gelukt!

1 0 0
                                    

Pov Rick
Ik kan niet geloven dat ik me in ditsoort drama terrecht heb gebracht. Het leid me telkens af en ik ben er echt klaar mee. Waarschijnlijk is Lisa zelf gewoon dat mailmens en zoekt ze gewoon aandacht zoals steve zij.

Pov lisa

Yes het is gelukt ik ben binnen denk ik. Ik ga naar documenten, daar zal ik vast wel een naam of foto's tegenkomen. Ik zie een mapje genaamd brieven. Daarin zie ik foto's van de brief met daarop i like you, gewoon uitgeprint dus. Ik kijk verder in het mapje en zie daar allemaal 2 mapjes genaamd Lisa, en Rick screenshots van onze mails, ik kan het niet laten om in die van rick te kijken, ik zie dat hij in de eerste mails me echt verdedigt, super aardig denk ik, maar na de eerste 4 mailtjes is het al klaar, hij begint de persoon aan te spreken als Lisa. Hij denkt dus echt dat ik het ben, waarom zegt hij dat niet gewoon tegen mij. Ik probeer er niet aan te denken en ga verder op zoek ik kom een mapje tegen met mails van steve, hij daarintegen is wel de hele tijd mij aan het verdedigen, wat lief van hem. op naar documenten. Shit ik krijg een melding van een virusscanner. Ik heb nog maar weinig tijd. Snel scroll ik door naar foto's, en daar zie ik haar, jawel het is dr hoor. Snel ga ik uit t programma en wis de sporen die ik heb achtergelaten. Ik hoop maar dat alles goed gaat. Pien jadens, ik ga je terugpakken voor alles wat je mij het laatste jaar hebt aangedaan.

stalked by historyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu