"Sana beni arama dememismiydim ? "
"Bak cidden cok uzgunum , sen herseyi yalnis anladin.Tam hersey yoluna girmisken- "
"Seni dinlemek istemiyorum Ansel kapatirmisin telefonu ! "sinirle soludugunu hissettim.
"O kizla aramizda hic birsey yok tamam mi ?Bana birsey soylemek icin cagirdi sonrada ustume cullandi ve sen gordun. "
O sirada Nick banyodan cikti."Sonra konusalim tamam mi ? " cevap vermesini beklemeden telefonu kapattim.
"Bir sorun mu var " dedi yanima oturarak.
"Hayir.Yani yok sanirim . " zorla gulumsemeye calistim.
"Bak bende seninle birsey konusmak istiyordum. " dedi.Ne diyecegini daha iyi anlamak icin dikkatimi ona verdim.
"Biz bence yurutemiyeceğiz. " Hic tepki vermedim cunku bende ayni karardaydim.Aklimda baskasi varken onunla cikamiyordum.o baskasiydi.Ansel'a ihtiyacim yoktu.
"Benim Jennifer'la neden ayrildigimi biliyormusun ? "hayir anlaminda kafami salladim.
"O çok guzel biriydi sende biliyorsun ama " duraksadiktan sonra devam etti. " Cok asiri unlu insanlarla cikmak istemiyordum. Jennifer bu konuda oscar yapmis durumda.Zaten kendisinin de oscari var. "
Guldum.Sevgilimden (!) ayrilirken guldum.
"Sende bu yoldasin. Suan neredeyse tum gencler seni taniyor.Yakinda herkes taniyacak. "
"Jennifer 'la sirf bu yuzden mi ayrildin ? "
"Evet.Birde su var tabii. Dusunsene ;sen senden de unlu biriyle cikiyorsun ama ciktigin kisiyi en yakin arkadasiyla destekliyorlar seni hor goruyorlar. "
"Jen ve Josh mi ? "
"Evet onlar da bos degillermis gerci.Peki sen ? Ansel ? Theo ? "
"Tamam zaten yurumeyecekti.Ayrilalim. "
"Arkadas kalicak miyiz ? "
"Kalicaz. " Dedigimden sonra giyinip evden cikip gitti.
-Jennifer -
Seni lanet olasica elbise girsene!
Josh'in benim icin begenmis oldugu elbisede kucucuk kabinin icinde basimdan asagi gecirmeye calisiyorum ama yok.Gobekte kaliyor.
Bu arada o romantic evlenme eklifinden bu yana 2 hafta gecti.Cok romantik bu cocuk ya .Benden 10 puani kapti.Peki babam ve annemden tabi bir de abilerim Ben ve Blaine den kacar puan alacak?Bu aksam bize yemege gelicekler ve biz bugun alisverise ciktik.
Elbiseyi zorla gecirdim.Gunluk bir elbiseydi.Yarim kollu beyaz mini bir elbise.Bunun icin alisverise gerek yoktu.
Terleyen alnimi bir bezle sildikten sonra disari ciktim.
"Sonund- Vay canina ! "
"Ne oldu ? cok mu seksiyim ? " sonra mal gibi gulmeye basladim.Bunun gozleri koyulasti allaam.
Sonra kendini toparladi ve "Cok guzel olmus ama sanki biraz sıkmıs gibi."
Tamam kilo sorun etmiyorum ama Josh soyleyince alindim biraz.Surat asinca "Tamam tamam saka yapiyorum.Begendiysen alalim. "
"Sence nasil ? "
"Disarida giymedigin surece guzel sonucta bu yemek evde olucak.Hmm alabilirsin bebeğim "
Sonra ona da bir takim begeniyoruz ve kasaya ilerliyoruz.
"Bugun ne guzel Teen wolf izlicektik dustugumuz durumlara bak ayagim koptu " dedim.