Özet.

2.6K 61 4
                                    

Telefona bildirim gelmesiyle elime telefonumu aldım gelen mesaj Emreden di. 

Gönderen:Herşey.

''Hemen aşağıya in küçük hanım''

Ne demekti şimdi bu ne aşağısı Hızla yatağımdan fırlayıp Cama çıktım aşağıya baktığımda Emre ve Tolga vardı.Hızla camı açtım ''Ne işiniz var burada hemen gidin''dediğimde Emre bana bakıp gel işareti yaptı. 

(KISA KISA VERİCEM :)


aşağıya indiğimde Emre'ye baktığımda ayakta zor duruyordu.''Özledim lan seni, Deli gibi özledim kızım...Yapamıyorum lanet olsun sensiz yapamıyorum Seni Hakan denen o şerefsizle gördüm dayanamıyorum.Sensiz olmuyor Hazal olmuyor''dediğinde sesi titremişti,Canının acıdığını görebiliyordum hemen yanına gittim''Emre bitti, git artık  eğlen unut beni''dediğimde Emre başını sağa çevirip ofladı ''Olsa neden geleyim bu saate seviyorum lan seni deli gibi insan bir üzülür bi acı çeker ya''dediğinde gözlerim dolmuştu bu sözler karşısında ''Ben acı çekmedimmi sanıyorsun beni takmaman bana ağır sözler söylemen zoruma gitti ne yaptım sana he ne yaptım söyle bana sadece hakan beni öptü dimi bumu sorun benmi öptürdüm kendimi he o zorla öptü beni dinlemedin bile şimdi karşıma geçip özledim diyemezsin! böyle bir hakkın  yok gel kalbimi kır parçala Hazal özledim oldu canım başka?''dediğimde Elimden tuttu hemen elimi çektim ''Senin hemen Hakan'ın elini tutmanmı lazımdı Hazal perişan oldum özledim lan ,SEVİYORUM KIZIM seni en çok neyini seviyorum biliyormusun ? Sinirlendiğinde sinirlendiğini belli etmemek için zorla gülümseyişini sevdim,Güldüğünde yanaklarında beliren gamzelerini sevdim,Başkasının canı yandığında sanki senin canın yanmış gibi hüngür hüngür ağlamanı sevdim film izlerken sadece filme odaklanmanı sevdim bak ben seninle olan herşeyi sevdim.''dediğinde Emre'den bu sözleri duymak şoke etmişti resmen.''Emre git lütfen''dediğimde Emre'nin gözleri dolmuştu ''Son bir şey diyeceğim cevabını söyle sonra buradan siktirip gidicem tamam mı ? Beni seviyormusun ? Sevmiyormusun?''dediğinde etrafıma baktım herkes bize bakıyordu.Utanmıştım sokağın başında bi araba görmüştüm hayır ya bu hakandı.

ÖZETTT


Hakan hızla arabadan inip Emre'nin kolundan kurtardı beni ve Emre'nin karşısına çıktı. ''Bu kızdan uzak durucaksın Emre,Senin oyuncağın değil bu anladın mı ? benim korumam altında aramayacaksın sormayacaksın, kapısına da gelmeyeceksin izin al öyle gel''dediğinde Tolga Emre'nin kolundan tutup götürecekken Emre hızla arkasına dönüp Hakana sert bir yumruk atıp üstüne oturdu. ben ise şaşkınlıkla onlara bakıyordum bedenim kat katı kesilmişti Emre Hakanı öldürecekti ''Yapma, Emre git buradan, yapma ne olur !!'' diye bağırıyordum Tolga Emre'yi zorda olsa Hakandan uzaklaştırmıştı ''Bir daha bana emir verme sakın! Bir daha sevdiğim insanların arasına girme ezilirsin.'' dediğinde Tolga Emre'yi arabaya bindirip uzaklatılar


devamını yazıcam bekleyinn

Psikopat SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin