7.Bölüm

269 20 7
                                    

☆Özgü'den☆

Dediği şey karşısında gelen gülümseme hissini bastırıp duygusuzluğumu korumaya çalıştım.

"Ben de yelkenlimizi elim kolum erişir yaşa geldiğimizde ayırttım. Marinada bekliyor yıllardır." dediğinde bu sefer o salak gülümsemeyi bastıramamıştım.

"Yani sen de ben de hazır olduğumuzda kalkacak olan yelkenlimiz hazırda." dediğinde gözlerine bakamayarak tabağıma döndüm.

"Oyun oynayalım." dediğinde şaşırarak ve gülümseyerek kaşlarımı çatıp kaldırdım.

"Ne?" dedim gülerek.

"Oyun oynayalım işte. Soru cevap."

"Öyle boş boş oynamam. Kahvaltını bitir, cezayla oynayacağız." dediğimde meydan okuyan halime başını eğip arkasına yaslandı.

●●●●●○○○○○

Dolapların dibinden bulduğum açılmamış şişedeki tekila ve shot bardaklarını sehpaya koydum. Dilimlediğim limonlarşa beraber tuz da koyup karşısında dikildim.

"Vay." dedi sadece ben de ellerimi belime koyup dizlerimi kırıp kaldırdım.

"İyi bakalım. O zaman pilavdan dönenin kaşığı kırılsın mı?" dediğinde yanına oturdum.

"Demirden korksak trene binmezdik. Kırılsın." dediğimde kimin başlayacağını belirlemek için bir shot attık aynı anda kafaya.

İlk limona uzanan Baran olduğu için ben başladım ilk olarak.

"Kolaydan başlayalım. Ben senin neyinim?" dediğimde bardağa uzandı.

"Hadi ama, bu kadar kolay bir soru." dediğimde bile o bardağı kafasına dikti.

Arkadaşım, yoldaşım gibi birşey söyleyecekti akt tarafı. Neydi bu böyle?

"Aynı soru." dediğinde "Arkadaşımsın." diye yapıştırdım cevabı.

Kafasını sallayıp önüne döndü. Ne oluyordu buna be? Sıra bendeydi.

"Hayatlarımızı değiştirmek ister miydin?" diye sordum.

"Çok isterdim. Babanın var ama yok olması çok can yakıyor. Ya da annen olmayan bir anneyle yaşamak. Hiç olmasa daha iyiydi." dediğinde durgunlaşarak önüme döndüm.

"Hiç aşık oldun mu?" diye bir soru gelince bardağa uzandım. Elimi tutup kendine çekti.

"Aşık oldun mu?" dediğinde "Şansını zorlama." diye cevap verdim.

Kafaya dikip elimin tersiyle dudağımda kalanı sildim. Şu ana kadar hiç limon almamıştım. Bu da benim güzel özelliklerimden biriydi. İçkiye dayanıklılık. Hemen cıvımazdım.

"Dövmen var mı?" dediğimde saymaya başladı.

"Olmaz mı? Sağ bacağımın tamamı dövme zaten. Bir de sırtımda var." deyip sırtını açtı.

'Missing' yazıyordu bir omzundan bir omzuna kadar. (Ne attım be!)

"Babanla en son ne zaman görüştün?" diye sorduğunda anlatmaya başladım.

"Ben doğmadan önce terk edip gitmiş bizi. Yani hiç. Ama birgün bulursam gerinip gerinip geçireceğim yüzüne." dedim elimi havaya kaldırarak.

●●●●●○○○○○

Baran yavaş yavaş mayışmaya başlarken ben son derece sağlamdım. Başı omzuma doğru düşerken son sorusunu sordu.

"Hangi parfümü kullanıyorsun sen ya? Kokun o kadar güzel ki."

Kardeşimin Abisi ~ÖzBar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin