paraşut macerasi :D

470 17 28
                                    

Televizyonum, askim dizim Game of thrones -Jenn'in en sevdigi dizi - Josh'in pufuduk koltugu ve misirli ve ketcapli cipsimle  benden rahati yok. Misir ve ketcap bir pizzanin olmaza olmazlaridir. (y). Gobegim sisti ama hamilelikten degil yemekten .Zaten daha ne sisecek kac hafta oldu. :D Ama ben sistim yani :D

   Josh evde yok markete yolladim hizmetci gibi kullaniyorum.Guya aseriyorum Gecenlerde mavi cekirdeksiz karpuz istedim.Karpuza mvi gida boyasi ekleyip tek tek cekirdeklerini cikartti bana verdi. Uzulmesin diye yedim gida boyali karpuzu.

Simdi de ayva istedim o zaman gamze oluyormus. Oglum gamzeli olucak dusunsenize gulecek boyle kizlara :D Ays . babasi gamzesiz dunyanin en guzel kadininin gonlunu kazandi gerci :D..s.s

-"Ayvalar geldiiii!!!!"

"Askim hosgeldiiin !! " dedim zorla donmeye calisarak.Tabi dombili olduk yiyip yiyip oturmaktan

"Premseslerim napiyorlarmis bakalim . "diyor piskin piskin.

"Ogluma prenses demesene ya :( " Alt dudagimi one sarkitiyorum.

"Senin o alt dudgini yerim . Eger alt dudaksiz yasamak istemiyorsan o alt dudagini icine sok bebegim " goz kirpiyor.

"Sabah sabah laf da sokarmis. Nerde benim ayvalarim? Ver ver cabuk !!"

Ayvalari aliyorum."Yaz gunu sana ayva buldum insan bir tesekkur eder. "

"Oglumun gamzeleri olucak acelem var ben aksama sana cok guzel tesekkur ederim " bende goz kirpiyorum.

"Kizin " diye duzeltiyor. "Kizimiz olacak. Ayrica aksami sabirsizlikla bekliyorum. " Yanima zipliyor.

"Koltugu cokerttin "

"O senin isin hayatim "

"Uu. laf soktu :D " gulusuyoruz. burnumun ucuna opucuk konduruyor.

"Yapmasana ya huylaniyorum "

"Birde bunu dene " Beni gidiklamaya basliyor.

"Y...ya yapm.. ahahaha  ya josh ahahaha .Gozunun yaginda yumurta kiriyim dur "

Birden duruyor . "Ne dedin sen ? "

"Nerden biligimi bende bilmiyorum  O anki telasla. gozunde yumurta kirmayacagima emin olabilirsin . "diyorum.

"Haa ii " Susuyoruz. Bir sure sonra devam ediyor."Bugun birseyler yapalimmi ?

"OlabiÖğoğöğöğö " Migdem bulaniyor kusmaya basliyorum.

"Dur seni lavoboya gotureyim bekle. " Artik Josh bu migde bulantilarina alistigi icin dogal karsiliyor.Bir keresinde opusurken migdem bulanmisti agzina kusuyodum. Neyse sizin de migdenizi bulandirmadan ben kendi migdemle ilgileniyim.

"Agagag ölüyorum askim. Azrail geldi valla isik gordum beyaz isik "

"Tuvaletin Isigini actim . Odur beyaz isik  :D Hadi gec iceri "

Ben tuflette  bir guzel isimi hallettikten sonra enerjimi toparlayip disari ciktim.

"Ee nereye gidiyoruz ? 'dedim

'Yukari cik , giyin . Supriz .Icine bikini giy  "

"Nihahaha ogrendim denize gidiyoruz. yess !!! "

"Hayir belki havuz .supriz baska hadi hizli ol "

Odaya dogru hizla kosarken arkamdan bagiriyor. " Kosma yavas dur !! "

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Jennifer Lawrence 'ın gizli yasami (Joshifer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin