HIRSIZ¤

599 25 3
                                    

Ilk baslarda defterden geciriyodum. defterdekiler tukenince aklimdan salliyorum umari  iyi oluyodur... Bu bolum hayal ortagim Ezgi'me gitsin :D Zahmet edip okumayacak ama :D odun ♥

Kanepede uyuya kalmisim . butun bedenim tutulmus ama uyandigimda hala gece sanirim. Uyudummu onu da bilmiyorum. Sonra bir tikirti duydum.Oyle korktum ki kalbim adeta agzimda atiyodu.yok lan bu deyim agizdamiydi gece 4 de hikaye yazarsam boyle olur iste.. Hirsiz mi girdi..!!?? sonra bir an ne calabilirki diye dusundum. Ne calabilir ? OSCAR'larim!! evime hirsiz girmis dusundugum seye bak..

-SUPRIIIIIIIIZ..!

-Aaaa!! diyerek onceden hazirladigim sopayi kafasina gecirdim.

-Josh.!!! se-sen!!? ayy canim ozur dileriim! :O kafasini opmeye basladim. Josh konusmayinca aglamaya basladim. Agzinin icinden iyiyim dedi.

-Iyi falan degilsin..!

-Opersen gecer belki dedi.

Espri yapabildigine gore iyilesmisti.Gece gece gizli gizli niye geliyosun olum.. hirsiz sandim.. -_-

-Odulunu getirdim.

   Misirdan olusan odulume baktim.

-Bunu yememek icin kendimi zor tutuyorum..

-Sonra disini kir Josh alsin basina belayi...

- :D Gel film izleyelim.

Josh'in gozunden :p

   Jen 'le bu ay hic film izlemedik. Tabiki kabul ediyorum. Boyle bir firsati geri ceviremezdim...Film'in sıkıcı yerlerinde konusma ihtiyaci duydum.

-Nicholas'in ondan ayrildigindan haberi varmi ?

-Daha ayrilmadik..

-Yuuuh!!.. adam seni aldatmis hala aldatiyo seni kullaniyo sen hala.. Ben sana birsey demiyorum artik..

-Oof Josh ayrilmadigim ayrilmayacagim anlamina gelmez. Hatta kesin ayrilicam ama normalin otesinde bir sekilde onu gicik ederek ayrilmak istiyorum. Durmadan ariyo. Acmiyorum 30 kusur mesaj vardi en son.

     Filmi odamda izledik cunku ben kanepede oturan bi insan degilim zaten. oturarak film izlenmez. Josh'a sarilarak izlenir.(su an Jen'i kiskandim yuh bana ! )

sabah basim Josh'in ustunde ellerimi belime dolamis olarak uyaniyorum.Hala uyuyo ODUN!

-Kaaaallk.. bugun Nicholas'a şut planlari yapicaz.. :p

Jennifer Lawrence 'ın gizli yasami (Joshifer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin