hoe het verder ging

6 0 0
                                    


Pov Rick
Yaay maandag ochtend denk ik met een ongelofelijke sarcastische toon waneer de wekker gaat.
Een maal opschool aangekomen merk ik dat dave en steve echt gelijk hadden Lisa kijkt mij echt vaak aan we hadden eerste twee wiskunde en we zitten bijsde op de eerste rij en allebij aan de muur en ze keek me de hele tijd aan echt het was zo raar waarom zou ze dat nou doen?op een gegevenmoment keken we tegelijk naar elkaar en meteen weer weg. Er is echt iets aparts met dat meisje nu alleen nog uitvogelen wat.
Na school vertel ik ze wat er was gebeurd en ze begonnen meteen te klote. Nou hier kom ik verder mee.

Pov lisa
het is 6:30 en ik wordt wakker van mn wekker ugh maandag . ik kom moeizaam mijn bed uit ik barst van de koppijn en ik zie onwijs op tegen vandaag. vooral omdat ik het idee dat hij een van ons leuk vindt niet kan loslaten ik wou dat ik het kon maar het komt gewoon steeds terug .eenmaal op school had ik het er met jane over en ze plaagde me een beetje en zei dat ik hem misschien leuk vindt . ik ben nu nog erger in de war, maar later bij wiskunde zat ik helemaal rechts vooraan naast robin en helemaal links zat Rick naast steve en op we keken elkaar de heletijd aan ik heb werkelijk geen flauw idee wat die vent van wiskunde allemaal zei maar op een gegeven moment keken we tegelijk naar elkaar en meteen weer weg. echt waar ik moest van binnen kei hard lachen maar jah ik zat in de klas dus ik deed de rest van de les gewoon hetzelfde als altijd: onzichtbaar zijn. maar ookal probeerde ik een beetje opteletten ik zag gewoon de heletijd dat hij naar me keek .

toen we uit waren fietsten we weer met z'n 3e naar huis ik vertelde alice dat ik dacht dat ik heel misschien hem leuk begon te vinden ieuw nee! 

in de dagen daarna heb ik hem nog een paar keer zien kijken en ze gingen steeds vaker aan de picknick tafel zitten. wij gingen er zoizo elke dag al staan na die ene keer omdat het toch maar 1/2e minuut omrijden is voor mij en het is super gezellig om elke dag met jane te kunnen praten .

stalked by historyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu