Hastaneden cikali 5 gun gecmisti.Bu 5 gun boyunca surekli Josh'la ilgilendim.Annesi ilgimi gorunce onu bana emanet ederek gitmisti.Bu iyi oldu cunku 5 gundur ona yemek yedirdigim anlar disinda yakinlasmiyoruz.Her zaman kendi yemek istiyor ama tabiki bir Jennifer israri!'na yenik dusemez. Dusemedi de zaten.
Annesi -bunu kasitli olmadigini da bilsemde - tam yakinlastigimiz sirada odaya giriyor.
Ah! Neden? Why? Wtf ? Waurm ?
kendi ic sesimle guzelce sacmalamaya basladigimda kafama bir yastik yiyorum.
"Neeğ ? "
"Annem gitti" derken sapik bir bakisla bana bakiyor.Ne demek istedigini anladim ama konuyu cevirmeye calisiyorum.
"Evet yemek yapmakta bana kaldi. " diyorum alt dudagimi sarkitirken.
"Aslinda baska birseyden bahsediyordum" diyor hayal kirikligiyla.
"Neyden bahsediyordun? "
"Bosversene "
"Unutma ben hamile biriyim Josh . Ayrica... kendi haline bak istersen " diyorum kivirta kivirta mutfaga giderken.
Hastaneden cikali 5 gun oldu ve daha dogru duzgun yuruyemiyor bile neyden bahsediyor bu salak sebek...
○○○
Saatlerdir ugraslarim sonucunda ortaya cikan sey mutfagin kirlilik ve daginikliligiydi.Off, simdi bayilicam, kadin gitti kurtuldum derken simdi onun eksikligini hissediyorum. Bize ev yapimi pizza yapmisti bende anlatmasini istedim. Anlatinca kucumsercesine "Ohooo cok kolaymis yaa" demistim. Josh'da yaparsin birgun dedi.Supriz yapiyim dedim elime yuzume bulasti.
Ev hanimligi bana gore degil.
Zaten ben unluyum, oyuncuyum.
Ama suanda bu jokerimi kullanamiyorum.
Keske Josh'in hizmetcisini kovmasaydim.
Bir anda son dusuncemden kurtuluyorum. Iyiki kovdum o surtugu.BENIM YANINDA OLMAMA RAGMEN Josh'a yavsiyodu.Mini etek giymis sarisin bi surtuq.
Onu kovarken birde ben Josh beyin hizmetcisiyim, beni o kovabilir. demisti.Karsisindakini unuttu galiba.
Neyse uzun bir ugrastan sonra kovmustum.Hem... o kadar da guzel yemek yapamiyordu.
Ic sesim 'Senden guzel yaptigi kesin' diye bagirirken, guzel yemek yaptigini kabullendim.
Yavas yavas mutfaga ilerleyen Josh'i gordum.Elleriyle civciv sarisi saclarini karistirdi.Sari saclari onu sevimli yapiyordu.Agzini yuzunu oynayip saclarini karistirmasi ... seksi.
Elleriyle saclarini karistirdiktan sonra -sanirim yeni uyanmisti - "Sanirim Pizza soylemeliyiz"dedi.Ama tabi ben tipindeki tatliliga odaklanarak alt dudagimi cignemekle mesguldum.
"Ve tabi bir de Sandy'i cagirmaliyiz."
O kizin adini agzina aldigini duyunca sinirlenerek kendime geldim.
"Hayiir!!" diye kukredim.
"Of yinemi su mesele? " bir yandan da yaralari acimis olacak ki yuzunu burusturmustu.
"Josh sen simdi hemen yatagina don! Yaralarin acilacak. Hem sen niye ayaga kalkiyorsun ki ? O salagi da cagirma ben ...toplarim"
"Sen?? Buna hayatta inanmam . "Kahkahalarla gulmemek icin kendini zor tutuyordu yaralari acilabilirdi.
Onun icin cok korkuyorum...
"Hem ayrica seni bu halinle birakamam" yuzu ciddilesmisti ve elini karnima koymustu bu konularda cok ciddiydi.