Selam arkadaşlar ben geldiim :) Biliyorum çok uzun süre oldu ama 20 vote olmasını bekledim canlarım.Bu bölümde 20 vote olmadan yeni bölüm gelmiycek lütfen küçücük votelerinizi eksik etmeyin.
"Kardeşin Begüm'le alakalı."
"Nolmuş ki Begüm'e sana bir şey mi söyledi ?"
"Yok hayır ya alakası yok.Begüm Mert'le çıkıyo bunu bilmen gerekir diye düşündüm."
"Ne?Ciddi olamazsın?Sen nereden biliyosun?"
İşte tamamdır.Planım müthiş gidiyo.Çok zekiyim lan valla.
"Bunu çoğu kişi bilmiyo ama benim sağlam kaynaklarım vardır eminim yani.Ama benden duyduğunu sakın söyleme olur mu? Begüm'le aramızın bozulmasını (!) hiç istemem."
"Ta..tamam söylemem de Begüm nasıl yaptı bunu ya."
"Valla bilemedim bende duyduğumda çok şaşırdım."
Süpersin Nazlı helal devam.Konuşmamız bitince önümdeki sufleye daldım.Ayı gibi görünmemek için kendimi zor tuttum yani.Dur lan Oğulcan mı o ağacın yanındaki tip tip bakıyo.Oğlum ben sana git dedim yaa sen niye bekliyosun ki şimdi.Nolur git nolur.Aha gidiyo.Duyuyo mu lan bu beni.Hah gitti çok şükür aferin Oğulcan +1 verdim sana.
Sufleler de bitince masadan kalktık.Yemek güzeldi ha.Yani o kadar ayı gibi yedim ki.İçimdeki hayvanı ortaya çıkardım resmen.Umarım Fenasi benden ayrılmaz.Ya şu çocuğun ismini kim koymuş oğlum yaa.Her aklıma geldiğinde hunharca gülüyorum.
Çok geç olmadan eve döndüm.Şu Mert başımda zırvalamazsa iyi.Hayır çok geç de değil anlamıyorum ki.Aha çattık yine.
"Nerdesin kızım sen bu saate?"
"Ya Sedalarda takıldık işte ne bu sinirin."
"Bi daha 6 dan önce evde olacaksın.Tamam mı?Şu sıralar senden şüpheleniyorum bilmiş ol."
Sıçtık.İnşallah bir şey duymamıştır ya.Neyse bari biraz sırnaşıyım da yumuşasın canım abicim.
"Tamam abicim sen nasıl istersen." dedim ve sevimli gülüşlerimden birini atıp odama çıktım.Planımın bu kadar basit gelişeceğini düşünmemiştim ama iyi olmuştu.Tek sorun Oğulcan'dı.Ama bu da bir fırsat Nazlı,çocuğun kırılan kalbini düzeltmek için bir fırsat.
Az kalsın yine sıçıyordum ya.Seda şapşiriğini aramak son anda aklıma geldi.Aradım ve olanları anlattım.Şu an ağzı açık ayran delisi gibi odasında dolaştığına yemin edebilirim.Telefonu kapatıp çok geç olmadan da yattım.
Sabah güne çok mutlu başladım.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra yeni okul formalarımı giydim.Bu formaları çok sevdim ben ya çok cool duruyorlar.Sonra saçlarımı düzleştirdim ve tepeden topladım.Eyeliner ve rimelsiz olmaz tabi.Her ne kadar davranışlarım hayvanca olsa da bende bir kızım yani süslenmek doğamda var abi.Kıravatımı gevşek ve gömleğin 3-4 düğmesini açık bırakmıştım.Eteğim de dizimin bir karış üstündeydi.Umarım Mert buna da karışmaz.Ayağıma da lacivert Vans'larımı geçirdim.Çantamı da alıp çok geç olmadan kahvaltıya indim.Kahvaltıdan sonra da yine Mert'le okula gitmek üzere arabaya bindik.Tam Mert kıyafetime bit şey demedi diye içimden geçiriyordum ki zırvalamaya başladı.
"Nazlı,o gömleğin 2 düğmesini hemen kapatıyosun."
"Abi çok açık değil ya ne bu tavır."
"NAZLI!"
"Tamam be!"
Aslında abimin bu tavırlarını seviyorum.Kıskanıyo demek ki beni.Kıskansın gerizekalı.Böyle dediğime çok bakmayın ben çok severim abimi.Sadece şu Begüm olayına gıcık oluyorum.
Okul bahçesine adımımı attım.Fenasi'nin beni Mert'le görmemesi için dua ediyordum.Neyse ki Fenasi bahçede değidi ve bende zaten Seda'nın yanına uçtum.
"Günaydın karşiiim nabeeer?"
"Nazlı karşim ne ya bi git allasen."
"Tamam kanka ya neşem yerinde napıyım."
"Tamam gerizekalı tamam.Dün olaylar olaylar..Paratoner gibisin Nazlı her olayı üstüne çekiyosun valla."
"Nerede Nazlı,orada olay kanka.Bundan sonra okul bizden sorulacak ahanda buraya yazıyom."
"Nazlı sana çok önemli bir şey söylemem lazım."
"Noldu?Kötü bişey yok demi bak kim canını sıktıysa söyle gidip dalalım siyah kuşak Nazlı var burda."
"Yok,kötü bişey yok.Güzel bişey."
"Ee meraklandırıyon salak söylesene."
"Galiba..."
Bölüm sonuu...Yorumlarınızı,tahminlerinizi ve votelerinizi bekliyorum BED'ciler.Bu bölüm uzun oldu sanki.Daha çok vote beklerim haa...Görüşürüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ergenin Dramı
Novela JuvenilKulaklığı takıp çok özlediğim Mersin sahiline gitcektim ki abimle kapıda karşılaştık. " Nereye böyle, gelir gelmez kendini sokaklara mı atacaksın ? " Abimi çok seviyorum ama bu huylarından nefret ediyorum. Sanki ben erkek delisiyim. Aslında bir...