazısına bakarken burada güzel şeyler yaşayacağıma inanıyordum.Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı. Mert okulda popülerdi ve bu da bana yarayacaktı.Hemen Seda ' nın yanına gittim ve bahçedekilere göz atmaya başladım. Yakışıklı bir çocuk ve etrafındakileri göstererek Seda ' ya döndüm.
-Şu çocuk kim lan ?
-Haa kanka o Fenasi.
-Ne biçim ad lan o Fenasi menasi öbür adı da Kerim olsun bari tövbe tövbe...
-Kanka ne kadar fesatsın yaaaa!!!
-Ama iyi çocukmuş, çok taş.
-Ne taşı kanka meteor meteor ama...
-Ama ne...
Evet arkadaşlar çok özür dilerim geç kaldım sınav haftasıydı. Bu bölüm de bu kadar, kısa ve öz. Votelarınızı bekliyorum.
Muck, muck, muck!!!
Şaka şaka tabiki de bu kadar değil. Böyle yerlerde bırakmamdan hoşlanmadığınızı sezer gibiyim. Okumaya devam edin! :D :D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
-Kanka o Begüm'ün abisi.
-Kahretsiiiiiiiiiiiiiiiiiğğğn!!! Nayır nolamazzzzzzz!!!
-Tamam kanka bu kadar ergenliğe gerek yok. Biz de üzülüyoruz, bizim de içimizdeki öküzler tepiniyo ama... Zaten büyük, abinin yaşında.
Seda'nın bu söyledikleriyle ampulümün içindeki flamanlar koptu. Beynimde şimşekler çaktı.
-Göze göz, dişe diş, kısasa kısas.
Yeeeeeaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!
-Dediğini anlamasam da içindeki hayvanı okul sınırları içinde gezmeye çıkartmassan sevinirim. Şimdi bağırmayı bırak da ne düşündüğünü anlat. Ne demek istediğini anlamadım.
-Kısaca abimi kapanın abisini kaparım.
Veeeeeee zil çalar...
İlk günümün ilk dersi tüm öğrenci alemine hayırlı uğurlu olsun.
İlk ders din dersiii. Allah'ım neden dinnn? Tövbe tövbe. Neler diyorum ben.Kurduğum cümleye bak ALLAH'IM neden DİN! Çarpılcam şimdi.
Eğer burdaki dinci de Mersin'deki gibi çatlaksa dincilere karşı önyargım olacak.
Gittim boş bulduğum yere oturdum. Yanımdaki çantaya baktığımda şok oldum. O neydi lan öyle bu kadar kokoş, bu kadar pembe ,bu kadar ezikçe ,bu kadar ergence ,bu kadar kezbanca ,bu kadar amelece... Her neyse bu böyle sürüp gider.
İçimden saydırmayı bırakıp giren dinciye baktım. Tam dinci kriterlerine uygun bir adamdı. Göbekli, kel, kutuplardan basık, ekvatordan şişkin geoit şekilli. Ne diyom lan ben. Üstten basık yandan şişik işte...
Coğrafyanın hiç sırası değil. Gitmeden önce sevaptır diye bi coğrafya dinledim, bilinçaltıma işlemiş gerizekalı. (Yazardan: Aslında babam coğrafyacı asdfghasdfg.)
Kapı tıklandı,
gelen kimdi bilin bakalım?
Tabi ki de gerizekalı Begüm. Aynı sınıfta mıydık? Kahretsin, hayır! O çanta Begüm'den başkasının olamazdı .
Dincinin geç kaldığı için Begüm'ü azarlaması dincilere karşı sempati oluşturdu. İçimin yağları eridi valla.Birkaç kilo verdim herhalde hehe.Evet iğrenç biliyorum tiksindim kendimden ıyy..
Begüm tip tip bakışlarla sıraya geldi ve oturdu. Allah'ım ben nasıl dayanıcam bu pisliğe? Offf Seda kankacım yaa neden aynı sınıfta değiliz neden neden?
Kısa bir kendimi tanıtma saçmalığından sonra ders tüm sıkıcılığıyla başladı. Begüm sıranın altında bir şeylerle uğraşıyordu. Meraktan çatlıyordum.Çaktırmadan ne yaptığına baktım. Mesajlaşıyo hem de Mert'le.Görürsünüz siz bu mutluluğunuz uzun sürmez (İnşallah, Maşallah, Maşallah Adnan Oktar'a bağladık yine asdfgasddf.).
-Hocam arkadaşımız telefonla uğraşıyo!
-Yoo hayır hocam ya yok öyle bişey.
-Kızım getir telefonunu.Çıkışta müdür beyden alırsın.
-Görürsün sen!
-Tabi tatlım görüyorum zaten.
Yaşasın zafer. Girme benle laf dalaşına sokarım seni at yarışına bok kafalı. Puhahaha!!!
Bu din dersi hayatımın en güzel din dersiydi. Bir osuruk neleri değiştiriyo Ya Rabbim. Kader, alın yazısı, her şeyi Allah yazmış ne güzel hiçbir noksan yok Maşşallaaaahh.
Din dersinden çıktığım çok mu belli oluyo?
İcraata geçme vakti geldi! (Bu da edebiyat gafası.)
Koridora çıktım. Abimlerin sınıfı köşedeydi. Kapıda dikilen de Fenasi...
Artık planımı uygulamalıyım. Hatta planımın temellerini sağlam atmak için ilk günden gözlerini yakalayıp derin derin bakmaya başladım. Üstüne bir gökdelen dikecektim ne de olsa. MİMARLIK OKUMAYA KARAR VERDİM. Çok yetenekliyim.İlk katlar küçük olmalı,sonraki katlar genişleyerek devam etmeli.Özel tasarım.Yerden de tasarruf hemde.Muhteşemim.
Yaklaşık 4-5 dakikadır bön bön ona bakarken omzundan çürütürcesine tutan erkek eliyle içim boşaldı.
Evet arkadaşlar bu sefer gerçekten bitti.
Geç yazdığım için çok özür dilerim. Sizce içim boşaldı derken ne demek istedi? Yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ergenin Dramı
Novela JuvenilKulaklığı takıp çok özlediğim Mersin sahiline gitcektim ki abimle kapıda karşılaştık. " Nereye böyle, gelir gelmez kendini sokaklara mı atacaksın ? " Abimi çok seviyorum ama bu huylarından nefret ediyorum. Sanki ben erkek delisiyim. Aslında bir...