BÖLÜMLER DÜZENLENMİŞTİR.
selaaaam :) :D Jen'in gizli yasami baslik biraz Walter Mitty 'den ozentilik oluyo sanirim :Dd hutcher ve team Peeta 'yim bu hikayeyi asla Liam yada Nicholas'la bitirmem ona bi supheniz olmasin benim amacim hicbir sekilde vote almak degil joshifer'i destekleyenlerin bunu okumasi :D hadi bb :p
3, 2 ,1 kayit..
Cekimin en zor yerlerinden birindeyiz. Az sonra Peeta Katniss'i oldurmeye calisacak.Josh bunu yaparken gulmemeye calisacagim ama bu cok zor olacak gibi gorunuyor. Bu sirada beni bir gulme krizi tutuyor ve Franchis'ten mola istiyorum.Josh 'da benim gulmeme gulmeye basliyor.Bazen bu cocugu ciddi ciddi anlamiyorum.Disari cikip kendime bir kahve aliyorum.Aslinda aciktim ve canim her zamanki gibi pizza istiyor . Arkamda bir el hissediyorum.Bu elleri taniyorum.
"Heey!. Burada oturup kahve mi iciyosun simdi..pff"
"Sadece uykumu acmaya calisiyorum Josh"
"Ne oluyor sana ya?. sette ayni Katniss'a donuyorsun."
"Sen her zaman Peeta'sin ufaklik."
"Heey! bana ufaklik demeyi kes.."
Guluyoruz.Sonra bir elinde telefon diger elinde cebinden cikarttigi kartla bir yeri aramaya kalkiyor.
"Kimi ariyosun?"
"Pizza yeriz diye dusundum istemezmisin ?"
Gozlerimi kocaman acip sandalyemden kalkip ona yaklasiyorum.Sert ifademi takiniyorum.
"Tamam eger istemiyorsan aramam ."
"Delimisiiin! Tabikii canim oyle pizza istiyodukii .. cook acikmistim.. Ara,ara" dedim heyecanlı heyecanlı
Pizzalarimiz geldi ve ben direk hayvan gibi pizzalara daldim. Josh fotografimi cekti.
"Heeyy! dur... lutfen sil sunu "
"Maalesef tatlım yemek yerken cok tatlisin ."
"Haymitch cidden akıl hocanmış"dediğimde güldük.
Fotoğrafı sildirmeye calisirken dengemi kaybettim oda beni alip havada dondurmeye basladi . Kahkaha atarak beni indirmesi icin bagiriyordum. Ama indirmeye niyeti yoktu. O sirada Liam Sam ve Jena geldiler.
"Ne ictiniz siz ya .." dedi Jenna
Sendeleyerek Josh'in kucagindan indim.
"Sadece pizza yedik.. yesenize" diyerek onlari da aramiza kattik.
Josh "Bugun birseyler yapalim ." dedi
"Olabilir ama 2 gun sonra odul toreni var." ses Sam'dendi.
"Bugun Nicholas'la birseyler yapicaz. Uzgunum "
Josh'in surati asildi.Neden boyle yaptigini anlamamıştım.
-Bak ozur dilerim torenden sonra biseyler yapalim. Ne dersin?
Sam ve Jenna onayladı.
Josh konusmayinca durtukledim.
"Tamaam, tamaam."
O sırada hepimizi oflatacak bir ses duyuldu.
Heyy! herkess toplansinn!! mola bitti ..!
-