''Nasıl çıkartıcağız'' diyen Tolga'ya baktığımda ''Bilmiyorum, ayağı sıkışmış '' dediğimde koltuğun altına baktığında Emre'nin ayağını gördü "Lan bu ne, Hayat'ta çıkmaz'' diyen Tolga'ya dik dik baktım ''Bak şimdi Ben demirle koltuğu kaldırmaya çalışıcam sen ise Emre'nin ayağını kurtarıcaksın'' dediğimde başını salladı. Ben demiri koltuğun altına koyunca biraz alandı elime aldığım sopayı üstüne koyunca iyice genişledi Tolga hızla Emre'nin ayağını çıkartıp Kendi arabasına götürmek için yardım istedi bende seve seve Emre'nin koluna girip Tolga'nın arabasına bindirip Hastaneye sürmesini istedim. Koşarak Arabama binip Hastaneye sürdüm.
Hastaneye geldiğimizde Tolga doktorlara haber vermiş olacak ki hepsi kapıda bizi bekliyordu arabayı durdurunca koşarak Arka kapıyı açıp Hazal'ı aldılar. Ben kapıda otururken Merve yanıma geldiğinde elimi tutup ''İyiler merak etme '' dediğinde hızla elimi çektim ''Sakın elimden tutma'' dediğimde Merve surat asıp yanımdan uzaklaştı. İçeriye girdiğimde Emre çoktan ayağa kalkmış Hazal'ı arıyordu ''Hop napıyorsun lan delirdin mi'' dediğimde Emre gülerek ''Deli olduğumu yenimi anladın Baran'' dediğinde elimi çeneme götürüp düşünür pozisyonu aldım. Kendime geldiğimde Emre odasında yatıyordu ne ara gitti odasına Ah be kardeşim Hazal odadan çıkınca şok oldum bir Emre bir Hazal noluyor lan ''Hazal sen niye kalktın'' dediğimde Merve ''Hazal durmak istemedi o yüzden eve geçiyoruz, Emre nasıl?'' dediğinde göz kırpıp ''İyi iyi merak etmeyin eve geçince ararsınız'' dediğimde kafasını salladı.
Yarım saat sonra büfeye gitmek için son kez Emre'yi kontrol edip hemen büfeye gittim. Geldiğimde Emre'nin odasından çıkan Hakan'ı gördüğümde gözlerimi kısıp onun önüne geçtim ''Hayırdır sen, burada ne işin var'' dediğimde gülerek ''Emre'yle işim vardı, şimdi gidiyorum'' dediğinde dişimi sıkıp '' Şimdi kaybol'' dediğimde Hakan el sallayarak yanımdan uzaklaştı.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Sabah uyandığımda annem beni Hastaneye götürmek için kaldırdı fakat hiç kalkmak istemiyordum. ''Hadi kızım kalk, ama beni oraya getirme'' dediğinde oflayarak yataktan kalkıp yüzümü yıkadım. ''Geldim anne'' dediğimde koşarak aşağıya indim. ''Hadi birşeyler atıştır da hemen gidelim'' dediğinde gülerek yanağından öpüp ağzıma salatalık atıp ayakkabımı giyip Annem'i beklemeye başladım. 2 dakika sonra Annem geldiğinde Caddeye doğru yürümeye başladım Annem karşıya doğru bakıyordu gözlerini bile kırpmadan ''Anne ne oldu, neden oraya bakıyorsun?'' dediğimde beni geriye doğru itti ''Hazal uzaklaş'' dediğinde ne olduğunu anlamıyordum hızla yaklaşan bir arabayı gördüm. Annemin üstüne doğru sürüyordu napıyordu ya bu gözlerimi 1 dakika kapadıkdan sonra etraftan çığlık sesleri duymam bir olmuştu. Gözümü açtığımda Annem kanlar içinde yerde yatıyordu.''Anneee'' diye yanına koştum ellerim ayaklarım titriyordu aman tanrım o adam anneme çarpmıştı ''Yardım edin lütfen, ambulans çağırın'' dediğimde Anneme çarpan adam aşağıya inip Anneme bakıp tekrar arabaya binip çekip gitti. Nasıl gider ya Annem beni kendine çekip ''Kızım O adam'' dediğinde konuşmakta zorlandığı belliydi ''Anne tamam nefes al ambulans gelicek dayan ne olur'' dediğimde elleriyle yanağımı okşayıp ''Kızım o adam senin BABAN''
Arkadaşlar kitap çıkarıyorum desteğinizi bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Sevgilim
Genç KurguPsikopat Bir Çocuk Karşısında İnatçı Bir Kız Peki Aşk Onları Nerede Yakalayacak.. 😍 -Buket