12.Bölüm

222 19 9
                                    

Bölüm şarkısı; Emre Aydın-Ses Ver

☆Özgü'den☆

Güneş ışığı odanın camından vururken dün gece apar topar karar verip de hazırladığım gri renkli bavula diktim gözlerimi.

Sanırım minnak evimin artık bana ihtiyacı yoktu. Benim de ona. Bir ailem vardı. Hissi bile o kadar güzeldi ki.

Son kez mutfağa girip dolaptan aldığım çay karışımlarımdan birini demlenmek üzere çaydanlığa koydum.

Diyet mısır gevreklerinin olduğu çekmeceden de paketi çıkartıp kaseye döktüm. Üstüne de biraz yoğurtla çilek doğrayıp karıştırdım.

Salona geçip sehpanın üzerine ayaklarımı uzatıp kumandayı elime aldım. Klasik haftasonu sabah kuşağı programları vardı.

Bir tanesinde durup öylesine izlemeye başladım. Ünlülerin kiminle nerede ne yaptığı çok da umrumda zaten.

Fakat ilgimi çeken bir haber ekranlara geldiğinde biraz doğruldum.

"Objektiflerimizden kaçmayı başaramayan ünlü iş adamının oğlu Baran Bölükbaşı dün gece şirketin davetinden sonra şirket çalışanlarından biriyle görüntülendi!"

What dedin gülüm?

"Dün gece saat 2 sularında davet kapısından şirket çalışanlarından biri olan Doğa Ören ile birlikte çıktılar."

Gözlerim dolarken bu saatlerde Baran'ın beni eve bıraktığını hatırladım. Beni bıraktıktan sonra Doğa'yla... Baran sen ne yapıyorsun?

*Flashback*

"Bu sefer kararım kesin." dedim apartmanın kapısında elini bırakıp. "Senin için." diye de ekledim.

"Benim için." diye tekrarladı gülümseyerek.

"Sabah geleceğim ve bir daha gitmeyeceğim." dedim işaret parmağımı göğüs hizamda sola kaydırarak.

"Yardım etmemi istemez misin?" dedi elini kapıya koyarak.

"Şimdilik sadece kıyafetlerimi toplayacağım. Gerek yok." dedim gülümseyerek.

O da gülümseyip elini kapıdan çekti. Yanağıma hızlı bir öpücük bıraktığında yumruğumu havaya kaldırdım. Koşarak kaçarken arkasından gülüyordum.

*Flashback son*

Hızla içeri gidip üstümü değiştirdim. Akan gözyaşlarımı silerek valizimi bile bırakmayı düşündüm.

Saçmalama kızım Özgü. Gidip hesap mı soracaksın eşek kadar adama? Ne isterse yapar, sanane.

Banane mi? Tamam belki içimi bilmiyor ama beni bıraktıktan hemen sonra Doğa'yla gitmesi...

O seni arkadaşı gibi görüyor. Üvey de olsa kardeşsiniz siz. Bu yaptığın gerçekten yanlış. Artık kendine gel.

Rüya bitti artık Özgü. Gerçekler yine yüzüne vurdu ve sen toparlanacaksın. Üvey kardeşini sevemezsin. Ortada bir de ortak kanı taşıdığınız bir kız var. Yapma. Olmaz.

Üzülen yine sen olursun. Görmeyeceksin onu bir daha. Tamam mı? Görüşmeyeceksin. Hata yapma artık. Bu kadar büyük hatalar yapma.

●●●●●○○○○○

Baran
Lütfen görmedim de.

Baran
Açıklayabilirim aslında.

Baran
Bir izin versen çok güzel olacak.

Özgü
Bana açıklama yapman gerektiğini hissettiren ne?

Kardeşimin Abisi ~ÖzBar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin