Emreden devam
Onu o kadar çok seviyordum ki onun için bu dünyayı yakardım okuldan içeriye girdiğimde tüm gözler bana bakıyordu hızla Baran ve Berkay yanıma gelip "Kanka Tolga Sarp'ın kafasını kırmış şuanda karakolda" deyince şaşkınlıkla çocuklara baktım hızlı bir şekilde Baran ve Berkayı alıp karakola gittik..
Karakola girdiğimde polise "Tolga Yılmaz'ı almaya geldik. " Polis memuru "Yanlış yere geldiniz yılmaz market karşıda."dediğinde."Allahım senin espirine s*çıyım." dedim. Bir süre bekledikten polis memuru bana bakıp dua et "tanıdıkların 1 var dedikten sonra 1 dakika bekledikten sonra evrakları imzaladık ve Tolga'yı alıp okula geçtik. Biz okula geldiğimizde Baran espiri patlattı"Kanka ben dün 3 kişiyle banyoya girdim. Deyince gülümseme engel olamadım Bende " Oha lan nasıl?" "Hacı,Şakir ve Ben" deyince sinirden elimi saçımın arasında. Geçirip "Defoll lan" dedim ve okulun kapısından Hazal,Merve, Yağmur, Tuğçe girdi Berkay hemen "Tuğçeeeee diye bağırınca ağzını kapattık" tuğceye bakınca oflayıp hazalla beraber sınıfa girdiler ilk derse girmedik Ben ,Baran,Tolga müdürün odasına girip kapıyı kilitledik hoparlörü açıp "Hazal Öztürk beni dinle, "
(Şimdi oradaki şarkıyı açabilirsiniz)"Aşk karşındakinin eline dolu bir silah verip seni vuracağı anı beklemektir.Eğer birgün gelir beni unutursun , bilki silahım artık belimde değil elimde, ama içi boş çünkü kurşun beynimde. Seni sende daha çok seviyorum. Benimle çıkar mısın?"
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Hazal'dan devam
O bendim Emre Bana çıkma teklifi etmişti.Kalbim yerinden çıkacak gibiydi bütün gözler benim üstümdeydi Kapı açıldı ve Emre içeri girdi. Ben sevinçten ağlıyordum. Emre yanıma gelip göz yaşımı sildi ve diz çöküp 'benimle çıkar mısın" dedi. Boynuna sarılıp " Eveeeet" dedim. Herkes alkışladı bugün o kadar mutluydum ki kimse bozamaz bu mutluluğumu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sevgilim
Novela JuvenilPsikopat Bir Çocuk Karşısında İnatçı Bir Kız Peki Aşk Onları Nerede Yakalayacak.. 😍 -Buket