Psikopat Sevgilim 24.Bölüm

4.4K 145 0
                                    

''Hoşgeldin prenses'' deyip yanağımdan öptü emre'ye diyeceğim şeyden dolayı biraz tedirgindim eğer demezsem ondan kurtulamayacak gibi hissediyorum. Emre beni bir restoran'a götürdü. Harika bir yerdi rengarenk çiçeklerle harika görünüyordu Emre kolumdan tutup ''Otur artık diyorum'' dediğinde sırıttım kıskanç sevgilim dur bir dakika ya biz sevgiliyiz hala alışamamıştım masaya oturduğumuzda ''Emre sana birşey diyeceğim'' dediğimde emre meraklı bir şekilde bana bakıyordu ''Söyle artık.!'' dedi tehtit eder bir sesle tam diyecekken Emre'nin telefonu çaldı ve derin bir nefes alıp ''Emre yarın konuşalım bence, senin işlerin var '' deyip ayağa kalkıp gidecekken Emre kolumdan tutup ''Sözüm olsun bu '' deyip yanağımdan öptü..

Emre'nin ağzından

Eve geldiğimde 07:50'ydi duşa girip kendimi soğuk suya bıraktım. yarım saat sonra çıktıktan sonra Tolga eve gelmişti ''Emre lan açım ben '' dedi gülerek bağırdım ona ''Dolaptan yumurta çıkar ye'' deyip üstümü giymeye başladım Tolganın bağırdığını görünce ''Emre Koşşşşş '' diye bağırdığında hızla merdivenlerden indim ''Emre Hakan'ın arabası'nı gördüm'' dedi şaşkın bir şekilde ''Yalansa öldün oğlum,nereye gitti!'' dediğimde Tolga ''Yalan değil hemen atla görürsün dümdüz gitti işte'' dediğinde apar topar evden çıkıp Hakan'ın arabasını aramaya başladım Hakan'ın arabasını ben saklamıştım Hemen sakladığım yere gittim Gördüğüm manzara beni çıldırttı kapı kırılmış üstelik duvarda Haz&hak yazıyordu. Lan yoksa Hazal mı o ? Ben seni tarihe gömmeye hazırım hakan ya sen ? Eğer sen sen buraya gelmicektin Başına belaya soktun Hakan eğer hazal'a bulaşırsan seni öldürürüm. hemen buradan ayrılıp okula gittim..


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Okula geldiğimde direk sınıfa çıktım Hazal sınıfta uyuyordu ve kendi kendine konuşuyoru ''Ne olur yapma özür dilerim'' diye ''Hazal, Hazal uyan'' diye sarstım onu uyandığında bana baktı ''Kimden özür diliyordun Hazal?'' dediğimde Hazal tedirgin bir sesle hiç Merve'yle kavga etmiştim o yüzden '' dedi ama ben Hazalı tanıyordum yalan söylemeyi beceremiyordu bişeyi vardı hatta dün bana diyecekti''Benden birşey saklamıyorsun dimi ? eğer saklıyorsan çok fena olur hazal'' dedim sert bir sesle iki dakika sonra Hazal'ın yanına merve geldiğinde gülümseyip sınıftan çıktım..

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Hazal'dan devam

Merveye olan biteni anlatıp çantamı sıranın üstüne koyup uyumaya çalıştım fakat olmadı Merve beni dürterek ''Eğer Emre'ye demezsen Emre bir yerden öğrenirse çok kötü olur Hazal ya Hakan Emre'nin karşısına çıkarsa Hazal benimleydi falan derse ne yapacaksın hemen söylemen lazım hazal lütfen başının daha fazla dert'e girmesini istemiyorum'' dediğinde Merveye kocaman sarıldım ''Merak etme Emre'ye diyeceğim teneffüste ama şimdi değil kafam karma karışık'' dediğimde Merve onaylar bir şekilde kafasını salladı ..

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Emre'nin ağzından

sınıftan çıktığım zaman Tolga beni aradı ve Hakan'ı bulduğunu söyledi hızla Tolga'nın yanında gittim ''O kimleri görüyorum burada '' dediğimde Hakana baktım gözlerini kısmış bir şekilde bana bakıyordu ''Seni görmek güzel ölmemişsin daha Tabi seni öldüren biri çıkmadı merak etme ben geldim Emre senin o canını almak için geldim'' dediğinde göz kırpıp ''Seni burda bir döveyimde ondan sonra söylersin '' deyip Hakana yumruğu geçirdim Bana ''Hazal güzel kızmış , kim bilir tadı nasıl?'' dediğinde yere yatırmış dövüyordum tekme atıyordum karnına sırtına özellikle suratına Tolga beni zor tutmuştu ''Emre sen git Ben bunu atarım bir yere'' dediğinde Hakana bakıp ''Seninle işim bitmedi Hazal'dan uzak dur canını yakarım'' deyip oradan çıktım Hazal bana neden demedi Hakanı Okula vardğımda zil çalmıştı kapıya vurmadan sınıfa girdim Hazal'ın bana baktığını gördüm hiç kafamı kaldırmadım hoca sınav kağıtlarını dağıtıyordu hiç bir şey yapmadan hocanın masasına koydum camdan dışarıya bakarken Polis aracının girdiğini gördüm gülerek yerime geçtim yaklaşık beş dakika sonra polis memurları sınıfa girdi.

Polis hoca'ya bakarak ''Emre Can bu sınıfta mı ?'' dediğinde herkes bana bakmıştı gülerek ayağa kalktım polis ''Bizim bunu almamız lazım '' dediğinde kolumdan tutup koridora çıkardılar arkamı döndüğümde Hazal ağlıyordu Bütün sınıf peşimden geliyordu Polis'e bakıp ''Ben karakoldan elimi kolumu sallayıp çıkıcam biliyorsunuz dimi ?'' dediğimde polis memuru susup önüne döndü arabanın kapısını açıp beni tam içine koyucaktılarki ''Bir dakika '' dediğimde polis memuru kafasını sallayıp onaylar bir şekilde salladı Hazal'ın yanına gidip ''Prenses ağlama geri geleceğim seni ne başkasına nede hakana bırakmıcam söz veriyorum'' dediğimde Hazal şaşkınlıkla bana bakıyordu Araca binip Karakolunun yolunu tutuk...

Psikopat SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin