12

18 4 0
                                    

Leo... Młody i przystojny chłopak. Między nim, a jego starszym bratem była ogromna różnica wieku, spowodowana dość lekkomyślnym trybem życia ich rodziców. Mimo to cała rodzina była ze sobą blisko. Żyli szczęśliwie, nie znając smutku, aż do dnia, w którym zniknął. Leo Schwarz zniknął i chyba nie zamierzał wrócić.

- Tylko dlaczego?- Rudolf Schwarz czuł, że ta historia nie jest pełna. Przeszukiwał rzeczy, które należały do jego brata, by znaleźć choćby najmniejszą wskazówkę. Nie znalazł jednak nic. Zupełnie nic.

 - Rudolf...- Odwrócił się i spojrzał na swoją żonę. Kobieta była zmęczona i przepracowana.- Jest już późno. Powinieneś odpocząć.

- Już idę...- Nauczyciel podniósł się z trudem. Wiedział, że jest jeszcze jedna rzecz, którą musi sprawdzić, jeszcze jedna osoba, z którą musiał porozmawiać. Alex. On na pewno coś wie.- On i Aria...- Odsuwał od siebie myśl, która nie dawała mu spokoju.- Czy oni... Zabili mojego brata?

Dzwoniący telefon nie dał mu dalej spać. Rozejrzał się dookoła. Gdy wreszcie namierzył swoją komórkę, wyciągnął po nią rękę. Odebrał.

- Halo?

- Znaleźliśmy nowe dowody w sprawie zaginięcia pańskiego brata.- Rudolf Schwarz podniósł się energicznie.

- To znaczy?

- Chciałbym się z panem spotkać, by o tym porozmawiać. Czy jest to możliwe?

- Oczywiście... Czy mogę dowiedzieć się czegoś więcej?

- Sprawa jest dość delikatna. Chodzi o to, że pański brat pracował dla rodziny Blue. To zmienia wszystko, co do tej pory wiedzieliśmy... Wolałbym porozmawiać o tym w cztery oczy.

-Dobrze, już jadę.- Prywatny detektyw, którego wynajął profesor okazał się bardziej kompetentny niż policja. Wreszcie odkrył coś, co przybliżyło im rozwiązanie zagadki. Rodzina Blue była kluczem, którego potrzebowali by znaleźć odpowiedź.

- Rodzina Blue?- Rudolf Schwarz zatrzymał się w drzwiach i wstrzymał oddech.- Aria...

Uświadomił sobie, że już zna odpowiedź, której szuka. Jeżeli detektyw miał rację, to Aria Blue musiała być mordercą. Było to jedyne rozwiązanie zagadki, które widział.

Córka SzatanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz