Kusura bakmayın uygulamayı silmiştim yeniden beraberiz :))
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Okula geldiğimde Merve'yi görmemle koşarak sımsıkı sarılıp yanağından öptüm "Çok özledim seni " diyen Merve'ye gülmüştüm deli kız ya daha dün beraberdik etrafıma baktığımda Emre yoktu gülümsemem solmuştu çok özlemiştim kokusunu bakışını "Noldu benim kankama"diyen Merve'ye bakıp öpücük yolladım "Hadi sınıfa girelim" dediğimde koluma girerek beraber sinifa doğru yürümeye başladık "Kanka Emre bugün gelmiyecekmiş, önemli bir işi varmış" diyen Merve'ye baktım "Ciddi misin? Sen ya" dediğimde kafasını sallayarak onayladı moralim bozulmuştu sınıfa girdiğimde Hakan cam kenarında oturmuş arkadaşlarıyla konuşuyordu...
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Zil çalınca Merve'nin bana seslendiğini duydum "Kankam ders ne" dediğinde hemen cevap verdim "Ders edebiyat Merve "dediğimde Merve sınıfta Ufak bir çığlık attı herkes bize baktığından emindim Allah'ım deli bu kız ya hocanın derse girmesiyle tüm sınıfın alkışlaması bir oldu."Hayırdır çocuklar neden alkışlıyorsunuz" dediğinde bende bir anlam verememiştim Berkay ayağa kalkıp "Hocam araba almışsınız onun için " dediğinde tüm sınıf gülmüştü hoca kaşlarını çatarak "teşekkür ederim Berkaycım" diyen Füsun hocamıza baktığımda gülmüştü çok nazik bir kadındı.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&Tam ders işlerken kapı çaldı gelen Emre'ydi "Hoşgeldin Emre geç yerine bir daha olmasın lütfen" dediğinde Emre bana bakıp "Benim Hazal'ı almam lazım Hocam " dediğinde Şok içinde Emre'ye bakıyordum Füsun hoca kaşlarını çatarak"Dersteyiz görmüyor musun? Emre teneffüste konuşursunuz" Dediğinde Emre oflayarak "Zorlama Hocam alıp çıkıcam" dediğinde hızlı adımlarla yanıma geldi önümde duran kitaplarımı çantama koymaya başlamıştı Merve ayağa kalkıp Emre'ye yardım ediyordu "Emre Napıyorsun Dersteyiz" dediğimde Emre bana bakıp "ee, ne olmuş" dediğinde zorla gülümseyerek "Herkes bize bakıyor rezil oluyoruz" dediğimde Emre'nin bağırmasıyla adeta yerimden sıçradım. "ÖNÜNÜZE BAKIN LAN" dediğinde Merve sevinerek ayakta alkışladı"Başka türlü olsaydı kabul etmezdim ama bu çok güzeldi hadi gidin bakalım" dediğinde Gitmemek için direniyordum "Eğer gelmezsen zorla götürücem" dediğinde elimden tutup sınıftan çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sevgilim
Teen FictionPsikopat Bir Çocuk Karşısında İnatçı Bir Kız Peki Aşk Onları Nerede Yakalayacak.. 😍 -Buket