21.Bölüm

194 14 4
                                    

★Özgü'den★

Uyanır uyanmaz stor perdemi açıp odama bağlı küçücük duşakabin ve lavabodan oluşan bölümde elimi yüzümü yıkayıp pijamalarımı çıkardım.

Simsiyah parçaların arasında kaynayan kotlarımdan birini çıkarıp yine siyah tişörtlerimin en altında unutulup gittiği sanılan ama sürekli aklımda olan o beyaz ve renkli çiçek desenli bluzümü çıkarıp yatağın üstüne koydum.

Kombinime bakıp kendimle gurur duyma faslını atlattım ve üstümü değiştirdim. Biraz rimel ve allıkla da az birşey makyaj yapıp balkon kapısından çıktım.

Ah, evet, iki saattir sevgilim için hazırlanıyordum. Ve sevgilim için de uzun süredir ilk defa beyaz giyinmiştim. Beyazın beni açtığını söylerler, gelinlik rengi ya.

Tamam, kabul, büyük saçmaladım ama olsun. Yani sonuçta bir sürü insanın hayal gücünü ve yaratıcılığını çalıp da klişe şeyler söylemekten iyiydi. En azından ben kendim düşünmüştüm.

Dün akşam verdiği küçük anahtarla balkon kapısından içeri girdim. Hala mışıl mışıl uyuyordu. Ama ben gece 5 kat yünlüyle yatmışken, o yarı çıplaktı. Ayı!

Yatağın kenarındaki sandalyenin üzerindeki tahta rengindeki karton kutuya şöyle parmak ucuna çıkıp baktım.

İçindeki herşeyin üstünde Alya yazması ilgimi çekmişti ve her ne kadar bunu yapmak istemesem de kutuyu alıp yatağın karşısındaki tekli koltuğa oturdum.

Elime ilk gelenler üzerinde yıllar yazan cdler olmuştu. Alya/Baran 2012-2013, Alya/Baran 2014-2015, Alya/Baran 2016

3 cdyi de elimden bırakıp altlarındaki kağıtlara gitti elim. Dörde katlanmış kağıtların sayısı 10a yakındı. Ama sırayla ve örüntüyle gidiyordu. Demek ki bir düzeni vardı.

Alya, Baran, Alya, Baran...

Daha fazla kaldıramayacağımı düşünürken elim kutunun kenarında elime batan zincirlere gitti. Birleştirince kalp oluşturan iki parçaydı. Biri siyah, biri beyazdı.

Onları da bıraktığımda deminkilerden ayrı, diğerlerinin aksine bir kaba değil de bir zarfa konulmuş cdyi elime aldım.

İçinden birkaç farklı gazeteden ve farklı tarihlerden kesilmiş ama içeriği aynı haber yazıları çıktı. Üstünkörü hepsinin başlık yazısını okudum.

Alya Demirbilek öldürüldü mü?(21.06.2016)

Ceset Alya Demirbilek'e ait değil mi?(23.06.2016)

Alya Demirbilek yaşıyor mu?(25.06.2016)

Cansu Pehlivan aslında Alya Demirbilek mi?(31.07.2016)

Cansu Pehlivan'ın Alya Demirbilek olduğu kanıtlandı.(02.08.2016)

Cansu Pehlivan mı desek, Alya Demirbilek mi?(05.08.2016)

Alya Demirbilek dosyasına yeni isim: Cansu Pehlivan! (12.08.2016)

Cansu Pehlivan'ın düğününden kareler. (29.08.2016)

Cansu Pehlivan boşanma aşamasında! (17.11.2016)

Cansu Pehlivan'dan haber alınamıyor! (23.11.2016)

Cansu Pehlivan, yeniden Alya Demirbilek mi olmak istiyor? (30.11.2016)

Karların arasında röportaj: Cansu Pehlivan. (09.12.2016)

Yılbaşı partisinden çıkarken ateş püskürdü! Cansu Pehlivan: "Benim adım Alya Demirbilek!" (01.01.2017)

Alya Demirbilek bizden saklanıyor mu? (05.01.2017)

Kardeşimin Abisi ~ÖzBar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin