Hazal'dan devam
Emre bana olup biteni anlattığında şaşırmıştım böyle bir şeyi neden yaptığını anlamış değildim Emre'nin elinden tutup '' neden kavga ediyorsun?'' dediğimde hiç bir şekilde beni dinlemeyip sıradan kalkıp arkadaşlarının yanına gitti Merve yanıma gelip ''Hakanla Emre bir kız yüzünden birbirlerine düşman oldular'' dediğinde güldüm ''Böyle saçma şey mi olur tatlım çok saçma ''dediğimde ciddi bir tavırla bana ''Zamanı gelince Emre sana her şeyi anlatıcak birtanem biraz zaman ver ona '' dediğinde onaylar bir şekilde başımı salladım kapıda duran sarpa baktığımda Merve'yi süzdüğünü gördüm hemen dirseğimle karnına vurup Sarpa bakmasını sağladım Sarpa baktığında ''Ne bakıyon lan gözlerini eline veririm bir daha kimseye bakamazsın ona göre adam ol'' dediğinde sarpa git işareti yaptığımda kahkaha patlattım sınıfa Hakan girince yüzümdeki gülümseme bir anda soldu Emre'ye baktığını gördüm ''Öldüreceğim olum seni'' dediğini duydum Hakan'ın hemen Emre'nin yanına gidip oturdum ''Biz ölmeyi çoktan göze aldık da yanımızda kimleri götüreceğiz onları düşünüyoruz '' dediğinde herkes bir kahkaha patlattı Hakan'a baktığımda kısık gözlerle bize baktı ''Boşa yaşıyorsunuz hava kirliliğinden başka bir şey değilsiniz'' dediğinde herkes tabi tabi der gibi ses çıkardı içinden Hakan gittiğinde Emre ayağa kalkıp Hakan'ın peşinden gidiyordu arkamı döndüğümde tüm sınıf arkamızdan geliyordu Hakan'ı yakaladığımızda Emre kolundan tutup ''Çakalın özgürlüğü aslan ayağa kalkana kadardır. Ben ayağa kalktım kork benden eski Emre yok karşında Benim çöplüğümde kimse havlayamaz havlaya'nın dilini keserim '' dediğinde hemen aşağıya indik Baran bahçe'de Hakan'a seslendi ''Hakan çık lan '' dediğinde Hakan sınıfın camından bize baktı. ''Burası bizim,sizin gibi hayvanların yeri değil sizin yeriniz Hayvanat Bahçesi..'' diyen Baran'ı herkes alkışladı Emre benim elimden tutup arabaya bindirdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sevgilim
Teen FictionPsikopat Bir Çocuk Karşısında İnatçı Bir Kız Peki Aşk Onları Nerede Yakalayacak.. 😍 -Buket