Bölüm-16 Kavga

214 14 5
                                    

AMAN TANRIM DİDİM.

O da ne öyle..Bizim gerzolot Fenasi abime saldırıyo.Napcam lan ortalık savaş alanına dönmüş.Bu sefer gerçekten sıçtım.Begümü döver diye düşünürken Merte daldı bu . Planım takla atıp bana girdi resmen.Çalıştır saksıyı Nazlı.Sen çok zekisin,müthişsin,bu planı yoluna sokabilirsin.Egomu şişiriyorum eheheh.Tabi ben bunları düşünürken birbirlerini iyice benzettiler.Mertin yanına koşamazsın Nazlı,kardeşi olduğunu anlarlar.O zaman en klişe yola başkoyuyorum.Fırla müdür odasına.Koş Nazlı koş.

Noluyo lan? Neden yerdeyim ben ? Hazır yatmışken az kestiriyim.Oha bi saniye Bismillahirrahmanirrahim. Şu an bana bakan yakışıklı kim? Müdür görmeyeli gençleşmiş oğlum. Yok lan bu müdür değil. Herkes de bize bakıyo.Kalk Nazlı özürlü müsün hala yatıyon. Öküz ya. Bi insan elini felan uzatır. Kaldırır. Mala bak hala bakıyo. Allah tip vermiş de zeka vermemiş. 9 galiba bu. Daha önce böyle bi taş görsem kesin hatırlardım. Neyse zaten çömlerle işim de çişim de olmaz. Aaa çiş demişken çok çişim geldi. Oha lan hala yerdeyim :D Kalk Nazlı malı kalk.

"İnsan bi kaldırır demi canım."

"Pa..Pardon ya."

"Pardon çıkalı eşekler çoğaldı."

"Anlamadım?"

Yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk. Neyseki sonunda kaldırdı yerden.

"Sağol yani biraz geç oldu ama."

Of artık şu lanet müdür odasına gidebilirmiyim ya bu kadar şanssızlık olmaz paratoner gibiyim her saçmalığı üstüme çekiyorum. Müdür odasına giderken bi asır geçti resmen. Ben bunları düşünürken çoktan müdür odasına varmışım.

Kapıyı bi tıkladım ses yok. Yine tıkladım yine ses yok. Hadi Bismillah deyip daldım içeri.

Aaa..Şansa bak kimse de yokmuş. Lan dur bi dakka. Oda boşken hazır devamsızlıkları falan silebilir miyim acaba ?

Hemen gittim masayı defterleri karıştırmaya başladım. Yok yok yok yok..Nerde bu kayıtlar lan? Gizli bölmesi falan mı var bu müdürün ?

Yandım laan elim yanıyo olum siktir. Bu kahveyi buraya kim koydu laağğn. No no no olamaz olamaz. Defterler de ıslanmış. Bu sefer harbi sıçtım tam yerine yani.

Hemen olay yerinden uzaklaşmalısın Nazlı. HEMEN demeye kalmadan iri yarı müdür beyciğimiz kapıda göründü.

"NAZLI KIZIM NE İŞİN VAR BURADA ?!!"

"Ho-Hocam aslında ben sizi arıyordum ama sizi bulamayınca içeride bekleyeyim dedim çok önem--"

"NAZLI SENİ UYARIYORUM , BİR DAHA HERHANGİ BİR OLAYA KARIŞIRSAN DİSİPLİN YOLU GÖZÜKÜR HABERİN OLSUN!"

"Peki hocam özür dilerim."

Adam bağıra bağıra kulaklarımı patlattı ya ben daha da bişey demiyorum. Karşısında süt dökmüş kediye döndüm resmen.

Başka çarem de kalmadı ne yapsam ki diye düşünürken hiç değilse hocalardan birini çağırayım diye düşündüm. Tam öğretmenler odasına giden yolda ilerliyordum ki ne göreyim. ( ne kadar düzgün cümleler kurdum alkışlayın Nazlınızı)

Kavga bitmiş, herkes usul usul dağılmış.Noluyooğ lan? Çok korkuyom . Ya Fenasiyle olan çakma ilişkimi Mert öğrendiyse naparım haa naparım anlatsanıza brz .s .s

Sınıfa doğru ilerlerken bana doğru koşturmakta olan Sedayı gördüm.

"Kızım nerdesin lan neler oldu neler? Fenasiyle abin kavg- "

"Onu biliyorum mal nasıl bıraktılar kavgayı ne oldu orasını anlat."

"Varya kanka bunlar..."

Bir Ergenin DramıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin