Psikopat Sevgilim 25.Bölüm

4.2K 120 6
                                    

Hazal'dan devam..

Merve'yle birlikte Karakola doğru gidiyorduk. Benden kopardılar benim canımı benden kopardılar onsuz olamam nede o bensiz olur Emre Hakanı nereden öğrenmişti ya hala kafam almıyor Ben diyecektim ona ben başkası değil karakolun önünde durduğumuzda koşarak içeri girdim Polis memuru'na ''Emre Can nerede'' dedim bağırarak polis bey ''Siz oturun şuan sorguda'' dediğinde Merve kolumdan tutup oturtturdu. yaklaşık bir iki dakika sonra Emre odadan çıktı. Önünde polis memuru vardı Emre bana göz kırpıp ellerini uzattı sevdiğime taktılar kelepçeyi o haldeyken bile gülümseyi verdi Sevdiğim adamı benden alıyorlardı bense sadece Emre'yi izliyordum vücudum kaskatı kesilmiş gibiydi. Merve'nin beni dürtmesiyle kendime geldim ama Emre yoktu. Hemen müdür'ün odasına girdim ''Merhaba ben Emre Can'ın kız arkadaşıyım onunla görüşmem lazım '' dedim ağlamaklı bir sesle müdür bey ''Şu anda olmaz Ailesinden biri görüşebilir kan bağı olmak zorunda'' dediğinde hızla sözünü kesip ''Ne olur beni de alın polis amca buluşalım onunla aynı koğuşta isterse dayak yerim onun için lütfennn'' dediğimde ''Sen ne laftan anlamaz bir kızsın şimdi olmaz diyorum kızım '' dediğinde Merve kolumdan tutup dışarıya çıkardı.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Bekliyorum hala kapı önünde Saatin kaç olduğunu bilmiyorum Polis memuru yanıma gelip ''Gel götüreyim seni'' dediğinde sevinçten ne yapıcağımı şaşırdım polis memurunun arkasından yürümeye başladım Beni bir odaya götürdü ''Bekle birazdan gelicek'' dediğinde heyecandan ellerim titriyordu. Kapı açıldığında polis memuru ''Bak sana kimi getirdim '' dediğinde kapıda bulunan Emre'yi görüp sımsıkı sarıldım gözlerimin dolduğunu anlamıştım ''Seni bırakmıyorum Emre buradan birlikte çıkıcaz '' dediğimde Emre tek kaşını kaldırıp bana baktı ''Ne o benimi kaçırcan'' dediğinde kulağına eğildim '' Saçmalama Emre" dediğimde emre gülerek "Şaka şaka"dediğinde gülümseyip elimi tuttu "birdaha bana yalan söyleme" dediğinde aklıma Hakan geldi "Emre bak sana söylücektim ama " dediğimde sözümü keserek "Tamam Hazal sana güveniyorum" deyip gülümsedi...

Emre'ye bayılıyorum

Ah hakan ah

Teşekkür ederim Hazal_can çok sağol :) resim için

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Teşekkür ederim Hazal_can çok sağol :) resim için

Psikopat SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin