Bu bolum favori bolumlerimden birisi olucak orasi kesin.. yazarken heyecandan oldum :o Birde hikayeleri cok kisa yazdigimi farkettim ama kisa ama cok yapmayi dusunuyorum. hikayeyi tam heyecanli yerinde bitirmek daha guzel oluyor ve bir bolume bir heyecan yetiyor bence daha sık yazmaya calisicam..
Tiffany reel ! :p
Hemen Nicholas'ı aradim Josh'ın zoruyla ... Bekletmeden acti.
-Jen be-ben gercekten cok ozur dilerim o kadin adina ... ne kadar sacma sapan seyler anlatmis sana lutfen once beni bi dinle sonra karar ver. Seni seviyorum.. herzaman bulustugumuz kafede bulusalimmi?
-Tamam.
Telefonu kapattim. Josh suratima aval aval bakiyodu.
-Sadece tamam mi dedin yani :D ?
-Evet telefonda olmaz bulusalim ben ona neler yapicam.. !
Josh siyah bi perukla gunes gozlukleri takti bide biyik :D kafeye benden sonra girip yakinimizdaki bir yere oturdu.
-Hey! Selam Jen beni dinlemeni istiyorum sadece...
O konusurken kahve istedim, hopurdeterek ictim manzarayi seyrettim. Konusmasi bittiginde..
-Sen benim cok kalbimi kirdin. ama ben kirilan bardaktan su icmek istiyorum ( bardagina seedem taktiniz sunu aklima ) sanirim seni affedebilirim.
-Gercektenmi? askiim seni cok seviyorum ♥
-Bende seni.. icimden kufrediyordum
kalkip ona sarilmaya gittim tam sarildigimizda masada duran buyuk fincan kahveyi kafasindan asagi bosalttim. Oyle bi bagirdi ki .. Josh ondan da beter guldu. afallamis bir sekilde bana bakarken birde tokat attim.
-Onca yaptigindan sonra seni affedicegimi mi sandin ? o kucuk aklinla beni mi kandiracaktin? Sen zaten zenginsin neden zengin olmak icin beni kullandin ki ... zaten ben bir sure once seni sevmedigimi ve hic bir zaman da sevmedigimi ogrendim. sen sadece hoslantiydin. Suan o hoslanti da yok merak etme... :D Pic smile yaparak bide Tiffany gibi masayi yikarak ordan uzaklastim.
arabaya bindim az sonra da Josh geldi.
-Yuru be kocuum... :D Jen sana hayranim. bunu ben bile yapamazdim. Seni seviyorum dostum.
Oradaki dostum olmasa yalnis anlasilacak bir seydi zaten seni seviyorumu bastirarak soylemisti..Ona sarilarak "sence dogru birsey yaptikmi" dedim.
- bilmiyorum normal bir insana gore agir birsey ama Nicholas bunu hemen unutur. Sahi hic sevmedinmi onu ?
-Lutfen bunu bana sorma Josh bunu bende bilmiyorum.
Josh'a sarildigimda kendimi cok guvende, mutlu hissetmistim. Ve icimde bir kipirti olmustu. basta bu kipirtinin mutluluk ve huzur kipirtisi oldugunu dusunsemde bu baska bir seydi.
Ben Josh'a asik olmistum :o :o
iste beklenen soon !son degil ama bekledigimiz sey yani burda bitirirsem kendimi oldururum zaten :D ♥