Psikopat Sevgilim 18.Bölüm

6K 188 4
                                    

Emre'yle birlikte film izlerken Emre'nin bana baktığını gördüm öyle bir bakışı vardı ki sizlere ömür kelebek görse ömrü uzardı Birden telefon çaldı yine gizli numara arıyordu. Kimin aradığını merak ediyordum Emre'ye bakıp"Emre ben lavaboya gidiyorum hemen gelirim"dedim Emre birden kolumu tutup"Telefonla mı gidiceksin? Küçük hanım"dedi sakince bende gülümseyip telefonu masaya koyup lavaboya gitmek için kalktım ama kapının vurulmasıyla tedirgin oldum. Kapıya doğru giderken gelenin kim olduğunu merak ediyordum hızla kapıyı açtım gelen Tolga'ydı birden bana sarılıp öpmeye başladı şaşkınlıkla donup kaldım Emre'nin sesiyle iyicene Tolga'nın sırtını yumruklamaya başladım "Laannnnn sen napıyon"diyen Emre'ye baktım Emre sinirli bir şekilde bizim üstümüze doğru geliyordu birden beni geri çekip Tolga'ya yumruk attı Emre'yi durdurmak için onu kaldırmaya çalışmak için eğildim fakat Emre'nin dirseği benim dudağıma çarptı canım çok yanmıştı elini dudağıma götürdüm hızla Emreye bağırdım "Emre dudağımı patlattın"dedim üzgün bir sesle Emre kafasını bana çevirip kaşlarını çatıp "Özür dilerim Hazal ama her fırsatta yararlanmayı nasıl beceriyorsun merak ediyorum doğrusu" deyip emre elini benim dudağıma götürdü...

Telefonum tekrar çalınca iyicene sinirlenmiştim..
Telefonu açıp kimin aradığını merak ettim
"ALO " Dedim fakat ses gelmedi kim beni işletiyor ya çıldırıcam tam kapatıcakken "Hazal az sonra sizin evin oradayım gelmezsen kötü olur" dedi bir ses bu sesi tanımıyorum içime Bir korku oluşmuştu "Eğer gelmezsen canın sevgiline veda et " deyip telefonu kapattı. Emre yanıma gelip "Kimle konuşuyordun Hazal" dediğinde ilk aklıma gelen kişi Merve'ydi "Merve beni çağırıyor , gitmem gerek "Deyip Emre'yi öptüm...

Psikopat SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin