Eveeet finalden sonra okuyacağınız bölüm bu arkadaşlar :*
Josh anlatiyor:
Vanessa'yi ariyorum , ama acmiyor. Lanet olsunki acmiyor ve sinirden kriz gecirmek uzereyim.Uzere degilim suan geciriyorum.Evin icinde dolanirken neden evine gitmedigimi dusunuyorum. Ama bu dusunce beni korkutuyor. Simdi bu gerizekali
1-Beni spreyle bayiltip 2- kafama biseyle vurarak istedigini yapabilir . Sonucta tecrubeli yani sarhos etti beni ve sarhos oldugumda cidden cok degisiyorum.
. bir dakika ya ben o gerizekalidan mi korkucam bi vurarim ucar gider.Zaten onu gordugum an suratina bir yumruk geciricem.
Jen'e ne soylemis olabilir ? Ne , ne, ne?
Hizlica evine gidiyorum. Umarim evindedir. Kapiyi çaliyorum , caliyorum kimse acmiyor. Sinirden delirmisken buğulu bi sekilde karsidan gelen Vanessa'yi goruyorum.
"S-sen!! " diyerek ustune atliyacagim sirada önume bir sarisin cocuk cikiyor. Saclari civciv renginde . Benimde sacimin tepesi civciv olduguna gore;
Kim civcivlerin savasi icin hazir bakalim ???
Ona sert bir yumruk savuruyorum. Yerde bir sure sarsildiktan sonra oda bana vuruyor. Bir sure Vanessa'nin cigliklarina aldirmadan dovusuyoruz. Bu cocukla neden dovustugumu bilmiyorum.Vanessa'nin yeni sevgilisi bu mu ? Onun sevgilisiyse banane ben niye dovusuyorum ki diye düşünüyorum. En son sert bir darbeyle onu yere yigdiktan sonra nefes nefese:
"Ona nasil bir yalan soyledin ? " diye bagiriyorum Vanessa'ya.
"Josh soz herseyi anlatacagim, ama su kavgayi kesin artik" diyor yasli gozlerle Vanessa.
"Ne dedin ona " yakasina yapisiyorum.Arkadan eller beni cekiyor.
"Birak Austin !! " diye bagiriyor Vanessa . "Sonuna kadar hakli ! "
Sonra onu birakip dinlemeye basliyorum.Vanessa'nin evine giriyoruz.
Jen'e benimle yattigini soylemis.Tanrim... simdi ben bu kizi bogmayayim da ne yapayim ?! Jen ne dusunuyorsa cok hakli!. Etrafimdaki seyleri yikmaya basliyorum. Evet sirf katil olup hapse girip, cocugumu babasi birakmamak icin onu oldurmemeye calisiyorum.Tam patlayacakken.
"Az once gittik ve herseyi anlattik , oradan geliyoruz. " diyor.
"Ciddimisin ? Herseyi anlattinmi yani "
"Herseyi... Senin onu sevdigini, ve yatmadigimizi onun benim uydurmam oldugunu ve artik seni sevmedigimi anlattim "
"Sevmiyormusun gercekten ? " diyorum sevincten parlayan gozlerle.
"Evet , sana asik olmadigimi anladim" diyor.
" Vannessa ... Biliyormusun en dogrusunu yapiyorsun.." diyerek kalktigim sirada devam ediyor.
"Soylediklerimi duydugunda bi cocuk gibi sevindi.Ve hemen senin yanina gelmek istedi. Suan evine dogru gidiyordur kossan iyi olur " diyor Austin de ona bir gulumseme gonderiyor.
Neyse ...simdi ben Jen'imin yanina gidip ona sıkı sıkı sarilicam ve birdaha asla birakmicam.
Sevincle arabaya atliyorum.Evim cok yakin olmadigindan dolayi hizli surmem gerek . Jen'e yetismeliyim. O varmadan ben varip onu ben karsilamaliyi-
Sert bir carpismayla sozum yarida kaliyor...
Jen anlatiyor:
Arabada cok degisik bir sekilde siritiyorum. deli gibi . Digerleri de kafayi usutmus olmamdan endiseleniyor zaten. Doktor kendi haline birakin dedi. O yuzden bu konu hakkinda pek konusmuyorlar.